Producten in de Spotlight > Web- en modelbouwwinkels

Shapeways

(1/2) > >>

Pierre:
Ik weet even niet waar ik deze link kwijt kan maar misschien is het interessant voor de bouwers. Ze hebben hier erg mooi spul. Zit ik niet goed verplaats hem alsjeblieft Sem of Wim. ;)

 ShapeWays

Zo ... en nou weer verder bouwen aan mijn fabriek. ;D

GéJé:
Bij ShapeWays kan je ook je eigen ontwerpen, die je maakt met SketchUp, 3D laten printen.
Je kan er dan voor kiezen om het ontwerp alleen voor je zelf te laten printen, of om jouw ontwerp ook beschikbaar te stellen voor anderen.
Als je dat doet, dan kunnen mensen dus jouw ontwerp bij ShapeWays bestellen en voor iedere bestelling die gedaan wordt, krijg je dan van Shapeways een percentage van de verkoopprijs.

Groet,

Gert-Jan

 

Wim Corduwener:

--- Citaat van: GéJé op  9 maart 2017, 20:46:33 ---Als je dat doet, dan kunnen mensen dus jouw ontwerp bij ShapeWays bestellen en voor iedere bestelling die gedaan wordt, krijg je dan van Shapeways een percentage van de verkoopprijs.

--- Einde van citaat ---
Tsja, dan kom ik tóch weer met die stoommachine.
@Jack heeft een 3D-printer zou hij niet een paar centjes willen bijverdienen?

GéJé:

--- Citaat van: Wim Corduwener op  9 maart 2017, 21:00:03 ---
--- Citaat van: GéJé op  9 maart 2017, 20:46:33 ---Als je dat doet, dan kunnen mensen dus jouw ontwerp bij ShapeWays bestellen en voor iedere bestelling die gedaan wordt, krijg je dan van Shapeways een percentage van de verkoopprijs.

--- Einde van citaat ---
Tsja, dan kom ik tóch weer met die stoommachine.
@Jack heeft een 3D-printer zou hij niet een paar centjes willen bijverdienen?

--- Einde van citaat ---

Oei,  ??? 
Om in SketchUp een ontwerp te maken van zo'n stoommachine, waarvan de onderdelen dan ook nog kunnen bewegen, is bijna onmogelijk @Wim .

Wim Corduwener:

--- Citaat van: GéJé op  9 maart 2017, 21:18:34 ---Om in SketchUp een ontwerp te maken van zo'n stoommachine, waarvan de onderdelen dan ook nog kunnen bewegen, is bijna onmogelijk @Wim .

--- Einde van citaat ---
Bijna is in mijn vocabulaire niet helemaal.
Eens zien wat Jack hiervan vindt; die bouwt hele kathedralen.  :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie