Auteur Topic: Veldbaan van Busch  (gelezen 1462 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Heinz 1953

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 5
Veldbaan van Busch
« Gepost op: 24 december 2020, 10:24:15 »
Wie heeft er ervaring met HO Veldspoor van Busch. Aangezien ik heel weinig ruimte heb om een treinbaantje te bouwen , wo rdt gewoon HOspoor me gewoon te groot om realistisch te blijven. Na lang zoeken ben Ik Busch Veldspoor tegen gekomen en aangezien ik iemand ben van scenery lijkt me dit spoor op het lijf geschreven. Ik denk daarbij aan een oud mijnstadje.
Het treintje wordt aangedreven door batterijen die wel heel lang meegaan. Ook is er een adapter verkrijgbaar die er voor zorgt dat batterijen niet nodig zijn.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Veldbaan van Busch
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2020, 10:45:07 »
Dag @Heinz 1953,
Als je zoekt op het forum dan kom je Kolenmijn in een kastje tegen van @mark mms. Hij heeft ervaring met H0f van Busch.
Afhankelijk van je beschikbare ruimte is het misschien een idee om ook eens naar H0e te kijken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Heinz 1953

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 5
Re: Veldbaan van Busch
« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2020, 11:45:42 »
Dank je wel voor het linkje naar de kolenmijn.
Dat ziet er supermooi uit. Ik ga me verder over HOe buigen.