Modelbaanbesturing > Analoge vraagbaak

geen analoge rijders meer hier

(1/12) > >>

tonsr:
he oldtimers waar zijn jullie nu allemaal , er zitten hier nog zat analoge rijders.
maken jullie nooit wat me met de baan,dat ouwe spul levert ook geen
problemen op he :P :P ik rij ook analoog en heb hier ook nog nooit wat geplaats
dacht zal er nu maar is wat schrijven mischien gaat er dan wat gebeuren
was zoo leeg hier.
wisten jullie dat je let verlichting in je analoge loc kan bouwen.
ik heb in 1 van mijn v200 reeds led verlichting zitten 3 volt en
de verlichting gaat na stoppen langsaam uit ook zie je nouwelijks verschil bij hoge
of lage snelheid.is alleen nog wat fel moet even kijken of dat wat minder kan
vgr tonsr.

Johan:
Beste tonsr,

Zelf ben ik ook een analoge rijder (helaas geen ruimte voor een baan; eens komt de tijd!) maar op dit moment actief met de ombouw van mijn locomotieven (ESU decoder). Ondanks het zo goed mogelijk afstellen van het schakalrelais blijft de loc wegspringen bij het omschakelen. 

Kun je hier iets laten zien van de ledverlichting in je V200? We zijn hier om van elkaar te leren, nietwaar?

Met vriendelijke groet,
Johan

Riny:
Ben van mening dat er nog veel hobbyisten analoog rijden (niets mis mee) alleen zullen zij niet van het bestaan van dit forum weten.
Dus promoot het forum zodat er mogelijk ge?nteresseerde analoge rijders zich aan kunnen melden.
Iedereen is welkom.

joy:
ik ben een analoge rijde aan gezien dat digitaal iets duurder is en nog weinig verstand wil ik digitaal rijden en dat je nog meer kan spellen

Rick:
ik rijd ook analoog, rustig beginnen, en eerst maar eens een baantje opbouwen. In de toekomst kunnen we het dan altijd nog uitbreiden naar digitaal

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie