Auteur Topic: Nieuwe Booster  (gelezen 3136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Nieuwe Booster
« Gepost op: 12 oktober 2014, 11:54:50 »
Raptor stopt met het aanbevelen van Boosters van andere merken omdat wij inmiddels een eigen extreem krachtige Booster hebben ontworpen; De Raptor-Multi-Booster, zie een foto ervan op http://www.raptor-digital.eu/Raptor_Booster.JPG

Het wordt een ZEER uitgebreid assortiment aan beschikbare uitgangsvermogens, vanaf 3.5 Ampere in stappen oplopend tot 30(zegge dertig!) Ampere. Het laatste is tbv van (zeer) grote LGB/Spoor-I (tuin)banen.

De voornaamste eigenschappen van de Raptor-Multi-Booster zijn:

1)  Digitaal multi-protocol en geschikt voor alle (mot/dcc) centrales (dus niet noodzakerlijkerwijs alleen voor Raptor).
2)  Drie onafhankelijke "H-brug" booster secties in EEn apparaat.
3)  Nooit spanningsverschillen of faseverschillen meer tussen de boostersecties overgangen.
4)  "Ongevaarlijk" voor centrales bij verkeerde aansluitingen.
5)  Ultra Hoog rendement, GEEN noemenswaardige warmte ontwikkeling.
6)  Zowel wisselstroom trafo's(max 150VA) als gestabiliseerde "laptop" voedingen(max
600W) aan te sluiten.
7)  Uitstekende kortsluitdetectie en beveiliging.
8)  CDE aansluiting en 5-polige "Marklin" aansluiting, maar is ook als “serie-booster” te gebruiken.
9)  Alle ingangen VOLLEDIG galvanisch gescheiden van de uitgangen.
10) Alle ingangen en uitgangen voorzien van diagnose LED's.
11) Zoemer geluid bij kortsluiting tbv akoestische info voor de gebruiker.
12) Optie voor externe noodknop en/of relais-schakeling.

Wij hopen de test-uitvoering van onze Raptor-Multibooster tijdens De SpoorParade al in actie te kunnen laten zien...

Informatie over de verschillende uitvoeringen en prijzen(inclusief een geheel vrijblijvende inteken-actie) komt later.

EEn punt kunnen wij wel alvast verklappen tav “garantie”. Elke Raptor-centrale waarop uitsluitend een Raptor-Multi-Booster is aangesloten heeft in het vervolg een garantieperiode van 10(zegge tien) jaar!

Bron: de ledensectie van het Raptor-Forum.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe Booster
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2014, 13:45:34 »
Ik ben benieuwd, Anne
Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re: Nieuwe Booster
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2014, 17:16:09 »
Als hij inderdaad draait op de Spoorparade en dan 6 dagen achter elkaar, dan zal de fabrikant hem wel goedkeuren en "op de markt gooien".

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"