Ik heb mijn Amerikaans materieel voorlopig opgeborgen om "even" verder te gaan met de Duitse baan. Met name de aanvullende modules in de keerlus kunnen nog wel wat landschap en detaillering gebruiken.
Als eerste laat ik het landschap op de rand waar de overgangsmodule aansluiten op het landschap van de vaste baan. Wederom kippengaas en papier maché.

Naast de heuvel heb ik ook het ontspoor-opvang-randje wat bijgewerkt in vorm en kleur. De camouflage beschildering wordt nog beplakt met vlokken mos.
Verder ben ik meteen maar aan de gang gegaan om de rails van ballast te voorzien. Ook op de andere modules, zoals de aansluitende 90' module.

Op deze module wil ik een industriële sfeer maken. Ik ben al wat begonnen met gebouwen die ik nog heb liggen, maar ik krijg met name de hoek niet goed "dicht".

Misschien is dit Metcalfe spul iets. Het kwam vrijdag binnen.

Het is van karton, maar ik wil het min of meer als half-relief achtergrond inzetten. Denk ik. Want het wordt nog puzzelen.
Terwijl dat plan in het hoofd aan het rijpen is, gewoon maar de rest van de ballast gedaan (en hier en daar wat aan de basiskleuren).

Nu de korte tunnel ook van binnen af is, kan de zijkant met het juiste profiel hier tegen de berg aan. Maar die moet ik eerst nog zagen.
Tot zover voor nu.
Rob