Auteur Topic: Diorama Dorlar versie 2.0 vervolg  (gelezen 2309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

neudalhausenstadbahn

  • Gast
Diorama Dorlar versie 2.0 vervolg
« Gepost op: 25 augustus 2012, 11:35:36 »
Aangezien het andere topic nog niet opgeschoond is start ik bij deze een nieuwe met het verzoek hier geen offtopic discussies te gaan houden. Indien die andere als nog opgeschoond word mag het inhoudelijke deel van deze post daarbij gevoegd.

Voor eerdere bouwberichten van dit diorama zie hier.

Ik ben gister avond een beetje verder aan het prutsen geweest. Van een plaatje karton heb ik de blinde achterwanden gemaakt en met een stukje behang het dak voor het gebouwtje op de hoek. Daarna heb ik alles afgeslepen en afgeschuurd zodat de blinde wand zo glad mogelijk is.



Ik kan er nu aan de binnenkant nog steeds bij om afbeeldingen achter de ramen te plakken waar nodig. Waarschijnlijk doe ik dat pas als ik alles geschilderd heb want dan kan ik de opschriften aan de buitenkant ook gelijk doen. Daarvoor moet ik eerst nog wel iets van dakgoten fiksen, dat word dus even zoeken of ik daar nog profieltjes voor heb.

Groetjes Michiel

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Diorama Dorlar versie 2.0 vervolg
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2012, 00:19:49 »

Daarvoor moet ik eerst nog wel iets van dakgoten fiksen, dat word dus even zoeken of ik daar nog profieltjes voor heb.


Michiel,
Als je een rietje door knipt heb je een prima dakgoot.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/