Auteur Topic: Weisseck stopt er mee.  (gelezen 151985 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #550 Gepost op: 3 oktober 2020, 17:38:37 »
Ha, ha, ha, het Monster van Weisseck, die houden we er in.  :D

De volgende update, het gaat wel steeds meer op een schip lijken of verbeeld ik me dat nu.

De romp een drybrush gegeven met gebroken wit (flesje was gevallen), het krijgt gelijk al een andere look&feel uitstraling.  :)



De eerste onderdelen even passen, ook die hebben al wat gebruik sporen, alles in matige mate.



Stuurhut met kajuit vordert ook al aardig, zelfs het stuurwiel zit er al in alleen hangt er nog geen roer aan de achterkant.







Door de drybrush is nu ook goed het herft te zien met sluiting en scharnieren.



Kleine onderdelen zoals de ankerlieren staan ook te wachten om geplaatst te worden, hebben wel wat gebruik sporen.





Er moet nog wel wat weg geretoucheerd worden zie ik.(rondom de rode ster  :O)
De grote mast en laadboom worden later pas geplaatst, er is speciaal daarvoor EZ-Line besteld in een touwkleur, als dat binnen is plaats ik de grote mast en laadboom.
Zie ook dat 1 bolder er een beetje vreemd uitziet, ook puntje van aandacht nodig  ;)



Dat was het weer voor vandaag, even nu de ogen rust geven. B)

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0
The following users thanked this post: Wim Corduwener

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #551 Gepost op: 3 oktober 2020, 18:57:42 »
Heel mooi resultaat. Ook mooi dat de stuurhut een interieur heeft.
Je kunt wel zien dat je iets met schepen hebt.
Heb je nog overwogen om bij de waterlijn een streepje glanzende lak te schilderen, alsof het water tegen de romp aan klotst?
Misschien ga ik ook wel te ver, maar dat heeft natuurlijk alles te maken met het kwaliteitswerk dat je hier neerzet.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #552 Gepost op: 3 oktober 2020, 19:04:23 »
Ja zeker @Wim Corduwener, er zal als het klaar is met wat modpodge de waterlijn aangepast worden, het schip moet wel IN het water liggen en niet er op.
Maar het moet ook afneembaar blijven dus weer een uitdaging er bij.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #553 Gepost op: 6 oktober 2020, 23:33:22 »
Nog verder met de details.
Het beslag van het schip aanbrengen maakt het allemaal nog leuker.









Het begint nu aardig op te schieten, hoop van de week het draad voor het tuigage binnen te krijgen.
Hout voor de nieuwe luiken is onderweg, ben benieuwd of dat wat gaat worden.

Zou de ramen met Kristal Clear willen maken maar heb het geprobeerd, denk dat ze net iets te groot zijn.
Dan maar een stukje doorzichtig plastiek er achter plakken.

Dan nog een uitdaging, de decals aanbrengen.  ::)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #554 Gepost op: 7 oktober 2020, 09:16:24 »
Hij wordt prachtig Tom. Wat is er mis met de luiken die er nu op zitten? Ik vond ze in de donkere kleur een paar foto's terug eigenlijk best mooi.

Is het misschien een optie om een stukje doorzichtig plastic in de kozijnen te lijmen met die Kristal Clear? Ik weet niet of het kan hoor. Ik heb nog nooit met dat spul gewerkt. :-[

Decals aanbrengen is een makkie Tom. Dat gaat je feilloos lukken. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #555 Gepost op: 7 oktober 2020, 11:08:24 »
Is het misschien een optie om een stukje doorzichtig plastic in de kozijnen te lijmen met die Kristal Clear? Ik weet niet of het kan hoor. Ik heb nog nooit met dat spul gewerkt. :-[
Met Kristal Klear kun je heel mooi het effect van ramen maken in bijvoorbeeld ramen van locomotieven. Omdat ze klein zijn en je er niet per se doorheen hoeft te kijken werkt dat prima.


Bij de bovenste raampjes in m’n café heb ik dat ook gedaan. Maar het is niet echt glashelder. In dit geval hoeft dat ook niet.
Met Kristal Klear kun je ramen ook plakken, zoals in Toms stuurhut en het voordeel is dat je eventuele lijmresten met een cocktailprikker makkelijk kunt verwijderen... en dan zie je er niks meer van.

