Auteur Topic: Bad Ahrbach im Ahrtal. Pas op !!! Schokkende beelden  (gelezen 178906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #25 Gepost op: 20 februari 2017, 16:30:36 »
Voorheen werden ideetjes vaak hier besproken en kwamen we tot een mooi resultaat...
@iTom, volgens mij is dat nog steeds zo.

Prima idee! Zonder enige twijfel doet water het op een baan altijd erg goed.
Persoonlijk vind ik water op een modelspoorbaan wel een stuk boeiender als er iets met dat water gebeurt: een bootje, een dammetje, naaktrecreatie of een watermolen... ik noem ook maar wat.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #26 Gepost op: 20 februari 2017, 16:38:07 »
Ik vind het hartstikke leuk dat een idee van mijn door een ander gebruikt gaat worden. Laat daar geen misverstanden over bestaan. ;D Maar ... ik vind dat die steiger in dat meer dan wel een functie moet hebben.  Kan je van het meer misschien een plek maken waar grind gewonnen wordt of zo? Of boomstammen in het water met een hijskraantje. Laat daar je gedachten eens over gaan. ;)

Overigens komt op mijn nieuwe baan weer zo'n zelfde soort steiger in de haven met nu toegang van groot-spoor en smal-spoor op één rails.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #27 Gepost op: 20 februari 2017, 17:18:20 »
Ik had het idee om er een bootje langs de steiger aan te leggen en de Kittel daar heen te laten rijden om de toeristen daar te brengen voor een rondvaart.  Het zou dan een gedeelte van een meer kunnen zijn met iets van een stukje strand voor de recreatie, naaktlopen zal daar helaas voor Wim verboden worden :D

Leuk dat jullie al zo snel reageren, ik ga er vanavond eens de hele avond op broeden en naar de plek kijken en me zien in te beelden hoe het kan gaan worden, water is altijd iets wat het goed doet mits het water op de juiste manier wordt weer gegeven wat op zich ook al weer een uitdaging is.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #28 Gepost op: 20 februari 2017, 18:22:58 »
Tussendoor even wat anders.
Met het ouder worden gaat ook bij velen het zicht een beetje minder worden, ook als je last hebt van staar wordt het allemaal niet meer zo helder en scherp.

Ik vond bij Aliexpress een tafelloep met led verlichting voor nog geen 11 euro.

LOEPLAMP MET LED

Inmiddels al in bedrijf, mooi maatje met lekker veel licht, kan in iedere stand worden aangepast.






ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #29 Gepost op: 20 februari 2017, 18:44:54 »
...water is altijd iets wat het goed doet mits het water op de juiste manier wordt weer gegeven wat op zich ook al weer een uitdaging is.
Daar zit ’m nou net de kneep. Er zijn zoveel manieren om water te maken. Omdat ik straks met dezelfde uitdaging kom te zitten, dacht ik aanvankelijk aan een groene ondergrond en daar overheen een paar lagen hoogglans lak. Je krijgt dan wel een rimpelloos oppervlak.
Maar je hoeft niet zo heel ver te zoeken om op het draadje van @SuperSylvester uit te komen.


Foto: Jack Biermans
Links ModPodge van de Xenos en rechts CreaPatch van de Action. Betekent wel dat ik later geplaatste waterlijnmodellen uit het wateroppervlak moet snijden. Ik weet ook niet hoe hard dat ModPodge wordt en of je daar nog met hoogglanslak overheen kunt werken.
Hoe dan ook Tom, ik ga je verrichtingen op de voet volgen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #30 Gepost op: 20 februari 2017, 18:49:40 »
Maar waarom zou je daar hoogglanslak overheen willen smeren? Ik denk dat het best goed te snijden is, tis maar een laagje van 1mm of zo.
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #31 Gepost op: 20 februari 2017, 19:16:21 »
Ik heb ook al een half jaar twee potjes ModPodge in huis. Volgende week ga ik er mee aan de gang en kan ik jullie vertellen of het bevalt.  ;) 8)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #32 Gepost op: 21 februari 2017, 22:55:28 »
Voorlopig ben ik nog niet toe aan het product waar ik water mee wil gaan nabootsen.
Nu is het belangrijk hoe ga ik het vinden om een steiger te maken met een spoor waar een rondvaartbootje aan wordt afgemeerd.

Eerst heb ik het niveau van de rivier wat lager gemaakt zodat het op gelijke hoogte komt met de rivier op de linker kant.





Nee het water wordt niet deze kleur dit is alleen om een beetje voor mij zelf een beeld te creeëren hoe het er uit komt te zien.
Ik vind het wel leuk maar vind het wel een beetje te hoog allemaal.
Steiger steun is maar even een ideetje wat het zeker niet gaat halen.



