Dit weekend niet veel gedaan, tenminste op het gebied van de modelbouw.
Afgelopen zondag hadden we een tuinfeestje vanwege het feit dat we beide dit jaar 65 zijn geworden en nog moeten worden.
De volgende dag de boel weer afbreken maar 's-avonds wel een beetje kunnen frutselen en knutselen.
Vandaag had ik ook nog een vrije dag maar ja, er moet binnenkort een leasebak de deur uit en daar moet dan weer wat anders voor in de plaats komen, dus op autojacht en geslaagd. Eind november komt die, een Aygootje, wit, is voor ons groot genoeg het is maar voor een boodschapje of een beursbezoekje.
Na al deze hectiek en geldverslindende activiteiten toch maar even mijn zinnen verzet en de kleine BW verder afgebouwd.
Voor het personeel moet er natuurlijk wel een klein onderkomen zijn waar ze even kunnen uitblazen of schuilen bij slecht weer.

een overzicht vanaf de voorkant

Er staan voor de koude nachten en dagen al 2 zakken met kolen klaar om de kachel in het huisje op te stoken.

Zo juist is er een buizentransport gestopt om kolen en water te bunkeren zodat de rit door de bergen vervolgd kan worden.
de kleur van de buizen ben ik niet tevreden over, de wagons zijn al wel geweatherdKolen bunkeren.

Water innemen

Het stokerhuisje zal nog op zijn plaats gezet worden een verder wat aangekleed met een plaatsje en wat groen er omheen. Kan ook nog zijn dat er kolenzakken naast komen en als het me lukt kolenmanden.
Genoeg te doen op zo'n klein stukje scenery want er moet ook nog een kist komen waar ze zand uit kunnen halen om dat eventueel aan te vullen.
Nog even een klein overzicht vanaf een hoger punt.