Producten in de Spotlight > Web- en modelbouwwinkels

Model centrum Hilversum

(1/3) > >>

nico:
Voor de liefhebber van o.a. modelauto's, treinen etc. Hier het adres van Model centrum Hilversum. De eigenaar Jan Barnier verstuurd de spullen ook, via de post. Je kan je ook aan melden voor een nieuwsbrief waardoor constant op de hoogte gehouden wordt van de soms aparte en leuke spullen. Hij (Jan) laat ook weleens wagons maken in een beperkte oplage.  http://mchminiatuurnieuws.punt.nl/content/2015/04/Klassieke-bussen-in-HO-bij-Brekina

gr. Nico

GéJé:
Ik ben al een tijdje op zoek naar modelspoorwinkels bij mij in de buurt. Deze kende ik nog niet. Verder zit er hier in de buurt niet zo heel erg veel aan modelspoor zaken. Hilversum zit bij mij in de buurt dus dit is een hele goede tip.

Bedankt, Gert-Jan

Anne W:
Beste Gert-Jan,

Is Amersfoort ook "bij jou in de buurt"?

Groet, Anne W

Dirk T:
MCH is een gezellig winkeltje. Een pijpenla vol verrassingen, dat laatste vooral in de dozen met tweedehands. Jan is een gezellige vent.

In de buurt van Hilversum heb je natuurlijk Amersfoort. Daar zit nu nog Steven Volp, maar de laatste Volp gaat met pensioen en stopt per 1 mei. Vanaf medio juni zit in zijn winkel een vestiging van Modeltreinencentrum Hoogeveen en die gaat dan Modeltreinencentrum Amersfoort heten.

GéJé:

--- Citaat van: Anne W op 25 april 2015, 22:58:36 ---Is Amersfoort ook "bij jou in de buurt"?

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Dirk T op 25 april 2015, 23:16:11 ---In de buurt van Hilversum heb je natuurlijk Amersfoort. Daar zit nu nog Steven Volp

--- Einde van citaat ---
Steven Volp ken ik. Maar verder wist ik hier in de buurt geen andere modelspoor winkels.

Groet, Gert-Jan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie