Onderhoud, reparatie en ombouwtechniek > Auto's, wagons, rijtuigen en ander rollend materieel

ledverlichting inbouwen in auto

<< < (2/5) > >>

Pierre:
Hè .. waardeloos man. Ben je net zo lekker op weg gaat er dit gebeuren. Ik heb nog even voor je in mijn rommelwinkeltje gekeken en ik heb nog wel een kap voor je van een BMW. Hij is niet gaaf meer maar misschien kan je de motorkap er af zagen. Volgens mij is het dezelfde auto. Er zit wel al vast een blauw ledje in. ;D Zie je er brood in dan stuur ik hem naar je op. Dan moet je via een PB je adres even doorgeven.






Wim Corduwener:
Als de ramp nabij is, als de moed je in de schoen zakt, dan is er altijd weer een Pierre.  8)

GéJé:
Bedankt voor het aanbod Pierre. da's aardig aangeboden. 
Maar met plamuren gaat het wel lukken om dat gat dicht te krijgen. Probleem is het schilderen in de juiste kleur zonder dat je kleurverschil gaat zien en wel de tekst behoud.  En dat is met jou kapje ook niet opgelost.

Groeten, Gert-Jan


Pierre:
Ach .. het was niet mijn project Gert-Jan. Ik wist alleen dat ik ergens nog zo'n kapje had liggen.

Ik denk dat je het best wat verf kan mengen in de kleur en dan alleen de kap bijwerken. Als laatste de hele auto aflakken met matte blanke lak zodat je geen glansverschil meer hebt tussen de verschillende verflagen. Zo'n handige donder als jij krijgt het volgens mij prima voor elkaar. Succes man. ;)

GéJé:
Het gat in de motorkap is dicht gemaakt met een beetje plamuur. Een tweede laagje is nog wel nodig.


Voor het zwaailicht heb ik dit dingetje uit mijn rommeldoos getrokken.

Het is een kastje dat ik ooit van een kerst prullaria heb afgesloopt. Naast plek voor twee batterijen en een aan/uit schakelaar zit hier een stukje elektronica in waarmee ik het lampje kan laten knipperen.

Ondertussen ook nog maar een beetje geoefend met solderen.  ;D

wordt vervolgd,

Gert-Jan 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie