Auteur Topic: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig was als met ....  (gelezen 588457 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1150 Gepost op: 19 februari 2019, 09:09:24 »
En zijn waarschijnlijk zoveel manieren als dat er hobbyisten zijn. Mooi resultaat. De muren krijgen nu karakter.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1151 Gepost op: 19 februari 2019, 23:41:27 »
Een productieve dag vandaag

Henninger:

de overgangen tussen muren en plafond zitten goed vast en zijn omgebogen



het plafond zit op zijn plaats

van binnen



van buiten



Goethestrasse B

de zijgevels geïsoleerd



de onderste voorgevel voorzien van ornamenten



de tussengevel voorzien van isolatie en een gordijn



de tussengevel gekleurd, zie het verschil met de foto van gisteren



de onderste achtergevel voorzien van koppelstuk naar bovenste achtergevel



de bovenste achtergevel voorzien van isolatie en gordijnen





Daarnaast nog per computer "gesproken" met 2 ziekenhuizen, 1 ziektekostenverzekeraar, 1 keukenboer, het CBR en nog 5 kilometer gewandeld, echt een leuke dag, nu nog een collega Raptor gebruiker helpen, maar dat wordt morgen.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1152 Gepost op: 20 februari 2019, 08:38:40 »
Lekker opgeschoten Anne. Dat ziet er weer netjes uit. Je bent er maar druk mee . ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1153 Gepost op: 20 februari 2019, 23:11:30 »
De beginnende Raptor gebruiker zo goed en zo kwaad als dat gaat per PB geholpen, normaal bied ik aan om naar hem toe te gaan als het relatief dichtbij is, maar het CBR zit nog te denken of ik wel mag autorijden, over het algemeen is met één bezoekje het wel klaar, de eerste berg is niet de moeilijkste maar wel de hoogste omdat men niet weet hoe bergen beklommen moeten worden.

Naast huishoudelijk werk (stofzuigen) nog wat gedaan:

Henninger: het vaste plafond gemonteerd



Goethestrasse B

de bovenste achtergevel gemonteerd



de eerste muren zitten aan elkaar.



Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1154 Gepost op: 21 februari 2019, 23:13:06 »
Ineens kan blijken dat het resterende leven niet lang meer is, werd ik afgelopen jaar daar zelf op gewezen, nu doet een familielid het, een zwager (weduwnaar van mijn zuster) komt in november 2018 thuis van een camperreis, gaat naar de dokter want hij voelt wat afwijkends, foto in het ziekenhuis, inoperabele/onbehandelbare tumor in de hersenen, vanmiddag overleden.

Dus doorleven en vooral doen waar je zin in/aan hebt, maar zonder anderen te schaden.

Henninger:

begonnen met het plaatsen van het dak het is een gevel, een stukje lei en een stukje pannen



Goethestrasse B:

de 2e voorgevel aan het bewerken: ramen, glas en isolatie





de achtergevel zit vast aan een zijgevel.



De Raptor gebruiker is inmiddels uit de problemen, een andere lok verhinderde de uitvoering van een rijweg, mijn commentaar voor hem was: Heel mooi, afgezien van de initiële invoerfouten kun je van deze exercitie één ding leren: er is altijd een logisch reden (nee, dus niet: hij "doet" of "pakt" het niet) waarom de computer Raptor iets niet doet.

Dit geldt overigens voor alle computerprogramma's, een computer maakt geen fouten, of de programmeur of de operator maakt een fout waarom de computer niet doet wat hij geacht wordt te doen.

Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1155 Gepost op: 23 februari 2019, 09:11:04 »
Beste Anne, gecondoleerd met je zwager.

Inderdaad probeer te leven zoals je wilt, het is kort genoeg.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1156 Gepost op: 23 februari 2019, 10:49:46 »
Gecondoleerd met het verlies van je zwager Anne. Carpe diem is al decennia lang mijn motto.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1157 Gepost op: 23 februari 2019, 13:07:23 »
Heftig bericht @Anne W, gecondoleerd.
Een beetje een rare sprong, maar ik vind die ingevoegde bakstenen mooi uit de verf gekomen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Online Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.345
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1158 Gepost op: 23 februari 2019, 17:31:05 »
@Anne, sterkte met dit verlies.
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1159 Gepost op: 24 februari 2019, 11:27:14 »
Natuurlijk iedereen bedankt voor het meeleven, mijn boodschap was: doorleven en genieten, dus gewoon verder

Henninger:

de dakkapellen zijn geschilderd en voorzien van gordijnen, lichtisolatie hoeft niet want het blijft donker op zolder



weer een tweetal stukken dak geplaatst



Goethestrasse B

binnenzijde achter en zijgevel afgeïsoleerd en een paar ramen lichtdicht gemaakt.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1160 Gepost op: 24 februari 2019, 23:33:45 »
Het leien dakje van Henninger is compleet, nu eerst de dakkapellen en daarna het pannendak



De binnenmuren van Goethestrasse B zitten vast aan de achtergevel, nu eerst de linker zijgevel en daarna de bodem



De nieuwe accu voor mijn fiets is binnen, niks geen mal kapot, andere leverancier dus een nieuwe mal, het schept ook verplichtingen zo'n nieuwe accu, de eerste 3 keer moet ik de accu leeg fietsen, nog een kilometer of 30 dan is de eerste achter de rug.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1161 Gepost op: 4 maart 2019, 23:40:16 »
Het leven begint weer wat normaal te worden, behalve dan weer een paar komende "medische" zaken, gisteren begonnen met het "verlichten" van de 3-assige umbau 2e klas/bagage wagon.

