Foto- en videoalbum, wensen, aanwinsten en diverse links > Nieuwe aanwinsten

Nieuwe aanwinst(en) Wim

<< < (118/118)

Wim Corduwener:

--- Citaat van: Hookies op  2 september 2020, 19:31:24 ---Mooie en ook lieflijke aanwinsten Wim. Goed dat je het druk krijgt!

--- Einde van citaat ---
“Lieflijke aanwinsten” dat schrijf je mooi en dat zijn het.


--- Citaat van: Rob op  2 september 2020, 19:32:31 ---En weer een goed voorbeeld van hoe we elkaar, zo bij gelegenheid, ook materieel ondersteunen hier.

--- Einde van citaat ---
Dat is zéker waar en het is ook niet de eerste keer dat mooie spullen op een plezierige manier van eigenaar wisselen om op een andere plek weer nieuw leven te krijgen.


--- Citaat van: iTom op  2 september 2020, 19:44:53 ---Hoewel ik een hele andere voorstelling heb van een blije doos kan ik me voorstellen dat je met deze materialen een blij hobbyist bent.
Leuk om zo'n pretpakket te ontvangen.

--- Einde van citaat ---
Een Blije doos (en ik weet niet of we het hebben over dezelfde doos) is inderdaad wat anders. In elk geval één doos waar ik blij van word.


--- Citaat van: Daniel Caso op  2 september 2020, 19:43:01 ---Als je wil weten waarom had ik twee van die diesels gekocht: alleen voor de verstopte wielen!

--- Einde van citaat ---
Haha... smaken verschillen.  :D


--- Citaat ---Nog erger, deze week ben ik al een paar keer op de rand geweest van nog drie paar van dezelfde wielen te kopen voor na de operatie van mijn ogen, als ik mijn nieuwe röntgenzicht al heb.
--- Einde van citaat ---
Hou me op de hoogte en volgens mij zijn er nu twee Magic Train-liefhebbers op dit forum.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie