Auteur Topic: Aanwinsten Pierre  (gelezen 188357 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ArnodeBruin

  • Gast
Re:Buit uit Houten
« Reactie #50 Gepost op: 15 december 2012, 19:42:36 »
Ik weet het niet of deze goed topic is ander ff verplaatst naar topic Houten 15-12-12!

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #51 Gepost op: 15 december 2012, 20:16:17 »
Misschien heb ik je wel gezien daar Arno maar ik ken je ook niet ;D

Voor het mooie moet je eigenlijk even een eigen topic aanmaken. Mij stoort het niet hoor dus je moet het zelf weten.
Overigens heb je best mooi spul gescoord man. Top. Je lijkt Tom wel die zit vandaag ook in de seinen. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #52 Gepost op: 15 december 2012, 20:18:44 »
Je score ziet er prima uit en bedankt voor je kolen-info. Waar ik nog het meest nieuwsgierig naar ben: heb je nog een hijskraan gevonden?
Ik keek even verder terug in dit draadje en zag dat je vorig jaar in Houten drie streekbussen hebt gekocht. Heb je daar ook informatie over, want die wil ik ook!


Ik heb geen kraan naar mijn zin kunnen vinden Wim. Komt wel ik heb geen haast. Er is nog zo veel te doen op mijn baan.

------

De gegevens van de bus zijn niet goed te zien op de foto maar zijn de volgende:

Het merk is MASTICA.
Het is een DAF bus opgebouwd door DEN OUDSTEN
E.S.O Streekvervoerbus 1986

De bussen werden ook al eerder gemaakt in de jaren 70. Ook op een Leyland onderstel (met rode wieldoppen) Deze bussen hadden een grijze onderkant en neus en geen getint glas. Deze busmodellen zijn van de NZH maar de bussen hebben ook bij andere streekvervoer maatschappijen gereden. Ik heb er zelf mee gereden en aan gesleuteld bij toen der tijd WestNederland in Den Haag en Delft.

Soms kom je deze modellen nog wel tegen in Houten of MP maar de spoeling wordt erg dun. Alleen veel duurdere modellen zijn wel te krijgen. De twee bussen op de foto heb ik over en als je ze graag wil mag je ze beide hebben voor 10 euries en daar heb je een koopje aan.

Heb jij overigens iets met streekvervoer of bussen?







Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Buit uit Houten
« Reactie #53 Gepost op: 15 december 2012, 20:46:22 »
Beste Pierre,

Je hebt in Houten weer een mooie hoeveelheid bruikbare spullen kunnen kopen! Veel plezier ermee.
Het mooiste (natuurlijk is dat persoonlijk) zijn de hijskraantjes.  ;)

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re:Buit uit Houten
« Reactie #54 Gepost op: 15 december 2012, 20:55:31 »
Je heb weer aardig lopen shoppen Pierre. Ook weer spullen waar een ander niks meer in ziet, maar waar wij straks weer heel veel moois uit zien komen.

En Arno, volgende beurs van te voren even melden dat je gaat, en dan kan je ook met mensen afspreken. Is zeker leuk om ook eens mensen te ontmoeten van hier
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Buit uit Houten
« Reactie #55 Gepost op: 15 december 2012, 22:15:57 »
Ik heb geen kraan naar mijn zin kunnen vinden Wim. Komt wel ik heb geen haast. Er is nog zo veel te doen op mijn baan.
Ik zag er op Marktplaats nog een paar staan, maar die waren al in elkaar gezet. Nadeel daarvan is dat iemand anders er al met z?n vingers aan heeft gezeten en ze zijn minder makkelijk te versturen.

Citaat van: Pierre
De gegevens van de bus zijn niet goed te zien op de foto maar zijn de volgende:
Het merk is MASTICA.
Het is een DAF bus opgebouwd door DEN OUDSTEN
E.S.O Streekvervoerbus 1986
De bussen werden ook al eerder gemaakt in de jaren 70. Ook op een Leyland onderstel (met rode wieldoppen) Deze bussen hadden een grijze onderkant en neus en geen getint glas. Deze busmodellen zijn van de NZH maar de bussen hebben ook bij andere streekvervoer maatschappijen gereden. Ik heb er zelf mee gereden en aan gesleuteld bij toen der tijd WestNederland in Den Haag en Delft.
Soms kom je deze modellen nog wel tegen in Houten of MP maar de spoeling wordt erg dun. Alleen veel duurdere modellen zijn wel te krijgen. De twee bussen op de foto heb ik over en als je ze graag wil mag je ze beide hebben voor 10 euries en daar heb je een koopje aan.
Twee bussen voor een tientje? Dat is inderdaad een koopje. Stuur wel even berichtje.