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #556 Gepost op: 7 oktober 2020, 11:52:40 »
Beste Tom,

Heel mooi, maar in ieder geval op het scherm komen de koppen van de klinknagels te wit/sprekend over, als de wheathering bedoeld is om een oude leerlaag weer te geven, dan denk ik dat wat "roest" beter is.

Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #557 Gepost op: 7 oktober 2020, 16:06:25 »
Anne, voor jouw gemoedsrust er gaat nog een zwarte wash overheen en dan beetje poeder roest.
Schuit is nog zeker niet klaar ben ook nog bezig met de verlichting.
Ik weet alleen niet of ik het hele model ga voorzien met verlichting want er komt nog een vissersbootje bij en dan moet ik die ook voorzien van led lampjes 0402 en die worden me wel een beetje te klein. Tevens vind ik dat boren in Resin ook niet geweldig.



ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #558 Gepost op: 7 oktober 2020, 17:39:38 »
Ik vind het een bijzonder mooi model geworden. Wat een beetje een dingetje is bij weathering verouderen -en dat is mijn persoonlijke mening- je moet het een klein beetje overdrijven om het zichtbaar te maken. En dat geldt zéker voor 1:87.
Smaken verschillen, maar ik vind de mate van verwering precies goed.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Zilte

  • Gast
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf
« Reactie #559 Gepost op: 7 oktober 2020, 19:04:17 »
@iTom : Als je ervan uitgaat, dat het een varende schuit is, zal er echt niet heel veel roest op zitten. Het is de broodwinning van een schipper en het oog van de klant wil ook wat.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #560 Gepost op: 9 oktober 2020, 17:33:42 »
Staat er een leuke jonge dame voor de deur met een pakketje uit Apeldoorn.
De mannen daar hebben het weer netjes ingepakt en snel verstuurd.
Ik kan weer verder met prutsen.

Die bomen ben ik wel erg blij mee, zelf maken heeft nog steeds mijn voorkeur maar door de artrose in de handen mezelf maar een keer verwend.
De kromme vingers en pols kosten veel energie en pijn, kwassie en een messie vast houden gaat gelukkig nog wel, penselen vliegen af en toe in het rond maar ja, daar heb ik er genoeg van staan.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #561 Gepost op: 9 oktober 2020, 19:29:42 »
Wat een prachtige bomen Tom. Zo gaan we ze zelf niet krijgen. Ook niet als je niets mankeert. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/
The following users thanked this post: L. V. O

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #562 Gepost op: 9 oktober 2020, 20:08:03 »
Ja Pierre, rib uit mijn lijf maar ze zijn het waard.
Kan nu wel op mijn gemak bekijken hoe ze zijn gemaakt en wie weet lukt het om af en toe zelf een boom te maken.
Ik heb het wel meer van die periodes, soms heftig en dan een tijdje weer minder maar moet het niet forceren en anders maar weer sparen voor nog een paar bomen.
Gelukkig heb ik geen bos gepland voor het baantje  :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #563 Gepost op: 10 oktober 2020, 19:22:56 »
Het was een beetje teleurstellend, de deurbel gaat en vol verwachting open ik de voordeur.
Geen leuke dame maar een wat oudere kerel, had een pakje bij zich, ik kan weer even vooruit. En nee, hij had geen rode puntmuts, baard en knecht bij zich.

Een proefpakketje om zelf bomen te maken zonder allemaal draden in elkaar te draaien, ben benieuwd.
Op dit moment worden er ook nog bomen voor mijn baan gemaakt, ik kan straks door de bomen het bos niet meer zien denk ik.  :)
2 bouwdozen, 1 met de stoommachine, ik wil daar een stoom en stroom project van zien te maken.
Ketelhuisje komt naast de kolenmijn te staan.



Verder bezig geweest met de positieverlichting van het scheepje.
Wat een gepriegel, nu alles goed laten drogen en de volgende keer de lichtlekken weg werken.
De voeding wordt ook nog aangepast met een step-down printje, de BB en SB lichten zijn minder fel, daar zit een laagje Krystal Clear op.





