Producten in de Spotlight > Piko

Piko G 62042

<< < (2/3) > >>

Opa-Bullcat:
Komt inderdaad, de prijs dan, vanwege de kleine markt ervoor. En als je kijkt wat ze doen op grootspoor forums met waettering enzo is dat ook om je vingers bij af te likken, omdat het groter is kan je veel verder gaan met verouderen enzo.

Hans

Wim Corduwener:

--- Citaat van: Pierre op 14 maart 2014, 17:45:32 ---Ik weet alleen nog niet of het steen of hout gaat worden. Maar in ieder geval zelfbouw.

--- Einde van citaat ---
Ik heb nog wel stenen liggen en volgens mij zijn die dezelfde schaal. Nooit genoeg voor een hele loods, maar wél om onderaan een paar lagen te leggen en daarboven kun je dan verder gaan met hout.
Er bestaan trouwens ook baksteen-mallen van rubber in jouw schaal. Ik heb daar ooit een heel poppenhuis mee gemaakt.  ;)

Pierre:
Ik moet er nog eens even over nadenken Wim. Ik ben ook van die steen mallen tegen gekomen en heb er serieus over nagedacht maar weet het nog niet. Misschien een combinatie van een (vuurpijlen) houtconstructie met steentjes er tussen. Soort vakwerk. Maar dat kan ook met klei.

Wim Corduwener:
Daar heb je een punt. Een baksteen-malletje en je knalt er een gele muur in.  :D

GéJé:

--- Citaat van: Wim Corduwener op 15 maart 2014, 00:19:21 ---Daar heb je een punt. Een baksteen-malletje en je knalt er een gele muur in.  :D

--- Einde van citaat ---

Moet die muur echt geel worden? Of was het al laat toen je dit bericht schreef en zitten de g en de h te dicht naast elkaar op je toetsenbord?  :D :P

Groet Gert-Jan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie