Auteur Topic: Bouw van een busdepot  (gelezen 32171 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #150 Gepost op: 30 juni 2017, 21:17:16 »
Tuurlijk niet! Er moet toch zeker een oplossing te vinden zijn?  ???
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #151 Gepost op: 30 juni 2017, 23:26:49 »
Tuurlijk niet! Er moet toch zeker een oplossing te vinden zijn?  ???
Er is altijd een manier.
Ik heb in dit topic een aantal links vervangen en zal eens zien welke schade deze PhotoBucket-ransomware nog meer heeft aangericht.  >:(
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline nico

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 207
  • Thanked: 10 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #152 Gepost op: 1 juli 2017, 19:22:36 »
Ik gebruik altijd http://nl.tinypic.com/yourhome.php , tot op heden werkt dit nog steeds goed.
Marklin digitaal, k-rails, alleen stoom- en diesellocs, geen voorkeur voor een land, vrije fantasie, aansturing middels IB.+computer alleen weet ik nog niet met welk besturingsprogr.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #153 Gepost op: 2 juli 2017, 13:12:35 »
Dank voor de tip @nico.
De komende dagen loop ik het forum nog wel even door en kijk ik waar er nog foto's missen.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #154 Gepost op: 2 juli 2017, 17:21:19 »
Ik heb stiekem al wat gekeken maar ik zag best wat gaten hier en daar :o
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #155 Gepost op: 2 juli 2017, 19:58:22 »
Ik heb stiekem al wat gekeken maar ik zag best wat gaten hier en daar :o
Waar?
Dan vul ik ze aan.
Ik ben nog steeds bezig mijn foto's over te hevelen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #156 Gepost op: 2 juli 2017, 20:12:43 »
Als ik hier in dit draadje terug kijk zie ik allemaal Foto-Emmer reclame maar geen afbeeldingen.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #157 Gepost op: 2 juli 2017, 22:18:55 »
Als ik hier in dit draadje terug kijk zie ik allemaal Foto-Emmer reclame maar geen afbeeldingen.
Dank @Pierre ik denk dat ik ze nu in dit topic allemaal heb vervangen.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #158 Gepost op: 2 juli 2017, 22:48:40 »
Dat is weer een hoop werk voor niets Wim. Het topic ziet er nu lekker uit in ieder geval. Alleen maar tekst slaat helemaal nergens op. Had je nog ruimte bij MyAlbum of heb je een abonnement genomen voor meer ruimte?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #159 Gepost op: 2 juli 2017, 23:09:47 »
Ontzettend veel werk. Maar het staat er weer netjes in.
Ik heb een abonnement genomen. Dit was al mijn tweede gratis abonnement, maar dan met een ander mailadres... maar op een gegeven moment raak ik de tel kwijt.
Volgens mij heb ik zo'n beetje het meeste wel gehad en dan annuleer ik RansomBucket.  ;D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)