Auteur Topic: Rondje om de kerk in H0  (gelezen 5666 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: Rondje om de kerk in H0
« Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2020, 11:06:46 »
Beste Jack,

Aha, nou lijken ze wat op elkaar, maar ik heb in de 70-er jaren de Norske Lowe van Billing Boats gebouwd.....

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Rondje om de kerk in H0
« Reactie #26 Gepost op: 13 mei 2020, 13:16:03 »
Ja die ken ik wel, ongeveer dezelfde periode (ietsje later) en in die tijd waren Hollandse scheepsbouwers ook redelijk actief in het buitenland en gingen schepen op elkaar lijken.

Heb je het model nog?
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: Rondje om de kerk in H0
« Reactie #27 Gepost op: 13 mei 2020, 22:30:44 »
Nee, ik heb hem gebouwd in een "verlofperiode" van de zeevaart, in die tijd zat je minimaal 6 maanden aan boord en was je 3 maanden thuis, mijn vrouw vond het maar een stofnest en heeft hem verkocht aan een notaris in Alblasserdam.

Overigens vind ze mijn treinbaan ook maar een stofnest, maar die is nu op "mijn" zolder en niet in één van "onze" kamers in een flat.......

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Bert Senden

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 217
  • Thanked: 6 times
Re: Rondje om de kerk in H0
« Reactie #28 Gepost op: 21 mei 2020, 08:08:27 »
Hallo Jack.

Mooie ruimte.
Heb ook een hobbykamer vrij, staan de modules van depot Heerlen, maar van een complete baan is nog niets terecht gekomen.

Gr. Bert.