Citaat van: Pierre
Heb jij overigens iets met streekvervoer of bussen?
Deze bussen passen mooi op mijn Nederlandse baan. Ik heb al van die betonnen bushaltes van Mastica. Met nog van die typische gele bushaltebordjes is het plaatje helemaal rond.
Ik heb heel lang geleden op zo?n oude DAF vrachtwagen gereden bij De Snelle Visser; daar reed ik lijndiensten tussen Amsterdam en Rotterdam. Jammer genoeg nooit op een bus gereden. Dat lijkt me nog wel wat.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #56 Gepost op: 15 december 2012, 22:37:57 »
Ik zag er op Marktplaats nog een paar staan, maar die waren al in elkaar gezet. Nadeel daarvan is dat iemand anders er al met z’n vingers aan heeft gezeten en ze zijn minder makkelijk te versturen.

Het maakt mij niet uit dat iemand anders zo'n kraan in elkaar zet. Ik ga er toch weer een hoop aan veranderen en het geheel bewerken met de kwast. Maar het is wel een nadeel dat als je iets koopt van 4 euro dat er dan 6.75 euro bij komt aan verzendkosten. Als je er dan nog eens 5 euro bij legt heb je een nieuwe die je zelf in elkaar kan zetten.

Twee bussen voor een tientje? Dat is inderdaad een koopje. Stuur wel even berichtje.

ok.

Deze bussen passen mooi op mijn Nederlandse baan. Ik heb al van die betonnen bushaltes van Mastica. Met nog van die typische gele bushaltebordjes is het plaatje helemaal rond.
Ik heb heel lang geleden op zo’n oude DAF vrachtwagen gereden bij De Snelle Visser; daar reed ik lijndiensten tussen Amsterdam en Rotterdam. Jammer genoeg nooit op een bus gereden. Dat lijkt me nog wel wat.

Ik heb ook die dubbele betonnen abri van het streekvervoer met 4 haltepaaltjes. Moet ze alleen nog ergens planten.

Ik heb 8 jaar op de bus gereden in het streekvervoer en daarna zo'n 20 jaar in de garage bij het streekvervoer. Bussen en vrachtwagens gerepareerd.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #57 Gepost op: 15 december 2012, 22:48:21 »
Het mooiste (natuurlijk is dat persoonlijk) zijn de hijskraantjes.  ;)

Heb jij dan iets met hijskraantjes Johan?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #58 Gepost op: 15 december 2012, 22:56:12 »
Je heb weer aardig lopen shoppen Pierre. Ook weer spullen waar een ander niks meer in ziet, maar waar wij straks weer heel veel moois uit zien komen.

Klopt Rick. Ik heb best wel weer aardige dingen opgedoken onder de tafels maar al dit moois moet nog even wachten. Ik ben op het ogenblik bezig met mijn locloods. Das ook al een 2e handsje met aardig wat werk. Bovendien moet ook de draaischijf ontdaan worden van een heleboel ballast (zaagsel geplakt met velpon of zo) van de vorige eigenaar. Kortom nog werk genoeg met de feestdagen voor de deur.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Buit uit Houten
« Reactie #59 Gepost op: 16 december 2012, 06:43:28 »
Het mooiste (natuurlijk is dat persoonlijk) zijn de hijskraantjes.  ;)

Heb jij dan iets met hijskraantjes Johan?
Beste Pierre,
Niet specifiek, d.w.z dat ik die Kibri 11281 een heel mooi kraantje vind. Jaap heeft deze kraan al een keer in elkaar gezet. Dit kraantje hoort in een BW van de DB tp IIIa/b.
Ik moet hem nog eens een keertje zien te scoren!

