Foto- en videoalbum, wensen, aanwinsten en diverse links > Nieuwe aanwinsten

Nieuwe aanwinst(en) Wim

<< < (2/118) > >>

Pierre:
Al met al toch leuke aankopen gedaan Wim. Daar ga je vast weer wat moois van bakken. Ennuh ....... ik heb wel een Mercedes bus gezien van FCS gebruikt voor 55 euro. Niet spotgoedkoop maar toch.

Wim Corduwener:
Mijn volgende stap wordt een beginset van Faller... binnenkort ben ik jarig  :P Als ik zo'n bus heb dan wil ik er ook gelijk mee kunnen rijden  :)

Johan:

--- Citaat van: Wim Corduwener op  9 maart 2013, 21:29:18 ---Als ik zo'n bus heb dan wil ik er ook gelijk mee kunnen rijden  :)

--- Einde van citaat ---
Moet je natuurlijk wel een rijbewijs D-E hebben!  :P  :P

Mooie aanwinsten Wim!

Groet,
Johan

GéJé:

--- Citaat van: Wim Corduwener op  9 maart 2013, 19:08:56 ---Haus am Kornmarkt... een echt Nederlands huis.
--- Einde van citaat ---
Voor een echt Nederlands huis, heeft het wel een erg Duitse naam.


--- Citaat van: Semantha op  9 maart 2013, 20:13:05 ---Whahaha de bbq mee in de kofferbak en op de parkeerplaats maar uitpakken dan  :P :P

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Wim Corduwener op  9 maart 2013, 20:17:14 ---Nee, dat doen we ergens bij iemand in de buurt van Rotterdam of Den Haag. Nemen we allemaal wat hompen vlees mee en huppetee!

--- Einde van citaat ---

Misschien wel een leuk idee. `De modelspoorH0.nl ontmoetingsdag? Kan je de gezichten eens zien van de personen achter de plaatjes en de verhalen op dit forum. En daarbij ben ik altijd in voor een BBQ!

Groeten G?J

Wim Corduwener:

--- Citaat van: Johan ---Moet je natuurlijk wel een rijbewijs D-E hebben!  :P  :P

--- Einde van citaat ---
Nou Johan, op de achterkant van mijn rijbewijs heb ik bijna het hele rijtje vol en mag dus in bijna alles rijden  :)  behalve niet op een motor  :(


--- Citaat van: G?J? ---Voor een echt Nederlands huis, heeft het wel een erg Duitse naam.

--- Einde van citaat ---
Dat bedoelde ik. Als ik die rare golfgeveltjes verander in klok- of trapgeveltjes dan lijkt het misschien nog Nederlands  ;)


--- Citaat van: G?J? ---Misschien wel een leuk idee. `De modelspoorH0.nl ontmoetingsdag? Kan je de gezichten eens zien van de personen achter de plaatjes en de verhalen op dit forum. En daarbij ben ik altijd in voor een BBQ!

--- Einde van citaat ---
Vind ik ook!  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie