De huizenbouw, Goethestrasse huis 4, de achtergevel is geschilderd, geïsoleerd en voorzien van kozijnen, glas en gordijnen

Dit gebouw heeft ook een winkel, dus binneninrichting, zie je straks niets meer van, maar ja.....

Treinverlichting, aan de beurt is de Internationale Trein "tegen de klok in", de TEE "Bavaria, de Re 4/4I lok, twee Duitse rijtuigen en een Zwitsers restauratierijtuig, alles standaard Märklin, behalve de stroomtoevoer: onder de lok heb ik een 2e sleper geplaatst (draaistellen zijn identiek, het draadje ontbreekt), dus moet er een stroomvoerende koppeling in en een draadje vandaar naar het aansluitpunt van de 2 slepers, geen probleem, veel ruimte beschikbaar.
Dan de 1e wagon, alles standaard, dus dat gedaan en de passagiers er in geplakt.

Ei,ei, er is een ledje kapot, kan ik wel weer terug gaan, maar ik heb er net een ledje afgeknipt, deze parallel aan het kapotte ledje gesoldeerd en het werkt.

Alles in de kap geplakt en getest, ziet er goed uit.

Daarna achter de lok gehangen en ........... het knippert, eerst de massa gecontroleerd, wielen goed schoongemaakt en assen wat opgeschuurd, dat de bruinering weg is, resultaat: niet goed.
Er was me bij het plaatsen van de onderdelen uit de koppelingsset 72021 al opgevallen dat de lippen die de spanning overbrengen van de koppeling naar de messing plaat in de wagon, niet een beetje omhoog geveerd waren, dat was ik wel gewend bij de andere wagons, na nog eens de boel gedemonteerd en weer gemonteerd te hebben, tot de conclusie gekomen dat ik het wel goed gedaan heb, maar dat dit ontwerp wat anders is als de andere wagons.
Dus dan maar zorgen dat de "lippen" wat naar boven veren, door ze aan het begin wat omhoog te buigen, maar toen was het tijd voor mijn "middag gymoefeningen" (minder jong word je niet zonder gebreken), dus de test komt morgen of overmorgen.
Groet, Anne W