Auteur Topic: Baan Jos!  (gelezen 2822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jos

  • Gast
Baan Jos!
« Gepost op: 31 mei 2016, 21:11:51 »
Hallo,

Jammer genoeg gaat het nog een paar maand/een jaar duren voor dat ik kan beginnen met m'n baan bouwen maar ben al druk opzoek naar ideeën en heb al een tekening gemaakt op wintrack. Dit zou vast nog wel weer veranderen (omdat ik niet zo handig ben met de computer klopt het niet precies. ik wil zoveel mogelijk gaan werken met Flexrails




Hierbij de screenshots van hoe ik het in gedachten heb

Tips zijn altijd welkom!

Dag Jos, ik heb even je screenshots zichtbaar gemaakt.
Groet,
Wim

Raages

  • Gast
Re: Baan Jos!
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2016, 07:42:31 »
Als je toch met flexrail werkt, probeer dan de bochten op je baan met een grotere straal te leggen en haal de rechte rails bij "dorpje" weg. Ook een station is mooier als de rails niet kaarsrecht lopen. Mijn idee tenminste.

Jos

  • Gast
Re: Baan Jos!
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2016, 17:44:02 »
Als je toch met flexrail werkt, probeer dan de bochten op je baan met een grotere straal te leggen en haal de rechte rails bij "dorpje" weg. Ook een station is mooier als de rails niet kaarsrecht lopen. Mijn idee tenminste.

Bedankt voor de tips! dit idee heb ik ook maarzo in een uurtje bedacht, waarschijnlijk veranderd er nog wel het een en het ander. ik kan in iedergeval niet wachten om te beginnen. maarja op het moment de ruimte nog niet. eerst wachten tot mn zus uit het huis is  :P