Auteur Topic: Weisseck stopt er mee.  (gelezen 151989 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ben.

  • Gast
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #175 Gepost op: 21 januari 2020, 20:11:42 »
Niet leuk, snap dat je baalt.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #176 Gepost op: 21 januari 2020, 20:48:21 »
Dat ontkoppelen is nu even minder erg, maar de loc die niet wil rijden baal ik behoorlijk van. Na ontvangst had ik ze gelijk getest en beide reden goed en ook het ontkoppelen ging prima aan de achterkant.
De V20 006 (Groene) kan ik de decoder wel uitlezen, dacht wellicht een ander adres maar ook lou loene.

Het is niet de eerste keer dat ik problemen heb met de locs die ik heb gekocht, ooit een Kittel met een kapotte motor, later een Piko Desiro waarvan bleek dat de cardanas binnen was los geschoten en ik de schuld kreeg dat de trein was gevallen, geen krasje te zien, de originele doos onbeschadigd en de verzend doos 100% in orde. Ben er een beetje klaar mee.

Was net lekker bezig met rangeren, omlopen aan-en afkoppelen. Voorlopig maar beetje heen en weer rijden. Verder nog genoeg te bouwen en scenery in de planning.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Ben.

  • Gast
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #177 Gepost op: 22 januari 2020, 08:26:13 »
Ik ben niet zo van het geklaag over winkeliers, zij kunnen zich op een forum niet verdedigen.
Je hebt pech wat m.i. niets van doen heeft met de winkel waar je koopt. Lippe is er niet op uit kapotte lokkies naar Dordrecht te sturen toch?

Gr, Ben.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #178 Gepost op: 22 januari 2020, 11:44:15 »
Ik ben niet zo van het geklaag over winkeliers, zij kunnen zich op een forum niet verdedigen.
Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom er niet meer handelaren (want zoveel winkeliers zijn er niet meer) op een forum gaan zitten. Er zitten op ons forum een aantal handelaren en dat is eigenlijk best slim, want je hebt dan direct contact met je doelgroep.
En trouwens, als je je klanten netjes behandelt krijg je ook geen geklaag.
Het is niet de eerste keer dat ik problemen heb met de locs die ik bij Lippe heb gekocht, ooit een Kittel met een kapotte motor, later een Piko Desiro waarvan bleek dat de cardanas binnen was los geschoten en ik de schuld kreeg dat de trein was gevallen, geen krasje te zien, de originele doos onbeschadigd en de verzend doos 100% in orde. Ben er een beetje klaar mee.
Op een forum mag je verwachten dat er informatie en ervaringen met elkaar worden gedeeld. Volgens mij is dat de essentie van een forum. En dat hoeft niet alleen te gaan over hoe je het best een wissel aansluit, dat mag ook best gaan over je goede of minder goede ervaringen met winkels, webshops en handelaren. Dat is informatie waar we allemaal wat aan hebben.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Ben.

  • Gast
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #179 Gepost op: 22 januari 2020, 20:01:23 »

En trouwens, als je je klanten netjes behandelt krijg je ook geen geklaag.


Nergens blijkt dat winkelier Lippe zijn klant slecht heeft behandeld. Het is pech dat de Lenz lokkies defect zijn gegaan. En het Kitteltje van Tom heeft 7 maanden bij Marklin gelegen, daar kan een winkelier weinig aan veranderen. Ik heb het ding bekeken en in mijn handen gehad aan de koffietafel van Hobby in Praktijk.

Als gezegd: ook voor een winkelierbespreking geldt hoor en wederhoor. Dat is normaal gangbaar in ons landje en dat zou op fora zo ook moeten zijn (vind ik).

Gr, Ben.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK van haven naar loods
« Reactie #180 Gepost op: 23 januari 2020, 15:51:58 »
Het al best wel weer in orde komen, baalde er alleen even behoorlijk van.
Zal wel aan Blue-Moday hebben gelegen want mijn navigatie (Garmin) gaf van de week ook de geest.  ::)
Gaan gewoon vrolijk door met wat er allemaal nog te bouwen is, hoef me geen dag te vervelen en de locs zullen ook wel weer in orde komen. Wat dat aan gaat heb ik wel weer goede ervaring met Lippe.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #181 Gepost op: 27 januari 2020, 01:14:57 »
Nu verder met de andere zaken, ballasten kan de komende tijd ook verder gedaan worden, wordt nu niet lastig gevallen door voorbij rijdende treintjes.

Eerst maar eens verder met de loc-loods, er moet nog wat hout naast en tussen de railstaven gelegd worden, latjes op maat snijden en vastplakken.



Er moet nog wel een beetje beits op voor de kleur.



De volgende bouwdoos, de goederenloods.
Beetje kleur er op kan geen kwaad, wil het alleen niet te veel verouderen want ik zit rond 1950 en dan zou deze loods nog niet zo lang geleden gebouwd zijn.

Eerst de losse delen even behandelen, de vloer mag wel een beetje oud zijn want er wordt wel gewerkt natuurlijk in de loods.
Goederen opslag geeft ook slijtage aan de werkvloer.





Kleur beetje afwijkend van het origineel, wil niet alles in rode baksteen, ander kleurtje vind ik zelf ook wel leuk.



Beetje overzicht zoals het nu is, komt steeds meer bij.







Treintjes gaan a.s. dinsdag met DHL richting leverancier, kan dus nog wel even met eentje rijden en testen of de sporen nog goed contact maken.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #182 Gepost op: 27 januari 2020, 06:42:47 »
Ziet er strak uit, Tom.
Die kleur verandering van de loods is perfect, anders wordt het wel heel veel rode baksteen.
Ik vind de kleur van de rails ook bijzonder mooi, waarmee/hoe heb je dat gedaan? Airbrush/kwast/rollerpen?

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #183 Gepost op: 27 januari 2020, 10:33:07 »
Mark, ik vond het zelf ook wel veel rode baksteen worden alhoewel zoveel staat er tot op heden niet op het baantje.
De railstaven zijn met Vallejo gedaan maar dat bevalt me niet, moet het soms 2 of 3 keer doen want het is Acryl en dat pakt niet goed op metaal.
Ga nu verder met enamel verf, heb 2 kleurtjes in huis, dat moet er op met gewoon een kwassie :) airbrush is niet aan mij besteed.
Heb er ooit eens 1 gehad met een dubbelaction en een compressor met een extra luchtreservoir maar er zat meer achter mijn oren dan op het onderwerp. Kwam er niet uit met de naalddikte en de bijpassende spuitgrote.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Ben.

  • Gast
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #184 Gepost op: 27 januari 2020, 12:11:52 »
De loods is wat groot ten opzichte van de rand, lijkt wel of het dak over steekt. Zou je niet een wat dieper baantje maken?

Je spoorstaaf kun je kwasten met acryl van Tamiya, XF64 bijvoorbeeld. Krijg je dit:



Daar is later nog wel een airbrush waasje over gegaan maar da's meer voor naast de spoorstaaf.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #185 Gepost op: 27 januari 2020, 13:30:16 »
Dat is ook een mooi kleurtje voor de rail, zal van de week na onze wekelijkse stadswandeling even langs de hobbywinkel gaan, die zullen het wel verkopen.

De ondiepe baan klopt, die wordt later nog breder, er komt een rand van 10cm bij, de strook 9mm multiplex staat al klaar.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #186 Gepost op: 27 januari 2020, 16:45:30 »
Even een veer uitdelen. ;D  Dat ziet er allemaal weer heel strak uit Tom.

Gebruik je enamel verf van Humbrol dan is nr. 113 een aardige kleur voor de rails. Maar als je niet in de stank wilt zitten is ook acryl verf van Anita Decor (roest donker) een heel aardig alternatief. Ik gebruik het tegenwoordig ook en kan prima met een kwastje opgebracht worden.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #187 Gepost op: 29 januari 2020, 22:15:03 »
Zo, dat is weer een extra stuk baan er bij, nu komt de goederenloods beter uit en staat deze niet gelijk tegen de rand.
Natuurlijk wordt het nog verder afgewerkt, er komt een aansluiting naar de haven en naar het deel waar de locloods staat.
Verder weer voldoende ruimte om weer nieuwe ideeën uit te denken om de boel mee op te vullen.
En natuurlijk moet de voorkant netjes dicht gemaakt worden, daar ga ik vrijdag weer mee verder, morgen wereldreis maken naar Lochem.





