Auteur Topic: Nieuwe aanwinsten Hookies (deel II)  (gelezen 2161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Nieuwe aanwinsten Hookies (deel II)
« Gepost op: 12 april 2020, 11:12:07 »
Omdat mijn vorige draadje helemaal vervuild was met destijds door mij van Photobucket verwijderde foto's van aanwinsten, ben ik zo vrij om een nieuw draadje te starten. Met foto's uit MyAlbum.

Deze postte ik gisteren al in mijn bouwdraadje: spulletjes om het industriegebiedje verder te bewerken.



Onderstaand politiebureau is besteld en wordt - als het goed is - dinsdag bezorgd. Ik moet nog even kijken of ik dit 'oude' bureau in de stad ga plaatsen of toch in de buurt van de Aldi, McDonald's en de brandweerkazerne, schuin tegenover het industriegebied. Maar dat is voor later zorg.



Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinsten Hookies (deel II)
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2020, 12:35:38 »
Jij komt de Paasdagen wel door, leuk spul allemaal.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinsten Hookies (deel II)
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2020, 17:54:27 »
Dit is leuker dan paaseieren Martin. Veel plezier er mee. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/