Ik vind het wel prima zo, het ergste van dit verhaal is dat een eerder bestelde kotter binnenkort verwacht zal worden en dan ook van verlichting moet worden voorzien, pffffff.
Artitec gaat weer modellen gieten en dat werd hoog tijd want er is nu niet veel leverbaar.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #564 Gepost op: 11 oktober 2020, 00:44:43 »
Prachtig!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)
The following users thanked this post: iTom

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #565 Gepost op: 13 oktober 2020, 22:33:26 »
En poef, alle led's op het schip ontploft. Een verkeerde beweging en de boel is naar de filistijnen.
Maar niet getreurd, nieuwe led's zijn onderweg.
Spanning er af en dan de draadjes goed aansluiten op de weerstanden en dan pas de kerstverlichting aan.

Tevens is het wachten op nog wat onderdelen van het bootje dus dan maar even verder bij de mijnschacht.
Gebouwtje er bij, de schoorsteen heeft nu meer een doel denk ik.
Ook op de achtergrond de rotsen wat verhogen en een ingang maken voor het veldspoortje.



Morgen weer verder met smeren van de rotsen en het aansluiten van de bodemplaten.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #566 Gepost op: 14 oktober 2020, 12:24:44 »
En poef, alle led's op het schip ontploft. Een verkeerde beweging en de boel is naar de filistijnen.
Maar niet getreurd, nieuwe led's zijn onderweg.
Dat is balen. Betekent dit dat je alle leds moet vervangen?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #567 Gepost op: 14 oktober 2020, 13:06:30 »
Ja Wim, zowel het heklicht als de bb+sb leds.
Is weer een goeie les voor de volgende keer en ook weer een goeie oefening als ik aan de bestelde kotter zal beginnen.
er zijn ergere dingen in de modelbouwwereld.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #568 Gepost op: 14 oktober 2020, 15:36:34 »
We zien wel, eerst maar eens wachten tot de ledjes binnen zijn.

Zojuist nieuwe bomen ontvangen, zijn door Jaap Vriend gemaakt, ik ben er blij mee.
Moeten alleen nog een juiste plek vinden maar voorlopig even geplant zodat de kluit niet zal uitdrogen. :)

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #569 Gepost op: 14 oktober 2020, 17:39:32 »
Mooie bomen, maar door de bomen zie je nu het bos de mijn niet meer.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #570 Gepost op: 14 oktober 2020, 17:44:42 »
@Wim Corduwener daarom staat er ook dat ze nog een juiste plek gaan krijgen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #571 Gepost op: 15 oktober 2020, 08:46:24 »
Mooie bomen Tom. Ik vind dat je ook niet alles volledig kan en moet blijven zien. Er mag best iets een beetje verborgen staan dat je pas ziet als je om een hoekje kijkt. Dat is juist spannend en zo valt er elke keer wat nieuws te ontdekken voor een eventuele bezoeker die naar je baan kijkt. In het echt staat ook niet alles open en bloot.

Ben je helemaal af van het zelf bomen maken Tom? je had toch nog zo'n "doe het zelf" pakketje gekocht? Is dat nog wat geworden?

Ik vind dat je baantje er best lekker uit gaat zien man. Top. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #572 Gepost op: 15 oktober 2020, 10:24:16 »
Dank je Pierre, ben zeker ook blij met deze bomen en nee ik ga echt nog wel proberen zelf bomen te maken.
Dat pakketjes ligt klaar maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Mijn modelbouwtempo ligt momenteel niet zo hoog, ben druk bezig om een workshop over Acties in iTrain samen te stellen.
Ik ga niet op locatie werken maar vanuit huis, via de mail en daar is veel belangstelling voor.


ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #573 Gepost op: 17 oktober 2020, 15:10:46 »
Nieuwe ledjes ontvangen en gelijk maar aan de slag.
Gepriegel viel nu wel mee, het is vaak als je iets voor de 2e keer doet dan gaat het al een stuk makkelijker.

Nu iedere led voorzien van een weerstandje en even aangesloten op de led-tester en ze doen het weer.
Ga de bb & sb verlichting apart schakelen zodat ik kan kiezen als zijnde dat het schip aankomt en gaat aanmeren of al aangemeerd ligt IN de haven.
Er moet nog wel een gat geboord worden in de romp onder de stuurhut en roef om de bedrading naar onder weg te werken.





Later ga ik de lichtsterkte terug brengen o.a. door andere weerstanden en een step-down regelaartje.
Dan hoeft men niet meer te denken dat de leds te fel branden  ;)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK met ms Helena op de scheepswerf en nieuwe spullen
« Reactie #574 Gepost op: 17 oktober 2020, 15:24:49 »
Fijn dat het weer is gelukt.
Mooi gedaan ouwe schipper!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)