Modelbaanbouw voor de liefhebber > Diorama-bouw

Diorama Winterdorp 1:87

(1/2) > >>

TD87:
Hoi allemaal,
Als beginner wilde ik graag eerst met een diorama beginnen om de vele dingen die ik hier op het forum heb gelezen in de praktijk te brengen. Om te oefenen voordat ik met een hele baan begin. Mijn keuze is gevallen op een fictief bergdorpje in de winter, met lichtjes en dergelijke. Leuk voor de wintermaanden en dan kan mijn dochter met de schakelaars de lampjes aan en uit doen.



We zijn al begonnen met de bodemplaat en om daar wat piepschuim vast te zetten.. wordt vervolgd

Semantha:
Super :) Ik ga dit met veel belangstelling volgen. Elk jaar bouwde ik een winterdorp in mijn woonkamer. Maar toen de eerste Maine Coons in huis kwamen heb ik het niet meer gedaan. Vorig jaar dan ook alles verkocht.

TD87:
Het duurde iets langer dan ik dacht voordat ik weer iets had om te laten zien, maar er wordt aangewerkt. Het wordt meer een 2019 winterdorp.

Inmiddels zit al het piepschuim op zijn plek. De locaties van de huisjes zijn ook bekent en ik ben al bezig met de lampjes voor de huisjes aan te sluiten. De aannemer heeft ook een shoveltje laten komen om de wegen uit te graven.

Pierre:
We wachten het geduldig af. ;D

Rob:
Ach, buiten sneeuwt het ook nog niet. Rustig door gaan.
Dit is overigens wel de tijd om nep-sneeuw aan te schaffen. Die spuitbusjes zijn, of komen binnenkort, in de aanbieding  8)

Rob

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie