Onderhoud, reparatie en ombouwtechniek > Auto's, wagons, rijtuigen en ander rollend materieel

Fietsers op je baan

(1/4) > >>

Wim Corduwener:
Waarschijnlijk hebben jullie dit al eens gezien.


Het leuke hiervan is, is dat het volgens mij redelijk te doen is om zelf zo'n systeem te maken. De fietsers hebben een hoog Playmobil-gehalte, maar als je onderdelen van Preiserfiguurtjes gebruikt ziet het er al stukken beter uit.
Een groot voordeel lijkt me dat je ook behoorlijk kleine auto?s kunt laten rijden zoals auto?s op schaal N en... Fiatjes 500 op H0.  ;)

Pierre:
Met een beetje mazzel kom je de verkopers ook tegen in Houten Wim. Ze staan daar regelmatig.

Wim Corduwener:
Eens zien of dat leuk is. Voor een fietser vond ik dat baantje nogal veel kabaal maken. Maar een BMW Isetta kan natuurlijk heel goed.  ;D

Anne W:
E?n van mijn collega's bij de MSG/Den Bosch is hier ook mee bezig, natuurlijk hardstikke leuk...... als het binnen je doelstellingen past en dat doet het bij mij niet.

Groet, Anne W

Wim Corduwener:
Ik vond het wel een grappig item met mogelijkheden en ik weet niet of dit iets is. Maar als ik iets vind dat me aanstaat dan pas ik mijn doelstellingen aan, want ik kan wat dat aan gaat nog alle kanten op. 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie