Auteur Topic: Aanwinsten Pierre  (gelezen 188246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #75 Gepost op: 31 januari 2013, 22:34:03 »
Ik vind het een lief locje...
Maar zou hem inderdaad goed "smerig" maken.
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #76 Gepost op: 31 januari 2013, 22:59:33 »
Een snoepje! Het wordt dringen op dat H0e-spoortje  ;D
 En blijft-ie geel en Patrik heten?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #77 Gepost op: 31 januari 2013, 23:19:46 »

Ach ja .... weer een leuk projectje. Een mens moet bezig blijven. ;)

En blijft-ie geel en Patrik heten?

Dat geel weet ik nog niet Wim maar dat Patrik is niet echt geweldig. Ik dacht meer iets van ..........  Lodewijk?  :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #78 Gepost op: 1 februari 2013, 00:33:11 »
Ik dacht meer iets van ..........  Lodewijk?  :P
Ja, dat kan. Of ?m oranje schilderen en ?m Willem-Alexander noemen. Dan win je ook meteen de fotowedstrijd.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #79 Gepost op: 1 februari 2013, 00:40:48 »
Willem-Alexander gaat niet passen, misschien wel Maxima :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #80 Gepost op: 1 februari 2013, 09:18:53 »
Willem-Alexander gaat niet passen, misschien wel Maxima :D

Wel als er een hoop wagonnetjes achter komen .... toch? Dan kan het hele koningshuis zijn naam kwijt. Maar dat gaat hem niet worden. Ik vind oranje niet mooi! :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #81 Gepost op: 1 februari 2013, 12:10:49 »
Ik vind oranje niet mooi! :P
Nee, ik ook niet. Ik heb zelfs de oranje knop van m?n vlaggenstok goud geschilderd. Maar groen, Berlijnse blauw en zelfs bruin kan heel mooi staan. En qua naam kun je er ook gewoon een nummer opzetten.
Ik denk dat je hier uit gaat komen. Maar ik meen me te herrinneren dat je eerst nog wat schilderwerk thuis hebt liggen.  :P
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #82 Gepost op: 1 februari 2013, 13:18:10 »
die kleine lokjes blijven toch altijd schattig he. Zo vind ik het anna stoomlokje ook nog echt geweldig
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #83 Gepost op: 1 februari 2013, 13:54:29 »
Maar groen, Berlijnse blauw en zelfs bruin kan heel mooi staan. En qua naam kun je er ook gewoon een nummer opzetten.
Ik denk dat je hier uit gaat komen. Maar geleden me te herrinneren dat je eerst nog wat schilderwerk thuis hebt liggen.  :P

Ik denk dat het bruin of groen wordt Wim. Ik heb nog zo,n locje dus wat dacht je van K01 en K02? Simpel toch?

Klopt ik ben volop aan 't schilderen thuis. Witten van die grote vlakken dat trek ik niet meer dus dat heb ik door een vroegere buurjongen laten doen die nu een schildersbedrijf heeft. Nu even achter m'n laptop met een boterham en dan weer door.

die kleine lokjes blijven toch altijd schattig he. Zo vind ik het anna stoomlokje ook nog echt geweldig

Klopt Rick ... daar heb ik er ook 5 van lopen op mijn baan en ze blijven leuk. Ik heb ze wel een beetje geverft en zo en er verlichting op gebouwd. Nadeel is dat ze heel erg storing gevoelig zijn omdat ze zo kort zijn. Een beetje vuile baan of lange wissel geeft al snel haperingen. Bovendien hebben ze geen antieslip bandjes dus ..... niet te veel wagentjes er achter. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #84 Gepost op: 1 februari 2013, 14:38:31 »
Ik denk dat het bruin of groen wordt Wim. Ik heb nog zo,n locje dus wat dacht je van K01 en K02? Simpel toch?
Goede kleuren, goede nummers. Met smalspoor kun je alle kanten op.

die kleine lokjes blijven toch altijd schattig he. Zo vind ik het anna stoomlokje ook nog echt geweldig
Het Anna-werklokje is inderdaad een schatje. Ik heb de set-versie (met versimpelde aandrijving) maar die vind ik beduidend minder. Ik ga nog wel eens een keer op zoek naar de meer uitvoerige versie.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #85 Gepost op: 9 maart 2013, 21:12:34 »
Vandaag weer als vele andere mede forumleden het ??n en ander gescoord in Houten.

