Auteur Topic: Zomerfrutseltje  (gelezen 1772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline patje

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 180
  • Geslacht: Man
Zomerfrutseltje
« Gepost op: 12 juni 2014, 19:17:53 »
Afgelopen pinksterweekend was het heerlijk weer (tussen de buien door  :P)
Eigenlijk ha dik zin om wat aan de baan te werken, maar ja, de temperatuur doet de gedachte al snel verzetten. Dus maar eens even rondgekeken en toen zeg ik nog wat liggen waar ik wel wat leuks mee kon maken. Dus lekker buiten in de zon zitten klussen....

Dit kwam ik nog tegen in de schuur:


Leuk om buiten op te hangen met een plantje, maar iets anders erin kon ook wel dacht ik zomaar.

Even een plankje gezocht


Gelukkig nog wat balsahout liggen, ds op maat snijden was zo gedaan. Daarna geschilderd en voorzien van wat strand:



Daarna nog even in de grote doos met allerlei spulletjes gedoken en zo had ik een mooi stukje strand



Nu hangt hij op zijn plekje



Het leuke is dat het plankje los ligt, dus bij slecht weer kan hij zo naar binnen toen en we kunnen er een keer iets anders inzetten.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: Zomerfrutseltje
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2014, 19:27:51 »
Kijk dat is nog eens een leuke oplossing, treintje erin al is het een leeg omhulsel ook een optie :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Zomerfrutseltje
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2014, 17:06:49 »
Leuk idee Pat! Zo zie je maar weer dat je met weinig toch wat leuks kan maken. En nog een middagje lol ook. Super. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/