Auteur Topic: Modern station  (gelezen 1755 keer)

Offline Herman

• Kruier
  • *
Modern station
« Gepost op: 5 september 2016, 10:32:08 »
Ik wil een modern station op mijn HO-baan plaatsen. In aanmerking komen o.a. Faller 110130 en Kibri 39514. Ik ken ze alleen van de plaatjes. Kan iemand er meer over zeggen? Over uitstraling, echtheid, e.d.?

Offline Raages

• Super Modelspoorder
  • Westervoort
Re: Modern station
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2016, 13:51:41 »
Vertel eens iets meer over je baan of plaats een foto van de locatie waar je dat station wilt zetten. En waarom wil je een modern station?
Even voorstellen in het voorstel topic wil ook wel helpen bij het geven van een goed antwoord.
Werkend Spoor 0 in karton.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Villa Volta
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2016, 19:42:00 »
Dag @Herman,
Ik zie dat je hetzelfde bericht twee keer hebt gepost. Ik denk dat dubbele posts verwarrend werken omdat forumleden dan niet meer weten op welk van de twee berichten gereageerd moet worden. Vind je het goed als ik het bericht zonder reacties verwijder?
Verder heeft @Raages wel een puntje: als je jezelf even voorstelt in: Even voorstellen dan weten anderen een beetje wie je bent en op welke manier je met je hobby bezig bent. Op die manier kunnen anderen ook veel beter antwoord geven op je vragen.

Groet en veel plezier op dit forum,
Wim
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en On30 • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (On30) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Offline Herman

• Kruier
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2016, 21:22:08 »
Ik heb inderdaad het bericht twee keer gepost. Ik zag 2x scenery staan. Uiteraard vind ik het prima dat je 1 bericht verwijdert. Het is voor het eerst dat ik in een forum zit. Dat is dus even wennen voor mij. Ik wil graag een paar foto's sturen (idee van Raages) en me voorstellen. Dat zal ik morgen proberen te doen. Ik heb nu al het idee dat ik veel ideeen zal opdoen.

Offline Wim Corduwener

• Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Villa Volta
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2016, 21:42:54 »
Geeft niks Herman, we loodsen je er wel doorheen.
Je andere topic heb ik inmiddels verwijderd.
Succes!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en On30 • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (On30) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing