Auteur Topic: Roco koppelingen  (gelezen 2858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Michel Bikkel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 551
  • Thanked: 24 times
  • Geslacht: Man
Roco koppelingen
« Gepost op: 6 maart 2021, 12:57:09 »
Hoi Ik ben opzoek naar Roco koppelingen. Heb er 50-100 nodig. wil al mn rijtuigen en locs de zelfde koppeling geven.
Ik had eerst Marklin koppelingen gekocht maar vind die toch niet handig. in krappe bochten lopen ze tegen de buffers met ontsporing tot gevolg.
Nieuw zijn ze best aan de prijs vandaar dat ik 2de hands probeer. evt ruilen is ook goed.

Groet Mies

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.752
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Roco koppelingen
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2021, 20:40:52 »
Hoi Mies,

Ik kijk wel eens op de Duitse Ebay. Daar heb je vaak te maken met relatief hoge verzendkosten, maar soms valt het mee...
Ik zoek dan zelf naar de Fleischmaan Profi koppelingen en alles onder de 1 euro/stuk (inclusief verzending, reken ik dan)  is een goede deal. ik denk dat dat voor de Roco kortkoppelingen ook geld, toch?

Misschien deze?
https://www.ebay.de/itm/Roco-H0-40271-50x-Kupplungen-NEM-Vorentkupplung-NEU-KK-mit-Vorent-Kupplung-OVP-1/193025768190?epid=6034867917&hash=item2cf13b7afe:g:9p4AAOSwvUlWtJru

50 stuks voor 45,70 euro inclusief verzending naar Nederland. En als je 2 pakjes koopt, mogelijk maar 1x verzendkosten.

Rob

PS: ik heb zelf nog wel 1 paar over, maar dat schiet niet op, natuurlijk  :D
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...
The following users thanked this post: Michel Bikkel