Auteur Topic: Aanwinsten Pierre  (gelezen 188321 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #150 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:13:55 »
En ze op 5vlt laten branden, gaan ze langer mee en minder fel.

Ik zet ze per drie in serie Tom en da's 18V. Mijn voeding is 16V en die kan ik ook nog dimmen. Al mijn lampjes branden maar net.

Ik weet niet of dat mooi staat om witte krimpkousjes om de bovenkant te doen; net onder het afdakje. Zomaar een idee...

Is een beetje lastig Wim. Dan moet ik alle kapjes er af snijden of zo. Ik denk dat ik dan meer stuk maak dan heel. Maar het idee is goed. ;)






Voor in haven aan de visafslag (steiger) twee heel aardige viskotters gescoord. Compleet met bemanning. Die zie je niet zo vaak op marktplaats. Die zie je eigenlijk helemaal nergens dus ik ben hier behoorlijk mee in mijn sas. Nu ben ik ook compleet wat betreft de bootjes. Ik moet er alleen nog even aan kwasten. Ze zijn geverfd met glans lak dus ......... bjach! 
Nu nog even de steiger maken.




Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #151 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:21:18 »
Mooie viskotters, komen er ook nog netten in te hangen  :) anders vangen ze niks.
Even naar de haven van Scheveningen gaan, daar liggen vast nog wel wat goede voorbeelden.

Lantaarns in serie kan natuurlijk ook alleen als er 1 kapot gaat dan doet de rest het ook niet meer.
Daarom staan ze bij mij nu op een 5vlt trafootje van 2 Amp. daar kan ik dan aardig wat lantaarnpalen op kwijt ook al hebben die bij mij ook geen led er in.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #152 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:38:09 »
Vandaag heeft de postbode een bosje lantaarns gebracht. Helaas geen LED maar gewoon micro-gloeilampjes.

Beste Pierre,

Ik zou eerst eens kijken of dit geen 6 volt lampjes zijn of 12 volt! Ik heb soortgelijke lantaarns in huis met 6 volt lampjes.

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #153 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:57:04 »
Mooie viskotters, komen er ook nog netten in te hangen  :) anders vangen ze niks.
Even naar de haven van Scheveningen gaan, daar liggen vast nog wel wat goede voorbeelden.

Ja Tom .... de bootjes moeten nog een beetje opgepimpt worden maar dat gaat gebeuren als ik zover ben en de steiger klaar is.

Lantaarns in serie kan natuurlijk ook alleen als er 1 kapot gaat dan doet de rest het ook niet meer.
Daarom staan ze bij mij nu op een 5vlt trafootje van 2 Amp. daar kan ik dan aardig wat lantaarnpalen op kwijt ook al hebben die bij mij ook geen led er in.

Er hangt bij mij een centrale leiding onder de baan van 16 volt voor alle lampjes. Ook hangt er een leiding voor de ledjes. Vandaar mijn constructie.

Ik zou eerst eens kijken of dit geen 6 volt lampjes zijn of 12 volt! Ik heb soortgelijke lantaarns in huis met 6 volt lampjes.

Deze zijn ook 6volt Johan :o vandaar drie in serie = 18volt en dan gaan ze mooi zwakker branden op 16volt.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #154 Gepost op: 21 augustus 2013, 19:13:07 »
Crisis, wat een gave bootjes. Zien er prachtig uit.
Hoor ik iets over visnetten? Die heb ik ooit eens voor mijn viskotter gemaakt van vitrage, een nachtje in de thee gehangen en klaar waren ze. Maar, die viskotter van mij is zoiets als 1:48. Waarschijnlijk is met een panty ook wel wat te doen op schaal H0. Het gaat er natuurlijk om: zijn de mazen klein genoeg en kun je het mooi plooien.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #155 Gepost op: 21 augustus 2013, 20:00:53 »
Verbandgaasje, beetje uit elkaar trekken en idd in de thee.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #156 Gepost op: 22 augustus 2013, 13:11:17 »
Bedankt voor het theeidee jongens. Verbandgaas is ook een goede tip. Ga daar zeker wat mee doen tzt. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #157 Gepost op: 22 augustus 2013, 13:16:44 »
Wordt toch tijd dat we hier een H0 boten-topic krijgen op het forum. Het in elkaar zetten en reconstrueren van boten op de modelbaan is toch een heel eigen discipline waar heel andere vaardigheden bij komen kijken...  en ik wil óók een boot!  :(
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #158 Gepost op: 22 augustus 2013, 14:03:41 »
Ik ben voor, wel leuk om iets over schepen en bootjes te vertellen.
Zeker nu het een hot-item aan het worden is. :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #159 Gepost op: 22 augustus 2013, 15:32:12 »
Mooie bootjes Pierre! Dat wordt vast een hele mooie haven. Kistjes met vis op de kade, meeuwen er om heen, netten die hangen te drogen. Heerlijk sfeertje! ... Ik kan de zoute zeelucht en de vis al haast ruiken!  :D
En met die huizen creëer je ook een prachtig haven-achterbuurt  sfeertje.