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Buit uit Houten
« Reactie #86 Gepost op: 9 maart 2013, 21:32:57 »
Crisis wat een berg handel! Krijgen we nog een inventarislijst?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Buit uit Houten
« Reactie #87 Gepost op: 9 maart 2013, 21:51:51 »
Pierre, mooie spullen - gefeliciteerd en veel plezier ermee! Uhhhh wat is dat apparaat op de foto redhtsboven?   ::)

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #88 Gepost op: 9 maart 2013, 22:09:17 »
Pierre, mooie spullen - gefeliciteerd en veel plezier ermee! Uhhhh wat is dat apparaat op de foto redhtsboven?   ::)
Is een snelheids regeling voor 2 treinen Johan. Heb me laten vertellen dat de spanning omgezet wordt naar een blokspanning zodat de loc mooier loopt bij het rangeren.


Crisis wat een berg handel! Krijgen we nog een inventarislijst?

Komtie dan:

*1 Muurplaat, 1 dakpannenplaat en 2 x stoeptegeltjesplaatjes
*Zakje kokerprofiellen
*Zakje u-profielen
*Printplaatje
*2 caravans voor de (nog te maken) camping
*3 DDR vrachtwagens
*3 maten steentjes voor in de rivier
*Dubbele snelheids regeling (analoog)
*63 (Kleinbaan) koppelingen wagons
*zijkniptangetje
*Laser gesneden hekwerkje
*50 Stekkertjes
*Wat stukjes tramrails + 2 wissels
*20 Sleepcontacten voor wagon verlichting
*4 x messing strip
*Zwikkie aandrijfwieltjes, wormwieltjes, snaarwieltjes en tandheugeltjes om "iets" aan te drijven.
*5 potjes verf
*Module voor zwaailicht
*Viessmannmodule bel voor bij de spoorbomen
*2 knappe wagons (1 x buffer manco)

*2 x Fleischmann rangeer locjes (niet op foto) waarvan ik de onderstellen ga gebruiken om 2 trammetjes aan te drijven. Ben al bezig deze uit elkaar te halen. T.z.t. schiet ik wel wat plaatjes als ik ze om ga bouwen.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Buit uit Houten
« Reactie #89 Gepost op: 9 maart 2013, 23:19:05 »
Nou Pierre, dit is weer een overweldigende score; een terechte buit! Als er ergens goud lag dan huurde ik je in als goudzoeker!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Buit uit Houten
« Reactie #90 Gepost op: 10 maart 2013, 08:18:41 »
Nou Pierre, dit is weer een overweldigende score; een terechte buit! Als er ergens goud lag dan huurde ik je in als goudzoeker!

Volgens mij zat er geen geld meer in de flappenkast in Houten; nu weet ik waarom!  :P  :P
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Buit uit Houten
« Reactie #91 Gepost op: 10 maart 2013, 10:40:44 »
Johan, als je verzint wat je er voor zou moeten betalen en je trekt daar ongeveer de helft af... plus een kwart dan zit je denk ik in de buurt van wat Pierre betaalt.  ;D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #92 Gepost op: 10 maart 2013, 13:07:24 »
Volgens mij zat er geen geld meer in de flappenkast in Houten; nu weet ik waarom!  :P  :P
Om heel eerlijk te zijn was halverwege de grote hal mijn zakgeld wat ik dacht uit te geven (50euries) al bijna op en heb ik in het restaurant wat extra opgenomen.
Johan, als je verzint wat je er voor zou moeten betalen en je trekt daar ongeveer de helft af... plus een kwart dan zit je denk ik in de buurt van wat Pierre betaalt.  ;D
Ik wil het wel vertellen hoor Wim. Totaal zonder benzine maar met een broodje kroket, bak friet en een cola nog net geen 8 tientjes. Das toch netjes? Bijna alles is wel gebruikt maar dat maakt me niet uit. Daar is ook de prijs dan na. De wagons zijn al weer compleet gemaakt en hebben de eerste testrondjes al weer gereden.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re:Buit uit Houten
« Reactie #93 Gepost op: 10 maart 2013, 13:10:47 »
Das geen geld.... wij waren alweer meer kwijt gheghe maar mijn trein was dan ook al 50 euries  ;)
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Buit uit Houten
« Reactie #94 Gepost op: 10 maart 2013, 13:35:17 »
Citaat van: Pierre
Ik wil het wel vertellen hoor Wim.
Hoef ik ?cht niet te weten, hoor Pierre.
Het gaat om de lol in zo?n dag en de lol in je hobby. Als je de uren gaat uitrekenen met hoeveel plezier je bezig bent (de voorpret, het denkwerk, het in elkaar zetten en het genot) dan gaat het aan het eind van de streep altijd om een kwestie van enkele centen. Zelfs als je de bak patat, de entree en de benzine erbij rekent.
Als je ?cht alleen aan het geld denkt dan is de lol er snel af.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Buit uit Houten
« Reactie #95 Gepost op: 10 maart 2013, 17:27:39 »
Volgens mij zat er geen geld meer in de flappenkast in Houten; nu weet ik waarom!  :P  :P
Om heel eerlijk te zijn was halverwege de grote hal mijn zakgeld wat ik dacht uit te geven (50euries) al bijna op en heb ik in het restaurant wat extra opgenomen.


