Bedankt Rob voor de feedback.
Nou, ik denk niet dat ik het heb zo maar verzonnen.
De Rowans waren geen locomotieven maar railcars. Dat betekent vaak zeer scherpte bochten zoals een tram dus ook een behoorlijke afstand tussen voertuigen.
Ja, het gebeurt in alle tramlijnen dat eventueel een of meer rijtuigen aan gekoppeld worden, maar ik dacht, dat is altijd achter de tram, niet voor. Natuurlijk het is anders met losse tram locomotieven, maar dit is een lange voertuig met alleen een cabine.
Ik heb gemerkt dat alleen een paar van alle Rowan foto's dat ik gezien heb laat zien een koppeling aan de voorkant. Ik heb een wel gezet ten eerste omdat kwam met de kit dat ik heb verwoest voor de ramen en ook omdat hoe meer een beetje geloofwaardig dingetjes er zijn hoe minder evident wordt de rotzooi dat ik overal met lijmen, verven en verbindingen doe.
Maar ik heb ook een klein beetje gelijk:
Dit is de cabine eend van een Rowan
IMG_0003 (2) by
Daniel Osvaldo Caso, on Flickr
maar bij een andere Rowan aan de eerste klaas eend de dak steek nog meer uit
IMG_0005 (2) by
Daniel Osvaldo Caso, on Flickr
Als je in volgende bericht zal zien, de andere eend heb een minder (maar toch een klein beetje) uitsteken dak. Dat was gedaan met opzet.
Daniel