Auteur Topic: De containerfabriek van Raages  (gelezen 59784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jerry

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 506
  • Thanked: 9 times
Re: De containerfabriek van Raages
« Reactie #125 Gepost op: 12 november 2016, 22:34:29 »
Niet alles bij Ali is even goed hoor Tom. Een maat van me heeft er brandstoffilters besteld voor zijn Fiat 600. Hij heeft er twee ritjes mee gemaakt en toen stond zijn auto in de brand. Wat denk je ... brandstoffilter kan niet tegen benzine  :o en is gedeeltelijk opgelost en uit de slang gesprongen. Lekker spulletje van Alie :( Het zal met een motortje of een ledje wel meevallen maar of je er printen moet laten maken ::)
Dat is een probleem datmet meerdere merken voorkwam met over schakeling naar loodvrije brandstof
de loodvervanger van de brandstof loste het kunststof en rubber op,of maakte het week
Zal een filter soort zijn voor landen waar nog geen loodvrij algemeen is

Raages

  • Gast
Re: De containerfabriek van Raages
« Reactie #126 Gepost op: 3 januari 2017, 22:21:02 »
Nog steeds bindt de elektronica mijn handen en ligt de bouw van de modelbaan stil. Het verhaal ook natuurlijk. Maar in het nieuwe jaar gaan we weer met nieuwe elan aan de gang. Intussen een hoop geleerd en uitgezocht op het gebied van automatiseren van je modelbaan.
Nu kwam er ook nog een probleem met de caravan tussen door en de feestdagen vroegen ook enige aandacht.

Tot gauw.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Caravan van Raages
« Reactie #127 Gepost op: 4 januari 2017, 00:30:05 »
Nu kwam er ook nog een probleem met de caravan tussen door en de feestdagen vroegen ook enige aandacht.
Problemen met je caravan?  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: De containerfabriek van Raages
« Reactie #128 Gepost op: 4 januari 2017, 11:12:54 »
Lekkage. :( :(