Bij scholing voor iTrain 5, eens horen wat er nieuw is en wat er is verbeterd.
Ga lekker met de trein, voordeelkaart komt beter uit dan een tank benzine.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #188 Gepost op: 1 februari 2020, 15:41:49 »
Vandaag weer eens samen met onze kleinzoon een bezoek gebracht aan Miniworld Rotterdam.
Het was ook omdat de deelnemers aan de A4 diorama wedstrijd waren uitgenodigd om hun b(r)ouwsel daar tentoon te stellen.
Diorama staat daar beter dan thuis want daar staat het toch alleen maar stof te happen en nu kunnen er ook nog andere mensen van genieten.







Gelijk maar weer eens een rondje gemaakt want het was zeker alweer een jaar of 8 geleden dat we er de laatste keer zijn geweest.
Nieuwe bouwsel bekeken, zoals het Kasteel in Spangen waar Sparta voetbalt.



En natuurlijk het mooiste Stadion van Nederland "De Kuip" bekeken, in miniatuur nog mooier dan in het echt.



Beneden word er hard gewerkt aan het voormalig Europeesche Groot-Britannië  :) ;)
Ziet er echt imposant allemaal uit en er is nog heel veel te doen.





Enkele delen schieten al aardig op.





Was weer een leuke ochtend om samen met onze kleinzoon op pad te zijn, hij is met schoenmaat 45 alleen slecht bij te benen als je zelf maar schoenmaat 42 hebt, dan lig je toch gelijk een stuk achter.

Kleinzoon had nog een Deja Vu momentje.


ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #189 Gepost op: 3 februari 2020, 15:48:45 »
Na een goeie tip besloten om het lange gedeelte wat dieper te maken, de goederenloods komt anders te dicht langs de kant.
Terwijl ik daar mee bezig was ook gelijk het havendeel aangepakt.
Tot dit punt ben ik er aardig tevreden over, nu nadenken hoe de haven verder zal worden afgewerkt en wat er zo al rondom de goederenloods gaat komen.







Kleur van het water is voorlopig een probeersel, moet nog beter worden.



ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #190 Gepost op: 3 februari 2020, 15:59:58 »
Leuk dat je weer een haven gaat bouwen.
Ga je het water weer met giethars doen?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #191 Gepost op: 3 februari 2020, 16:23:16 »
Hoog uit een dun laagje epoxy er op smeren en dan afwerken met ModPodge.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #192 Gepost op: 3 februari 2020, 17:56:36 »
Hoog uit een dun laagje epoxy er op smeren en dan afwerken met ModPodge.
Ik ga kijken hoe je dat gaat doen en dan probeer ik het na te doen.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #193 Gepost op: 4 februari 2020, 23:49:38 »
Afkijken mag altijd @Wim Corduwener dat doen we toch allemaal weleens, ik zal proberen om het zoveel mogelijk in beeld te brengen.

Ik was niet helemaal tevreden over dat gekke hoekje van de haven, vandaag niet veel tijd gehad maar tussen van allerlei andere dingen door een puntje gezaagd en vast gezet, de boel in de verf gezet en de waterlaag gemaakt met nog wat restjes van de keukenrol. Na dat dit ook droog was verder met de kleur van het water in de haven.





En voor het idee even het bootje er bij.



ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #194 Gepost op: 8 februari 2020, 11:17:52 »
Ook ik ga vandaag maar weer eens lekker verder, was ik net begonnen komt mijn vrouw net binnen stappen en die schrok zich ik weet niet wat.
Ze vroeg, ben je nu een vliegtuig aan het bouwen en weet je zeker dat we straks niet de KGB op ons dak krijgen.
Ik heb haar gerust gesteld, ik zei, schat, ik ben nog steeds met het treinbaantje bezig alleen staan de bakken nu op hun zijkant zo dat ik er makkelijker bij kan.
Natuurlijk wilde ze gelijk weten waar dat dan allemaal voor diende.
Ik heb het haar uitgelegd, kijk zei ik, dat zijn decoders voor de servo's die de wissels aandrijven en dat zijn de bezetmelders die zien waar straks de treinen rijden.
Verder ben ik nu bezig met de aansturing van de servo's voor de deurtjes van de locloods, het aan en uitschakelen van laslichten in de locloods via een timer en iTrain, verlichting aan en uitzetten in de locloods maar ook om er later de straatverlichting mee aan en uit te zetten en de verlichting in de huisjes te regelen, ook allemaal later via iTrain. Ook moet hier en daar de 12 volt naar 5 volt geregeld worden. Ze keek me indringend aan en vroeg gaat dat straks ook allemaal echt werken. Ik zei dat hoop ik wel en anders ben ik toch lekker bezig geweest.
Gelukkig ging toen het belletje van de wasdroger en ging ze weer over tot de orde van de dag.  :) Daar ben ik dan inmiddels ruim 51 jaar mee getrouwd.   :-*

Een overzicht kan nooit geen kwaad.



ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #195 Gepost op: 8 februari 2020, 11:24:22 »
Het ziet er weer buitengewoon netjes uit Tom. ;)

Waar plak jij je boekbindruggen mee Tom ... lijmpistool?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/
The following users thanked this post: iTom

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #196 Gepost op: 8 februari 2020, 11:30:34 »
Dank je Pierre, inderdaad met het lijmpistool.
Smeer niet de hele rug in maar een dotje om de 2 á 3 cm is voldoende en zo blijven de ruggen ook aardig in vorm, wel ff een schuurpapiertje langs de rug halen en stofvrij maken dat plakt beter.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #197 Gepost op: 9 februari 2020, 09:48:14 »
Alles is aangesloten en dan moet het ook nog getest worden.
Met de bakken op hun kant gaat dat natuurlijk makkelijk, als het dan goed gaat zal het later op de baan ook wel goed gaan.
De bedoeling is dat het allemaal aangestuurd gaat worden d.m.v. Acties in iTrain.
Als de actuele loc de loods benadert wordt er eerst gestopt voor het sein, dan gaan de deurtjes open en de binnenverlichting aan, loc rijd naar binnen en halteerd 1cm voor het stootjuk. Dan gaat het laslicht werken en de deuren sluiten. Bij vertrek gaan de deurtjes open, lijkt me ook wel logisch, de loc rijd langzaam naar buiten, stopt om diesel te tanken en vervolgd zijn weg waardoor via een bezetmelder de timeractie en de binnenverlichting wordt uitgezet.
Tenminste, dat is de bedoeling  ;)

De servo gaat netjes heen en weer met een bounce aan het einde, de timer en het laslicht werkt ook goed, timer staat op 50 sec en dan stopt de lasser weer, ARBO wet in h0.
De binnenverlichting van de loods werkt ook alleen wil ik die wel wat temperen en kijken of het opstarten nog iets vloeiender kan, moet in Arcomora toch mogelijk zijn.

Filmpje was nog wel een dingetje, heb een nieuw programma, dat is wel even weer zoeken overal, maar het is redelijk gelukt, al doende leren we en de volgende keer ken ik al weer wat trucjes die er in verborgen zitten.

Bekijk de test en schiet er maar op los  :)

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #198 Gepost op: 9 februari 2020, 09:55:29 »
Er valt veel te schieten; alles werkt volgens mij perfect.
Knap gemaakt!
Maar ja, dit was de onderkant... de bovenkant moet nog.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: WEISSECK even zonder treinverkeer.
« Reactie #199 Gepost op: 9 februari 2020, 18:38:16 »
@Wim Corduwener , natuurlijk moet eerst de onderkant goed in orde zijn om later de bovenkant af te werken.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0