botentopic? Ook een goed idee. Ik wil namelijk ook een boot

Groeten, GéJé   

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #160 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:20:04 »
Leef jullie lekker uit zou ik zeggen Klikkie doen
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #161 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:54:09 »
botentopic? Ook een goed idee. Ik wil namelijk ook een boot
...ik heb al een boot8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #162 Gepost op: 21 september 2013, 15:11:43 »
Vandaag even naar de 25 jarig bestaan dag va de NMF geweest. Was voor mij natuurlijk een thuiswedstrijd en omdat het goed weer was ben ik heerlijk op de fiets gegaan. Ik moet zeggen dat het niet groot was maar de banen die er stonden waren van redelijk hoge kwaliteit. Ik heb er weer een hoop ideeën op gedaan die ik op mijn baan kan verwezenlijken. Er waren ook wat winkels maar met dat nieuwe spul heb ik niet zo veel. :) Vind ik allemaal veel te duur. Bovendien kan ik dat hier om de hoek elke dag kopen.
Gelukkig waren er ook verschillende verenigingen die wat spullen verkochten. Daar heb ik wel wat leuke dingen gekocht. Alles gebruikt maar nog netjes. Wat heb ik zoal gevonden:

* Een mooie wagon voor 5 euries
* Een doosje fietsers voor 2 euro
* Een bulldozer voor 50 cent
* (En waar ik heel erg mee in mijn sas ben) Een H0e locje in onderdelen voor 3 euro.

 
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #163 Gepost op: 21 september 2013, 20:03:24 »
Nou Pierre, dat is weer een fraaie score... en voor geld dat je normaal kwijt bent aan benzine. Dat smalspoorlocje  is inderdaad een gulden greep... en als-ie rijdt is-ie minstens het tienvoudige waard!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #164 Gepost op: 21 september 2013, 23:51:15 »
Nou Wim ... 't locje is wel redelijk compleet en het motortje draait keurig maar het metalen onderstel is in zes stukken gebroken. Ik weet niet wat daar mee gebeurd is. Het is of heel hard gevallen of er is iemand op gaan staan of zo. Ik zal eens kijken of ik de boel kan repareren met twee componenten lijm. Er ontbreken ook kleine stukjes en die kan ik dan gelijk opvullen.

Weer een bakje met "lopende projecten" voor op de al volle werktafel. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #165 Gepost op: 22 september 2013, 10:56:35 »
Als leidraad: als het de Liliput L 141481 H0e tenderlocomotief U2 van de Zillertalbahn is, dan kost-ie nieuw ongeveer € 139,-. Altijd leuk te weten hoeveel het waard is om 'm weer op de rails te krijgen.
Ik zie hier wel een spannend project ontstaan.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #166 Gepost op: 22 september 2013, 11:21:25 »
Als leidraad: als het de Liliput L 141481 H0e tenderlocomotief U2 van de Zillertalbahn is, dan kost-ie nieuw ongeveer € 139,-. Altijd leuk te weten hoeveel het waard is om 'm weer op de rails te krijgen.
Ik zie hier wel een spannend project ontstaan.  :)


Het is wel een locje van Liliput maar verder staat er niets onder of is niet meer te lezen. Ik zal eens op internet gaan zoeken en vergelijken wat het voor dingetje is. ;)

Het locje op zich heeft aan de wielen en koolborstels te zien nauwelijks gelopen. Wel bij nader inspectie gezien dat de drijfstangen hier en daar gebroken of weg zijn maar dat is wel op te lossen uit de rommelbak.



