Auteur Topic: Servo installatie en gebruik. (Riny)  (gelezen 35992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piet

  • Gast
Re:Servo installatie en gebruik. (Riny)
« Reactie #50 Gepost op: 5 mei 2011, 15:05:42 »
Riny, ik snap je frustratie.
Maar even terug toen e de spullen geleverd kreeg, zat er toen geen sticker op van AenW dat de decoder getest was?

Bij mijn weten plakt Ad deze na een test altijd over de sluiting van de verpakking.
Dan moet je eens aan Ad vragen wat het oordeel van UH er dan nog toe doet als hij hem getest heeft.........

grt P.

Riny

  • Gast
Re:Servo installatie en gebruik. (Riny)
« Reactie #51 Gepost op: 5 mei 2011, 16:36:56 »
Beste Piet,

Deze sticker zat er bij mij niet op.
Dus ja, wat moet ik hier nu mee verder doen?
De decoder is al retour naar Ad, dus kan geen foto meer maken van het doosje, verder uit pure kwaadheid, ben ik gelijk in actie gegaan voor een nog onbekend aantal Esu's.
Ik hoop dit vanavond te horen en als ze er tien hebben neem ik die gelijk.

Uhlenbrock zal geen gezichtsverlies willen hebben/lijden en zal het probleem toch bij mij neerleggen.
En om nu via Ad een welles of nietes discussie te gaan voeren cq. lastig vallen, die man kan er ook niets aan doen al valt het mij tegen gezien hij zich normaal anders opstelt.
Maar goed, daar heeft hij een reden voor die hij heeft aangegeven en onderbouwt.
 

Riny

  • Gast
Re:Servo installatie en gebruik. (Riny)
« Reactie #52 Gepost op: 25 juli 2011, 13:29:04 »
Na lang wachten bericht gehad betreffende de UH servodecoder.

Volgens UH was er niet mis mee en dat, terwijl deze bij mij toch aan het roken was. >:(
Vervolgens van de leverancier bericht gekregen dat de decoder inmiddels terug was en of ik maar even ? 18,95 wilde voldoen voor reparatie kosten,....................Welke reparatiekosten als Uhlenbrock meld dat er niet aan zou mankeren? :o
Vreemd verhaal.

Maar goed ik ben de moeilijkste ook niet (soms) en heb het bedrag braaf betaald.
De leverancier is ook maar tussenpersoon en kan er verder ook niets aan doen, dus in die richting zeker geen verwijt.
Ik heb de leverancier wel aangegeven dat ik de UH niet meer terug wilde hebben, omdat ik geen vertrouwen meer heb in het merk, en er mij een Esu PilotSwitch servo decoder toegezonden moest worden.
Zo zal volgens afspraak geschieden.

Het enige plezier wat ik met UH heb is het gebruik van de, inmiddels ook al achterhaalde, IB IR als testmateriaal.
Voor de rest heb ik het, persoonlijk dan, helemaal gehad met Uhlenbrock zonder anderen voor het hoofd te willen stoten die er graag mee werken.