Modelbaanbouw voor de liefhebber > Modelbaan planning en bouw

Baanplan 'Finsterwald'

(1/3) > >>

Bas-oldskool:
L.S.,

Bijgevoegd een driedimensionaal kiekje van mijn baalplan. Schiet er maar eens op.

Pierre:
Heftig Cor. :o Dat is wel een heleboel rails op een kleine ruimte. Daar kan je alleen maar rijden en is er geen plaats voor iets anders. Nou ja ...  misschien 3 bomen.

Gaat het jou alleen maar om het rijden?

Bas-oldskool:
Hallo Pierre,

Veel rails op het schaduwstation en in de helix, maar relatief weinig rails op de tafel. Het thema word landbouw, kolen en staal. Geen bergen, maar glooiingen. Het plan op de tafel is ook nog niet volledig uitgekristalliseerd.
Nu op het moment ben ik de rails aan het verzamelen voor het schaduwstation.
Mijn tafel wordt zwevend met een stalen kokerbalk van muur naar muur. Deze wordt tevens voorzien van aansluiting en gaat fungeren als massabalk. Ik hoop deze over twee weken klaar te hebben.
Daarbij hoeft het voor mij ook niet schreeuwend druk te zijn. Als mijn tafel gereed is, pas ik het plan op de tafel waarschijnlijk aan.

Pierre:
Dat klinkt allemaal goed. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat van de tafel. Zet tussendoor eens wat foto's op het forum. Succes man. ;)

NickvR:
Ziet er goed uit dat baanplan! Net wat Pierre zegt, zet zo tussendoor is wat foto's op het forum :)!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie