Auteur Topic: even bruut geweld bij Opa Bullcat in de tuin.  (gelezen 2860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
even bruut geweld bij Opa Bullcat in de tuin.
« Gepost op: 25 april 2014, 17:32:34 »
daar ik me bijna nooit verveel  :-[ dacht ik even geleden ik leg een ovaaltje spoor G in de tuin, duurd nogwel enige weken voordat ze hier het dak op gaan, onderstaand enige filmpjes van mijn trots de Mallet 2-8-8-2

even het vuil eruit.


het vuil eruit met wagons erachter:)


Normale snelheid met wagons.


en zowaar vond ik nog een magneet om de bel te activeren in de loc, er leuk voor de buren ook :D


Eindelijk kan er eens een trein rijden aan 1 stuk in de tuin, er heeft hier namelijk nog nooit ook maar 1 loc een rondje in de tuin gereden.
Nu rap verder afwachten op me zoldertje, en zoals je kunt horen heb ik nog zat schoon te maken wat betreft de rails, dat is de reden dat tjoek tjoek soms gewoon niet werkt op de baan.

Hans
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: even bruut geweld bij Opa Bullcat in de tuin.
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2014, 13:33:57 »
Zo vandaag maar even 3 andere jongens op de baan, motorretjes schoon houden :D







Zo dat was het wel, de rest van de loc's blijven mooi in de kast staan tot de zolder klaar is :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.