Even de balans van de afgelopen weken opmaken hier....
Ogenschijnlijk is er niet veel gebeurd,maar ik ben nog veel met proefjes bezig geweest.Daarnaast had mijn zoon vakantie zodat we veel gezellige dingen hebben gedaan en heeft dochterlief mijn werkplaatsje meerdere malen opgeëst zodat ik daar even niet bij kon,ze is zelfstandig bloemist/arrangeur/decorateur en om de kosten van een bedrijfsruimte uit te sparen mag ze de blokhut bij mij in de tuin daarvoor gebruiken.Hier een bloemstuk voor op een bruidsauto op de werkbank....

Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen,over naar de treinafdeling:
De berg begint steeds meer vorm te krijgen,de dennenbomen heb ik met de airbrush wat bewerkt en de kleur is veel beter geworden.Nu moet ik een hele serie gaan maken,de bedoeling is om bovenop een bos te maken.

Hier een beetje het sfeeridee,het huisje is nog lang niet klaar maar om te kijken of de kleur naar mijn zin is even op zijn plek,ook kan ik nu rustig de afwerking van de berg op me in laten werken.

Koeien geschilderd en gelijk een stukje onderplaat op maat gemaakt waar het weiland met de stal op komt.Op de foto lijkt het krap erachter maar er zit zo'n 25cm tussen de achterste rand en de houtzagerij,daar moet nog een slootje en wat begroeiing tussen.

Tussen spullen van mijn dochter vond ik wat boomschors dat weg mocht/moest

Op een stuk triplex gelijmd en even voor de sfeerindruk voor de inmiddels geplaatste achtergrond gezet dat gaat de komende tijd verder tot een rotswand bewerkt worden

Voor de gevels die ik een paar weken terug had binnengekregen zij kanten gemaakt (linker huisje geschilderd) en ook even op een plek gezet om ideën op te doen,ervoor komt het station (iets breder dan de doos en nog heel veel werk) en toen een paar avonden met een lekker potje bier de treinen lekker laten rijden