Dat vind ik wel een nadeel van de locatie in Houten. Er is in het hele complex geen pinautomaat te vinden. Dan moet je inderdaad naar het restaurant om geld op te nemen. Het zou wel handig zijn om daar een automaat te installeren.
Of doen ze dat met opzet niet om mensen tegen zichzelf te beschermen?

Groeten, G?J

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #96 Gepost op: 30 april 2013, 17:15:29 »
Vandaag de hele dag aan het struinen geweest op de vrijmarkten. Samen met mijn vrouw, zoon, schoondochter en kleindochter. Gezellig dus. :D Buiten het speelspul voor de kleinkinderen wat ik heb gevonden is er ook voor opa op zo'n vrijmarkt nog wel wat te verhapstukken. Op de eerste locatie heb ik 3 autootjes gevonden maar bij uitpakken thuis blijken ze een tikkeltje te groot en ik gebruik ze dan ook maar niet op de treinbaan. Op een 2e locatie vond ik een caravan. Een stukje speelgoed maar precies in de goede maat. Da's weer een leuk dingetje voor de camping. (waar ik nog aan moet beginnen overigens). Ook een setje penselen voor 50 cent. Bij de 3e locatie had ik de hoofdprijs en sleepte daar voor 9 euries drie locs (met manco's) weg uit een schoenendoos met treinmateriaal. De rest was wat kromme Lima rails en dat probeert hij maar aan de volgende gek te verkopen. Twee locs zijn zo te zien Franse modellen. Aan de onderkant staat bij ??n "made in France" dus ik denk dat het Jouef locjes zijn. De achterste loc heeft de motor in de loc en de motor loopt best aardig. Beetje rumoerig maar wel zonder horten en stoten. Hij mist de voorwieltjes maar dat fiks ik wel. Daar hebben we een rommelbak voor. Dezelfde loc aan de voorkant hoort een tender te hebben met motor maar die zit er niet bij. Ik heb nog wel een gemotoriseerde Fleischmann tender die ik er achter kan prikken dus die komt ook voor elkaar. De V200 zonder ingewanden en een mank voorwiel is van Lima en het motortje loopt niet. Deze moet ik dus even goed nakijken maar ook voor een Limamotor heb ik wel een vervangend exemplaar of onderdelen dus ook deze moet weer aan het lopen te krijgen zijn. Kortom weer leuk wat Fr?belwerk maar wel een vruchtbaar dagje geweest.

 
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #97 Gepost op: 30 april 2013, 17:27:40 »
Ziet er weer lekker uit Pierre! Die caravan is leuk en die loc?s gaan ook weer rijden  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #98 Gepost op: 1 mei 2013, 14:01:49 »
Je hebt inderdaad een goeie slag geslagen.
IK heb je altijd gevolgd (op het forum wel te verstaan  8) )en ik neem daarom zonder meer aan dat je de locs weer aan het praten krijgt.
De stacaravan is leuk, daar kun je wel een klein plaatsje op je baan voor weten te vinden.

Met groet, Roel
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #99 Gepost op: 1 mei 2013, 16:58:55 »
Pierre,

dat is weer super gescoort. Jij weet het ook over al te vinden.
De lima treinen rijden ook super op cd motortjes. Gratis uit een oude pc te halen, en voor jouw moet dat een makkie zijn om in te bouwen.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.