Zo, er ligt een nieuwe dikke laag jachtlak over de wildwaterbaan.
Helaas zat er een lekje maar dat heb ik afgeplakt en nu maar hopen dat het verder niet meer gaat lekken.
Inmiddels hier en daar wat wit aangebracht, zoals bij de roeispanen die het water raken en wat boeg en hekwatersporen.

Het zal zeker wel een maand duren voordat deze laag droog is en dan is alleen de bovenlaag droog.
Dan kan ik zoals Jan heeft beschreven met een klein kwastje nog wat extra golven aanbrengen maar die zullen er ook op komen d.m.v. de transparante silicone.
Tevens wil ik nog wat gaan experimentrening uhh uitproberen met van die gietbomen uit bouwpakketten. En dan die waar het glas aan heeft gezeten, fijn malen en gebruiken als opstuwend water bij de rotsen en zo.
Maar dat gaat zal ik eerst proberen op een teststukje.
De kleur van het water zal nog wat groener worden, nu toont het wat bruin (is niet verkeerd) vanwege de dikke laag jachtlak.

Deze kreeg ik helaas niet scherp, paar keer geprobeert maar wilde niet lukken. Het is ook zo'n lekker ding die voorop zit. Dan gaan toch weer mijn handen een beetje trillen en dat op mijn leeftijd.

Nu alles maar eens lekker laten uitdrogen.