Uit de onderdelen lijst van de normale wagons (die Märklin in dubbele uitvoering verkocht met ingebouwde verlichting) heb ik de nummers voor de massaveer met de bijbehorende schroefjes gehaald, mijn winkel leverde ze binnen 14 dagen.

Twee massaveren gemonteerd, ze zitten vast aan de "gewichts" plaat, dus één draadje voldoet, aan de koppelkant een geleidende koppeling gemonteerd en er een draadje aan gesoldeerd.



Aan de bovenkant ziet het er zo uit



Wat passagiers "geladen" en ook nog een werknemer in de bagageruimte.



Ik heb een halve Digikeijs strip gebruikt en gekozen voor gele leds omdat ik die ook een keer wou zien en mijn spoorwegmaatschappij besloten had om deze wagons niet te moderniseren.

Het resultaat in de stoptrein "tegen de klok in"







Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1162 Gepost op: 5 maart 2019, 21:22:36 »
Vandaag op consult geweest bij mijn "bloeddeskundige" (hematologe), ik hoopte eigenlijk dat ik er van af zou zijn, maar nee hoor, ze stuurde me door naar de maag/darm/lever afdeling, zij moeten gaan kijken of er hier of daar niet een lekje in mijn bloedleidingen zit.

Zo kom je 13 jaar alleen maar bij een reumatologe en dan ineens kom je bij de cardioloog, de hematoloog en de mdl deskundige, ik ben af van de hart revalidatie en de hart stress training, eind van de maand nog een controle bij het UMC dan ben ik daar ook van af als het goed is, met recht: je wordt niet "minder jong" zonder "uitdagingen".

In de bouw is ook weer wat gebeurd

Nenninger:  de dakkapellen zijn gemonteerd, hieraan kon je echt zien dat dit een model is uit de "surseance" tijd van Faller, normaal is het dak voorbewerkt waardoor de kapellen "in" het dak zitten, na staan ze er op.



Goethestrasse B: de bodem zit vast en de 2 gevel zijn nagenoeg klaar.





Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1163 Gepost op: 6 maart 2019, 22:57:16 »
Die bouwpakketten van Faller zijn toch wel sterk, het pannendak van Henninger wordt "op zijn plaats gehouden", ik heb wel eerst de bovenrand van het leien dak wat afgevijld om een rand te creëren waarop het pannendak gelijmd kon worden, nog een misser in dit bouwpakket, net als de dakkapellen, waarvan er bij de montage van het pannendak een paar los kwamen.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1164 Gepost op: 17 maart 2019, 16:40:53 »
Een overzichtje

Het dak zit vast op Henninger, maar er zijn een aantal dakkapellen weer afgevallen.



En de dakkapellen zitten er weer op, voorzichtig behandelen, dit was niet de echte Faller kwaliteit.



Goethestrasse B:

Het gangetje binnen heeft een plafond en gevel van de eerste verdieping ligt klaar.



De 1e gevel is gemonteerd en de 2e gevel in voorbereiding



De 2e gevel zit gemonteerd en de 3e gevel is in voorbereiding



De gevels hebben nog wat sierstrippen "ontvangen" en de 3e gevel is bijna klaar voor de montage.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1165 Gepost op: 21 maart 2019, 23:25:12 »
Vandaag twee "gebeurtenissen":

eerst een melding "lok 12 is te laat", inderdaad stond stil maar met brandende lampen, het is mijn "test-piko", die voor de tweede keer stil stond omdat een bitje verkeerd is geschoten, even de "voetjes van de vloer", is decoder spanningsloos en hij reed weer, naar dat moet niet te frequent gaan gebeuren anders is de test mislukt en moet ik bij Märklin blijven.

lok 19, de BR 94 gaf al een poosje aan dat hij qua draaiuren aan een beurtje toe was, leek een normaal fluitje van een cent, hier en daar een klein drupje olie en wat poetswerk, maar nee hoor, draaiend in mijn "testspons" bleek het toerental onregelmatig, uiteindelijk de motor opengemaakt en lamellen van de rotor bleken een verbinding met elkaar te hebben, kan wel na vele jaren.

de rotor ligt een nachtje te weken in de wasbenzine, morgen is het wel zacht.