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Buit uit Houten
« Reactie #60 Gepost op: 16 december 2012, 10:52:55 »
Dat is waar Johan het is een erg leuk kraantje, Deze is al in elkaar gezet en eerlijk gezegt niet zo netjes maar als ik hem onder handen genomen heb is daar (hoop ik) niets meer van te zien.

Het rode kraantje is wel mooi in elkaar gezet maar een stuk simpeler uitgevoerd en het laatste kraantje is gewoon een stukje speelgoed en incompleet maar lag ook in een bakje voor 50 cent dus .... ach. Soms kan je daar nog leuke dingen mee doen en hij ligt nu in de rommelbak.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #61 Gepost op: 20 januari 2013, 17:40:29 »
Vandaag in Rijswijk naar de treinenbeurs geweest en weer een aardige buit binnengesleept mag ik wel zeggen. Het was er rustig en ik kon overal lekker rondneuzen. Zeker de helft van de spulletjes op mijn verlanglijstje heb ik kunnen schrappen.



Uit een 1,50 eurobak heb ik 14 wagons getrokken waarvan ik er ??n gelijk op mijn baan kon zetten maar de andere 13 zijn behoorlijk toegetakeld en missen verschillende onderdelen. Die 13 daar ga ik morgen compleet maken en nakijken en er dan mijn nieuwe airbrush op loslaten. Voor deze prijs kan je nog eens wat proberen ....... toch? 



Dit is de nieuwe airbrush die ik van mijn kinderen gekregen heb voor mijn verjaardag.

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #62 Gepost op: 20 januari 2013, 17:51:57 »
Nou Pierre, daar kan je mee thuis komen.
Wagons voor die prijs, volgens mij heb je er echt een neus voor, ik zie ze nooit.

Mooie lantaarnpalen, daar heb ik er ook 4 van voor bij mijn BW en die airbrush daar heb je wel de Mercedes onder de spuitjes hoor.
Heb je ook een compressor met een tank want met constante druk gaat het wel beter.

Ik heb mijn airbrus weggedaan, kon er niet mee overweg, iedere keer zitten knoeien met verdunnen en dan moet het ook nog eens in het schuurtje waar het niet altijd prettig toeven is.

Verder zie ik weer leuke dingen, afgebrande brouwerij, daar zal wel weer wat moois van gemaakt worden.
Je kan voorlopig weer lekker vooruit.

O ja en die bel, daar ben ik ook al een tijdje naar het zoeken om die voor een leuk prijsje een keer aan te schaffen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #63 Gepost op: 20 januari 2013, 18:10:47 »
Nou Pierre, daar kan je mee thuis komen.
Wagons voor die prijs, volgens mij heb je er echt een neus voor, ik zie ze nooit.

Mooie lantaarnpalen, daar heb ik er ook 4 van voor bij mijn BW en die airbrush daar heb je wel de Mercedes onder de spuitjes hoor.
Heb je ook een compressor met een tank want met constante druk gaat het wel beter.

Ik heb mijn airbrus weggedaan, kon er niet mee overweg, iedere keer zitten knoeien met verdunnen en dan moet het ook nog eens in het schuurtje waar het niet altijd prettig toeven is.

Verder zie ik weer leuke dingen, afgebrande brouwerij, daar zal wel weer wat moois van gemaakt worden.
Je kan voorlopig weer lekker vooruit.

O ja en die bel, daar ben ik ook al een tijdje naar het zoeken om die voor een leuk prijsje een keer aan te schaffen.
Ik heb ook alle wagons waar nog iets van te maken was meegenomen Tom. Zoals je weet lig ik meer onder de tafels dan dat ik er op kijk.

Voor de airbrush heb ik zelf een compressor gemaakt van een oude koelkast motor en twee aan elkaar gelaste uiteinden van een luchttank van een bus. Hier werk ik al jaren mee.



Dat slooppand daar heb ik een plannetje mee maar dat zie je tzt vanzelf wel.

De lantaarnpalen heb ik de normale prijs voor betaald. Is wel tegen mijn principe maar ja ik vond ze mooi en ze passen mooi bij de andere palen die al bij de locloods staan dus ....

De bel was ook afgeprijst van ?? naar 5 euries.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #64 Gepost op: 20 januari 2013, 18:19:25 »
Voor de airbrush heb ik zelf een compressor gemaakt van een oude koelkast motor en twee aan elkaar gelaste uiteinden van een luchttank van een bus.. Hier werk ik al jaren mee.