Ben nog even op zoek geweest en had hem snel gevonden het is de 
Liliput L141482 Tenderloc U BWB en kost 129 euro.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #167 Gepost op: 22 september 2013, 17:12:46 »
Mwa... lijkt me helemaal geen beroerde aankoop... zélfs als je er een compleet onderstel van een N-stoomlocje onder schuift. Het wordt hoe dan ook een typische win-win-situatie... typisch Pierre.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #168 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:27:58 »
Vandaag weer een mooie buit meegenomen uit Houten. Wat heb ik zoal gescoord daar vandaag:

•   Twee lengte van 90 cm H0e rails.
•   Een zakje railslasjes.
•   Een zakje met stukken rijdraad (voor mijn trambaan)
•   Een sloepje of roeibootje. (gebruikt)
•   Een Piko railbus + bijwagen (oud maar heeft nog nooit gereden)
•   Setje brandweermannen (gebruikt)
•   Een kleine transportband. (gebruikt)
•   Setje van 5 kipwagonnetjes (4 gebruikt en 1 heel erg gebruikt en zwart geverfd)
•   Twee campers (gebruikt)
•   Twee caravans (gebruikt)  (één maal speelgoed)
•   Een pantograaf  (gebruikt) (voor op mijn 2e trammetje)
•   Een tank perronnetje met drie pompen (gebruikt)
•   Twee doosjes met zeelui voor op de boten en steiger.
•   Een kaartje met twee scooters, twee fietsen en twee figuurtjes.
•   Twee oude brandweerauto’s. (gebruikt)
•   Twee zakjes met gewoon leuk fröbelspul zoals profieltjes, hekwerkjes, paaltjes en constructie materiaal.



----------------------------------------------------------------------
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #169 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:37:06 »
Weer goed gescoord Pierre. Daar gaan we vast weer mooie projectjes van zien.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #170 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:38:06 »
Beste Pierre,

Dat zijn weer mooie aanwinsten  :o

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #171 Gepost op: 5 oktober 2013, 20:44:56 »
Weer goed gescoord Pierre. Daar gaan we vast weer mooie projectjes van zien.

Dank je Rick. Heb jij je buit al uitgepakt? Heb je die doos wagonnetjes nog gezien voor 1.50 per stuk? Wel wat werk maar ja .... mooie oefen projecten voor een paar centen.

En de projectjes ........ die komen er zeker ;)

Dat zijn weer mooie aanwinsten  :o

Dank Johan en met een railbus zit ik gelijk ook een beetje in je straatje. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #172 Gepost op: 5 oktober 2013, 21:08:39 »
Ik ben sprakeloos.
Wat een ontzettende mazzelpik ben jij. Die kiepwagentjes heb je alvast binnen en niet ééntje of twee; nee gelijk vijf! ... voor een drol zeker weer? Mooie railbus ook, profieltjes ook erg gaaf.
Al een idee waar je die H0e-rails gaat neerleggen... je hebt toch geen plek meer op je baan?  :P
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #173 Gepost op: 5 oktober 2013, 21:21:36 »
Ik ben sprakeloos.
Wat een ontzettende mazzelpik ben jij. Die kiepwagentjes heb je alvast binnen en niet ééntje of twee; nee gelijk vijf! ... voor een drol zeker weer?

Euhuuu ...... tja... ik betaalde 3 euro per stuk en omdat ik ze allemaal kocht kreeg ik de zwarte er voor niets bij. Die kan ik toch niet verkopen zij de man. Weet hij veel ;D

Mooie railbus ook, profieltjes ook erg gaaf.

De railbus heb ik eigenlijk niet nodig maar voor 20 euro en de bijwagen voor 9 euro kon ik de verleiding niet weerstaan :-[
Het stel is al heel wat jaartjes oud maar heeft altijd in de vitrine gestaan. Zal wel een druppie olie in moeten maar ja.

Zo'n zakje met meuk is altijd te gebruiken ... toch?

Al een idee waar je die H0e-rails gaat neerleggen... je hebt toch geen plek meer op je baan?  :P
Ik heb toestemming van jou dus hij gaat in de speciale la die ik nog ga maken. :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re: Aanwinsten Pierre
« Reactie #174 Gepost op: 5 oktober 2013, 21:26:33 »
De railbus heb ik eigenlijk niet nodig maar voor 20 euro en de bijwagen voor 9 euro kon ik de verleiding niet weerstaan :-[

Dat is inderdaad niet veel geld! ;)
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III