Auteur Topic: flex rails  (gelezen 4509 keer)

Offline Wouter

• Perronmedewerker
  • **
  • Geslacht: Man
flex rails
« Gepost op: 29 mei 2014, 16:47:51 »

hallo hallo,

ik ben aan de zoektocht begonnen naar goed betaalbare flex rails, en nou kwam ik bij conrad deze tegen:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/219679/Piko-H0-A-rails-55209-H0-Flexibele-rails-G940-1-stuks?ref=list

nou vroeg ik me alleen af of dit wat wordt icm met mijn fleischmann koperrails.

2 rail gelijkstroom fleischmann, nu nog analoog. diversiteit in rollend materiaal, tijdperk nog onbekend.

Offline Pierre

• Super Modelspoorder
    • Haagse Modelbouw Club
Re: flex rails
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2014, 19:04:56 »
Hoi Wouter,
Ik heb een stelletje vanDEZE nikkel-zilver rails gebruikt in combinatie met mijn Fleischmann en Roco messing wissels en ook met andere merken (gebruikte) flex. Werkt prima en niet te duur. 3,50 per stuk.  Nu 10 stuks voor 31,50 euries ;)

Nog goedkoper is gebruikte rails op de kop tikken. In Houten is dit regelmatig te vinden (per bos). Op Marktplaats was vroeger ook veel te vinden maar ja ... er is iemand zijn nieuwe zolder aan het vol plannen met rails dus .... 8)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

• Super Modelspoorder
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2014, 19:36:26 »
Zeg Pierre, wie is die iemand ik heb nog wat flex en wissels nodig, misschien iets voor mij dan :)

Maar Wouter, je kan rustig op marktplaats kijken hoor, ik ben even gestopt met de aanschaf van flex voor de baan hier :)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wouter

• Perronmedewerker
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2014, 23:04:27 »
Pierre, ik had die site al ontdekt. Vond alleen de verzendkosten erg hoog zijn. Wellicht zal ik morgen mp even afzoeken. Kon alleen tot nu toe nog niet veel vinden..
2 rail gelijkstroom fleischmann, nu nog analoog. diversiteit in rollend materiaal, tijdperk nog onbekend.