Groet, Anne W

Lok 19 rijdt weer, ging nog wel een draadje los, dus solderen op z'n kleinst

Henninger

de onderdelen die overbleven omdat ik hem een verdieping lager hield.



de onderdelen die overbleven nadat het gebouw klaar was, een grote hoeveelheid, ik heb al eerder gezegd dat ik dit pakket niet goed vond en nu zeg ik erbij dat er heel veel overbodige delen bij zitten, er is duidelijk bespaard op "mal" ontwikkelkosten en er zijn dus veel bestaande mallen gebruikt, een paar keer maar één onderdeel van een gietboom.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1166 Gepost op: 22 maart 2019, 22:55:20 »
Henninger is klaar, nog wat bijverven en een foto maken van waar hij ongeveer komt te staan.





Goethestrasse B, de 3e gevel zit op zijn plaats



De volgende bouw, Goethestrasse A, uit de verzameldoos gehaald.



Groet, Anne W

Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1167 Gepost op: 23 maart 2019, 09:27:40 »
...de onderdelen die overbleven nadat het gebouw klaar was, een grote hoeveelheid, ik heb al eerder gezegd dat ik dit pakket niet goed vond en nu zeg ik erbij dat er heel veel overbodige delen bij zitten, er is duidelijk bespaard op "mal" ontwikkelkosten en er zijn dus veel bestaande mallen gebruikt, een paar keer maar één onderdeel van een gietboom.
Ik kom het wel vaker tegen dat ik "overbodige" onderdelen tegenkom in een bouwpakket die er helemaal niet thuishoren. Aan de andere kant kan ik het me goed voorstellen dat Faller (of wie dan ook) bespaart op produktie- en ontwikkelingskosten en daarom onderdelen uit een heel ander pakket gebruikt om een nieuw pakket samen te stellen. Dat is volgens mij slim produceren en werkt vooral besparend... óók voor ons, want anders zou zo’n pakket nog weer veel duurder worden.
Het ontwikkelen en produceren van bouwpakketten is een nogal kostbare aangelegenheid en de markt is relatief erg klein. Dat is ook de reden dat veel fabrikanten wel moeten samenwerken.
Die “overbodige” onderdelen krijg ik er graag als bonus bij, want daar kan ik weer andere mooie dingen mee doen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1168 Gepost op: 23 maart 2019, 10:19:35 »
Beste Wim,

Ik ben gewoon dat er nogal wat onderdelen overblijven, maar deze keer wel heel erg veel, dit pakket komt uit de "surceance" tijd bij Faller en toen was (korte termijn) even veel goedkoper om heel veel bestaande mallen te gebruiken, op zich niets fout mee, maar op de lange termijn niet goedkoper.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1169 Gepost op: 4 april 2019, 12:02:20 »
Ik heb twee van het nieuwe type Viessmann armseinen (4700) in gebruik genomen, één van de twee begon te weigeren, ik hoorde de motor wel lopen, maar niets bewoog, voetje even losgeschroefd, na een dag begon hij weer te werken, inmiddels doet hij het nog steeds, dus is goed, wellicht wat gevoelig voor de montage

Goethestrasse B



Het isolatieplafond zit er in, diverse delen zijn geschilderd, de dakkapellen zijn in aanbouw en er zit een luxe, koperen afdakje boven de erker



De schoorstenen en de daken zijn in aanbouw.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1170 Gepost op: 5 april 2019, 23:07:07 »
Het dak zit in elkaar



Het dak zit er op



Klein berichtje van het gezondheidsfront: vandaag heeft de Bossche cardiologe mij goedgekeurd, als ik me goed blijf voelen dan hoef ik volgend jaar pas terug te komen, nu nog even van een stijve rug, waardoor pijn in heup, af, dan kan ik de zomer in.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1171 Gepost op: 6 april 2019, 09:21:14 »
Dat zijn fijne berichten betreffende de gezondheid.
En het huisje vordert ook gestaag, netjes gewerkt.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1172 Gepost op: 6 april 2019, 23:39:58 »
Met die rug ging het wel de goede kant op, tot vandaag, even naar de ANWB in Waalwijk gefietst, 28 km in totaal, helemaal fout....

Goethestrasse B

De nokvorsten, dakkapellen en de zolderkamer uitbouw zitten er op, het begint nu flink op te schieten.





Goethestrasse A

Na het nodige schilderwerk zijn de eerste delen in aanbouw, dit gebouw heeft een winkel, dus kan ik de van Henninger overgebleven leds weer gebruiken.



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1173 Gepost op: 7 april 2019, 23:25:18 »
Goethestrasse B is, op de dakgoot achter en de regenpijpen na, klaar





Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: De baan van Anne W, die ook met iets anders bezig is als met ....
« Reactie #1174 Gepost op: 8 april 2019, 23:23:37 »
Het is weer eens tijd voor de urenstanden van de 20 loks die op mijn baan rijden



Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"