Zit toch te denken om de hoogte van dit stuk water gelijk te maken met het bruin geverfde gedeelte.
Dan s er wel hoogte verschil met het andere water maar het kan natuurlijk wel zijn dat waar de steiger komt een stukje Moezel is waar nog al wat sluizen in voorkomen. Dat waterpeil kan dan anders zijn dan dat van de Ahr, denk ik  :-\

Het kan ook nog zo zijn dat ik helemaal geen steiger met een spoor ga maken want eerlijk gezegd vind ik het nog niet echt geweldig zo.
Kan er wel een recreatiemeer van maken of ...... nou ja, kan nog van alles worden.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #33 Gepost op: 22 februari 2017, 00:38:29 »
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje veel steiger en een beetje weinig water.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #34 Gepost op: 22 februari 2017, 09:10:11 »
@Wim Corduwener , ben het met je eens deze keer  :), er kan eventueel nog een stuk van 20cm er voor gezet worden maar ik denk dat ik het idee maar laat voor wat het is en er geen steiger komt.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #35 Gepost op: 22 februari 2017, 23:53:19 »
Toch mijn besluit genomen om niet verder te gaan met de steiger, komt niet echt geloofwaardig over.
Vandaag het laagste gedeelte weer wat hoger gezet en de kieren alvast met een restje papier mache dicht gesmeerd en opnieuw in de verf gezet.





Hierna weer verder met de rails, bezetmelders, wisselaansluitingen bedraden.
Verder wachten op China, 25 pins connectoers besteld, mannetjes en vrouwtjes met behuizing.



Deze gaan de bezetmelder bedrading van de bakken onderling verbinden, voor de wissels zijn insteekkroonsteentjes onderweg.
Ik wil de bezetmelddraden gescheiden houden van de wisselbedrading.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #36 Gepost op: 23 februari 2017, 11:36:27 »
De steiger te laten vervallen lijkt mij de beste keuze.
Ziet er zo rustigger uit.
Het is verleidelijk om te veel op een zo klein mogelijk oppervlak te proppen.
Probleem van ons allen  :-[

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #37 Gepost op: 23 februari 2017, 15:08:37 »
Ik heb zelf ook zo'n loeplamp maar bij mij duurt het vrij lang voordat mijn ogen gewend zijn aan de nieuwe focus en als ik even
weg kijk dan moet ik weer opnieuw focussen  :-\ maar de lamp is wel handig  :D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #38 Gepost op: 24 februari 2017, 23:44:02 »
Kinderen en kleinkinderen lekker allemaal naar de sneeuw, volgende week ook geen ziekenhuis afspraken dus gas er op.
Vandaag de module welke de ene met de andere kant verbind onder handen genomen.
Nu kon het want er komt daar toch geen steiger en geen water.

Alles wordt nu ook in een excel bij gehouden zodat ik later weet wat en waar het voor is.
3 ringleidingen, 1 voor de baanspanning, 1 voor de externe voeding voor de magneetartikelen en 1 voor verlichting van huisjes en straatlantaarns.
Hier komen later nog stuk of 18 bezetmelddraden doorheen.





De verdeelplaatjes worden later gebruikt om de huisjes en straatlantaarns aan te sluiten.
Dan zal ik wel onder de bak moeten maar dat is dan (hoop ik) nog wel te doen en anders is het en leuk lusje voor onze kleinzoon.



De kant welke straks naar de hoofdaansluiting gaat.



En de verbinding met het schaduwstation. Stekkerkroonsteentjes zijn echt ideaal hier voor, zitten stevig en komen niet in het zicht.



Nu alles registreren in excel, wijntje drinke op de goede afloop en morgen dagje Werkendam dus rust  :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #39 Gepost op: 25 februari 2017, 11:18:08 »
Netjes hoor Tom. Lekker opgeschoten. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #40 Gepost op: 25 februari 2017, 11:50:05 »
Strak en overzichtelijk!
En wat ik knap vind is dat je nu al weet waar alle bedrading en aansluitingen moeten komen, zodat je later als de bovenkant van je baan bebouwd is, niet alsnog onder je baan hoeft te kruipen.
Ik kan best wel veel, maar ver vooruit plannen is niet een van mijn beste vaardigheden.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #41 Gepost op: 25 februari 2017, 19:40:09 »
@Wim Corduwener , ervaring, ervaring en ervaring.

Met zo'n klein baantje is het niet zo ingewikkeld allemaal.
Je hebt en ringleiding voor de digitale rijspanning, een ringleiding om de magneetartikelen mee te voeden en een ringleiding om de lampjes te laten branden.

De wissels worden direct aan de wisseldecoder aangesloten en deze wordt weer verbonden met de ringleiding van de digitale rijspanning.
Op de wisseldecoder komt ook een aansluiting van de externe trafo die de wissels van spanning voorzien via de decoder. Hetzelfde geld voor andere magneetartikelen.

De lampjes voor huisjes en lantaarnpalen worden gevoed door de ringleiding welke wordt aangesloten op een 15volt 4,5 Amp. trafo dus daar kunnen voldoende ledjes op.
Ik weet waar de huisjs en straatlantaarns ongeveer gaan komen en daar plaats ik dan de verdeelplaatjes onder. Lukt het mij zelf niet om dan de stekkertjes aan te sluiten dan ga ik onze kleinzoon voor strikken die graag wil helpen en veel wil leren.

Het geheel is vooraf gepland op de tekening van de baan die ik in Wintrack heb gemaakt, maar er zal best nog wel een draadje te weinig gepland zijn dat zal dan later worden aangepast maar dat betreft dan alleen de voeding voor verlichting e.d. van huisjes,lantaarns en bijv. een watermolen.

Verder zijn alle bezetmelddraden voorzien van een label met het adres nummer. Dat worden er in totaal niet meer dan 32.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #42 Gepost op: 25 februari 2017, 20:54:41 »
Geweldig als je een duidelijk plan hebt.
Dan kun je grote stappen maken, zonder al te veel opnieuw te moeten doen.
Omdat het achteraf toch niet past... :-[

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #43 Gepost op: 25 februari 2017, 22:31:48 »
Kijk ... toevallig is hier wel de meester aan het werk.  ;) Dus alles overdacht en netjes.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #44 Gepost op: 25 februari 2017, 23:04:56 »
Dus alles overdacht en netjes.
Tsja, dáár schiet ik dus overduidelijk te kort: ik ben ondoordacht en rommelig.  :'(
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #45 Gepost op: 25 februari 2017, 23:12:22 »
Dus alles overdacht en netjes.
Tsja, dáár schiet ik dus overduidelijk te kort: ik ben ondoordacht en rommelig.  :'(

Jij hebt vast weer andere kwaliteiten. :P
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #46 Gepost op: 26 februari 2017, 08:26:46 »
Dus alles overdacht en netjes.
Tsja, dáár schiet ik dus overduidelijk te kort: ik ben ondoordacht en rommelig.  :'(

Herkenbaar, hier hetzelfde probleem.
Wel het grote plan, maar details ontstaan gaande weg.
Soms tweestappen vooruit en dan weer een terug. :'(

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #47 Gepost op: 28 februari 2017, 17:10:36 »
En het is altijd fijn als je vooruit wat plannen gaat maken, deze wek wilde ik dit en dat doen maar tot op heden is daar nog niet veel van terecht gekomen, zondagavond werden we geveld door een griep aanval.
Natuurljk hadden we de griepprik maar waarschijnlijk is deze er niet tegen bestand.
Maandag bijna de hele dag in bed gebleven, alles doet zeer.
Voordeel van dat alles zeer doet dat het een teken is dat je nog leeft.

Vanmiddag toch even bij de baan zitten gluren en eens kijken hie het straks met de verdere aankleding kan gaan.
Alles is nog maar een probeersel dus het kan allemaal nog anders worden.
Maar in grote lijnen gaat dit er wel en beetje op lijken.
Moet eens zoeken want op de plaats van de oude grindfabriek zou denk ik ook heel goed de Faller steenfabriek uit komen.
Maar genoeg gekletst, hier wat foro's.





Het stukje spoor wordt later een vervallen gedeelte want hier gaat geen trein meer naar toe, de fabriek is ook niet meer in gebruik.



Ook de blokpost zou hier een mooi plekje kunnen krijgen.







Het idee van de Altstadt





En uiteraard moet de watermolen ook nog een plekje krijgen.

Nu maar hopen dat morgen de energie weer terug is, kunnen de huisjes terug in de doos en ga ik verder met de bedrading.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #48 Gepost op: 6 maart 2017, 19:42:18 »
Na een weekje griep nu maar eens rustig aan met een bruggetje verder gaan.
De eerste verfstreken zitten er op en als er nog een drybrush overheen gaat zien we ook de klinknageltjes wat beter.

Het geheel staat nog los, er moeten ook nog hekjes op.
Als de bedrading onder de bak compleet is wordt het bruggetje gesteld en vast gezet.
Dan kan ik ook alvast de oever van het riviertje de Ahr gemaakt worden aan de stadskant.









Hier moet nog wel wat strak afgewerkt worden, lijken nu net een paar ouwe schoenen met de neuzen omhoog  :)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bad Ahrbach im Ahrtal
« Reactie #49 Gepost op: 6 maart 2017, 19:53:53 »
Leuk bruggetje Tom. Is het een bouwpakketje of heb je hem zelf gemaakt?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/