Auteur Topic: Conrad wisselaandrijving niet meer leverbaar?  (gelezen 20839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Conrad wisselaandrijving niet meer leverbaar?
« Reactie #25 Gepost op: 19 augustus 2015, 19:23:17 »
Ook hier
nog een paar voor de snelle koper
Omdat conrad(waarom kopen ze daar)niet meer heeft
Help even @jerry ik begrijp van dit verhaal écht helemaal niks.  ::) Waarschijnlijk gaan je hersens sneller dan je vingers kunnen tikken, maar het kan ook best aan mij liggen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline jerry

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 506
  • Thanked: 9 times
Re: Conrad wisselaandrijving niet meer leverbaar?
« Reactie #26 Gepost op: 19 augustus 2015, 19:30:09 »
antwword op reactie 23 van beljet
die dingen werden door/voor conrad gemaakt
wie ze heeft is op=op verkoop
en nu zijn servo's de goedkoopste oplossing
http://www.banggood.com/K-Power-P0090-9g-Micro-Servo-For-RC-Models-p-973543.html

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Conrad wisselaandrijving niet meer leverbaar?
« Reactie #27 Gepost op: 19 augustus 2015, 21:24:56 »
Hoi, heb er nog 6 liggen die ik niet gebruik. Laat maar even weten als je interesse hebt.

Groet Michel

Ik begrijp van Jack dat hij overstapt op de servo's Michel. Als je ze nog weg wil doen wil ik ze heel graag van je overnemen. Ik kan er nog wel een paar gebruiken op mijn nieuwe baan. Stuur me maar een pb met de prijs.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/