Producten in de Spotlight > Web- en modelbouwwinkels

Station Goor opnieuw in productie

(1/1)

Wim Corduwener:
Na lange tijd is bij Holland Scale het vierde klasse Staatspoorstation (Station Goor) weer leverbaar. Het bouwpakket kost wel een lieve € 99,95 en dat vind ik persoonlijk behoorlijk aan de prijs. Daar bovenop komt de aangetekende verzending van € 10,-.
Holland Scale
Maar hetzelfde bouwpakket is ook te koop bij de Huisjesmakelaar en daar vragen ze voor hetzelfde pakket € 129,-.  :o
Huisjesmakelaar
Op Marktplaats komen deze bouwpakketten ook nog wel eens in de verkoop en wordt er tussen de vijftig en zeventig euro gevraagd. De kosten van bouwpakketten die niet meer in productie zijn kunnen aardig oplopen. Omdat dit bouwpakket opnieuw in verkrijgbaar is zullen die prijzen nog wel wat zakken.

Ben.:

--- Citaat van: Wim Corduwener op 28 oktober 2019, 13:26:38 ---
Na lange tijd is bij Holland Scale het vierde klasse Staatspoorstation (Station Goor) weer leverbaar. Het bouwpakket kost wel een lieve € 99,95 en dat vind ik persoonlijk behoorlijk aan de prijs.


--- Einde van citaat ---

Mee eens Wim, een beste prijs. Maar toch heb ik het aangeschaft dit najaar, willens en wetens van de veel te grote baksteen. En na tientallen resin bouwsels is gewoon plastic ook wel weer eens leuk. :)

Goor is nu zo goed als af en gaat door het modelspoor leven als "Frotterdam".













Gr, Ben.

Edit: oops, foto's te groot, aangepast. Even wennen hier met mijn tweede post. :D

Wim Corduwener:
Nou Ben,
Mooie aankopen en het is en blijft een mooi station.
Bij mij ligt Station Goor nog op de plank omdat in ondertussen ben overgestapt naar een station op een verhoogd spoor.
Wèl heb ik via Marktplaats een aantal extra sets kunnen bemachtigen. Dus ooit zal-ie klaar zijn.

SuperSylvester:
Een mooi bouwwerk en ook de kleuren vind ik goed gekozen. Staat op mijn 'aandachtslijstje'.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie