Auteur Topic: Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg  (gelezen 4260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peter.v.L

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 48
  • Thanked: 4 times
  • Geslacht: Man
Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg
« Gepost op: 21 maart 2018, 22:42:14 »
Ha Medespoorders,

Voor het aansluiten van een Viessmann 4500 op een Märklin 72442 en een m83 heb ik een video in elkaar geknutseld   :D.... wie weet heb je er wat aan   ;)



Mochten er vragen of opmerkingen zijn, ik hoor ze graag.....

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2018, 23:21:14 »
Ik heb wel een opmerking over je filmpje: die ondertitels verdwijnen zo snel uit beeld, dat ik geen tijd heb om ze te lezen.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Peter.v.L

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 48
  • Thanked: 4 times
  • Geslacht: Man
Re: Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2018, 23:36:43 »
Ai, ja, daar kijk je overheen als je de tekst zelf schrijft..... je kent de tekst al.... heb hem nog eens bekeken en inderdaad gaat het wat aan de rappe kant.....ik wacht even af, maar wellicht volgt er een versie met wat meer tijd om te lezen....
Bedankt voor je terugkoppeling!

Offline Peter.v.L

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 48
  • Thanked: 4 times
  • Geslacht: Man
Re: Een sein aansluiten op de remmodule en schakeldecoder - uitleg
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2018, 15:54:30 »
Nog even een kleine stukje video op de baan, ik blijf het fantastisch vinden hoe je de Esu Loksounds kan afstellen op de remsecties......  :D :D

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"><strong><span style="color: red;" class="bbc_color">!</span></strong> No longer available</a>


O, en als je het leuk vind, vergeet het duimpje omhoog ;) niet op Youtube, er zit er steevast één tussen waar de omhoog en omlaag omgewisseld zitten denk ik   :P