Zelf een compressor gemaakt!  :o  doetie zomaar even! Is er ets wat jij niet zelf maken kan Pierre?

Mooie spullen heb je gekocht. We wachten af hoe het op de baan komt te staan.

Groeten, G?J

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #65 Gepost op: 20 januari 2013, 18:34:31 »
Zelf een compressor gemaakt!  :o  doetie zomaar even! Is er ets wat jij niet zelf maken kan Pierre?

Ik ben het nog niet tegen gekomen G?J? ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #66 Gepost op: 20 januari 2013, 19:13:30 »
Beste Pierre,

Je hebt weer mooie aanwinsten gescoord.  ;)

Nou Pierre, daar kan je mee thuis komen.
Wagons voor die prijs, volgens mij heb je er echt een neus voor, ik zie ze nooit.
Ik moet hier Tom een hand geven want ik zie dit soort aanbiedingen ook nooit.   :(
Ja, we weten zo langzamerhand wel dat Pierre onder de tafels door kruipt i.p.v. door het gangpad te lopen.  :P  :P

Repareren is ??n maar twee: we willen natuurlijk wel wat foto's ervan zien!!!!  ::)

Groet,
Johan
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #67 Gepost op: 20 januari 2013, 19:46:14 »
Voor die prijs had ik die wagons ook wel willen hebben. Is vast wel wat van te maken. Zeker jouw handigheid kennende. Maar zoals de rest al zegt, ik kom ze nooit tegen >:( Je heb zeker goed gescoord vandaag.
En een compressor van een oude koelkast :o :o :o :o. geweldig. Ik zou niet eens weten dat het zou kunnen(tot vandaag).
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #68 Gepost op: 20 januari 2013, 20:28:57 »
De wagons die ik goedkoop gekocht heb daar zit ook best veel werk aan al zie je dat niet op de foto .... maar dat vind ik wel leuk om te doen. Bovendien heb ik ook daar een rommella voor met div. wagon onderdelen. Toch is het ook een kwestie van alle kramen (en er onder) goed napluizen en zoeken. Dan zijn er echt best veel mazzeltjes te halen op iedere beurs. Maar ik sta ook niet binnen twee uur weer buiten hoor. Ik ga naar binnen als de deuren open gaan en ze moeten me er uit schoppen als ze de deur weer willen sluiten maar ..... ik vind (bijna)altijd wat ik nodig heb voor een redelijke prijs. ;D


Ennuuh ..... ja Johan ik maak wel een paar foto's van het opknap/verouder projekt van de wagons.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Johan

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.121
  • Thanked: 7 times
  • Geslacht: Man
  • Oude-Tonge Zuid-Holland
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #69 Gepost op: 20 januari 2013, 20:31:58 »
Maar ik sta ook niet binnen twee uur weer buiten hoor

Ja, de boodschap is weer duidelijk!  8)  8)
Marklin, M-rails, Analoog, Tijdperk III

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #70 Gepost op: 20 januari 2013, 20:40:30 »
Weer fraai ingeslagen dus. Zulke lantaarnpalen komen ook bij mijn goederenoverslag te staan, maar dan een slagje kleiner natuurlijk.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #71 Gepost op: 20 januari 2013, 20:59:44 »
Als je zoiets tegen komt dan kan je bijna zeker er van zijn dat het Pierre is.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #72 Gepost op: 20 januari 2013, 21:06:19 »
Maar daar vind ik wel de goedkope spullen. :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #73 Gepost op: 31 januari 2013, 22:03:12 »
Vandaag heeft de postbode mijn pakketje gebracht. Kadootje voor mezelf. Van de week op MP gevonden. Splinternieuw in de doos en volgen mij nog geen meter gereden. Een H0e locje van Roco.





Volgende week ga ik dit kleine manneke maar eens even weatheren. Kan hij gelijk aan de slag als kolentreintje.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Aanwinsten Pierre
« Reactie #74 Gepost op: 31 januari 2013, 22:30:13 »
Wat een lekker ding, maar er mag zeker wel even een kwastje werkvuil over heen. :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0