Auteur Topic: roco line met bedding  (gelezen 1204 keer)

Offline Hansw

• Perronmedewerker
  • **
roco line met bedding
« Gepost op: 22 februari 2022, 19:29:09 »
Beste , ik heb een nieuwe startset met Roco line bedding rails
Nu kan ik op Markplaats oude line rails overnemen . Omdat ik de uitvoering van de oude niet heb gezien , zijn  ze identiek aan de nieuwe uitvoering en krijg ik geen kleurverschil
Mvg Hans   

Offline Luud

• Kruier
  • *
  • Geslacht: Man
Re: roco line met bedding
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2022, 13:22:08 »
Hai Hans, kleurverschil weet ik niet. Ik weet wel dat er twee soorten Roco met bedding zijn. De Roco-line met flexibele bedding en de Roco-Geo lijn.
Ik weet niet over welke jij het hebt, maar als je erbij koopt, wel zinvol om de goede te nemen.
Zuidelijke Groet, Luud.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Enschede (import)
    • Portfolio
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2022, 14:28:30 »
De kleurverschillen zijn minimaal. Het voordeel van zachte bedding vind ik dat je die bedding gemakkelijk van de rails kunt trekken om zelf een bedding te kunnen maken.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Jan Trein

• Stationchef
  • (2+3)-rail rijder
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2022, 16:57:43 »
Dit draadje loopt ook bij de buren, en daar zitten meer Roco kenners, misschien.
Groet, Jan

ik spoor niet, ik doe alsof