Auteur Topic: The Big Bull Rail Road, "BBRR"  (gelezen 376233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #950 Gepost op: 21 januari 2015, 18:34:03 »
die extra schermen staan er al onder Tom, vind het alleen wel jammer dat je die loc grid niet kan verkleinen zonder de inhoud te slopen



zo ziet het er nu uit.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #951 Gepost op: 21 januari 2015, 22:34:27 »
Ziet er fraai uit Hans! En ach, die streep in je scherm? Gaat best zo.
Alleen vraag ik me wel af op welk moment van de dag je ooit een blikje cola naar je tv hebt gegooid.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #952 Gepost op: 21 januari 2015, 23:27:49 »
Ziet er fraai uit Hans! En ach, die streep in je scherm? Gaat best zo.
Alleen vraag ik me wel af op welk moment van de dag je ooit een blikje cola naar je tv hebt gegooid.  ::)

Tja dat zijn 2 dingen die je vraagt.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #953 Gepost op: 21 januari 2015, 23:40:53 »
Ziet er fraai uit Hans! En ach, die streep in je scherm? Gaat best zo.
Alleen vraag ik me wel af op welk moment van de dag je ooit een blikje cola naar je tv hebt gegooid.  ::)

Tja dat zijn 2 dingen die je vraagt.
Je hebt gelijk: het is off topic en eigenlijk ook niet zo belangrijk.  :-X
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #954 Gepost op: 21 januari 2015, 23:55:52 »
Het ziet er netjes uit Hans. Zelf heb ik niets met digitaal maar zo'n scherm vind ik wel heel gaaf.


Met 1 liter doe je ongeveer 100 jaar.  :D
Dus waarom niet een klein beetje vragen bij de garage.
Het gaat niet om de prijs maar om de hoeveelheid.

ik heb het ook besteld, ben wel benieuwd.

Ja Tom, waarom bestellen als je een klein beetje kan vragen bij de garage?  ::)



Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #955 Gepost op: 22 januari 2015, 01:32:17 »
GéJé, ik heb het bij iemand van onze club in Werkendam besteld, die heeft het in huis en we kunnen daar 1/10e liter bestellen voor nada, noppes, nix, gratis. Er bestaan nog steeds mensen die dingen met anderen willen delen. Soms kan je met iets kleins iemand anders een groot plezier doen, zoals bijv. met een h0 compressor voor een garage ::)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #956 Gepost op: 22 januari 2015, 09:18:56 »
Ik snap 'm nu Tom.
The following users thanked this post: iTom

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #957 Gepost op: 18 februari 2015, 13:50:09 »
Een mooie tijd voor weer eens een update lijkt me.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #958 Gepost op: 26 februari 2015, 21:04:23 »
Wat is het de laatste tijd stil hier bij The Big Bull Rail Road Hans  :(  Ben je op wintersport?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #959 Gepost op: 25 december 2015, 14:56:18 »
Hatsjoe, ugh ugh,  :o  8) wat een stof hier zeg, zal eerst de stofdoek moeten hanteren en de

Maar om een kort verhaal lang te maken de volgende punten onder elkaar:

pillen afbouwen ( had geen paniek meer in me kop )
werkte niet goed ( kreeg weer paniek-aanvallen in me kop )
pillen opbouwen weer ( geen paniek meer in me kop )
2 maanden koppijn ( huh , dan naar de dokter en door naar ziekenhuis )
neuroloog/MRI scan
kleine TIA gehad ergens?? ( niks van gemerkt, was toch al gek )
nieuwe pil erbij bloed verdunners

Nu 2 dagen al zonder koppijn.

eergisteren eens op zolder geweest, oeiiiiii daar moet ik eerst eens alles weer op en bij elkaar zetten maar, is gaos nu.

Dus we zijn weer ( hoop ik ) op de goede weg nu.


KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #960 Gepost op: 25 december 2015, 15:57:03 »
Nou @Hans daar ben ik blij mee. Blij dat de curve bij jou weer een beetje omhoog gaat en dat is een mooi begin voor het komend jaar!
Ik heb je gemist. Welkom terug!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #961 Gepost op: 25 december 2015, 21:13:57 »
Goed je hier weer terug te zien Hans. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #962 Gepost op: 25 december 2015, 22:07:57 »
Hans, fijn dat je weer terug bent.

Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #963 Gepost op: 26 december 2015, 08:57:34 »
Welkom terug Hans, lijkt wel een mooi kerstverhaal.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #964 Gepost op: 26 december 2015, 09:50:16 »
Ha! dan gaan de pillen de kast in en mag de popcorn en cola er weer uit  ;D

Welcome back!
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #965 Gepost op: 3 oktober 2016, 23:24:11 »
Tja ik zal maar niets zeggen over stof enzo hier, kan wel even wat uitleggen over de afwezigheid hier en op mijn zolder.

Mijn gezondheid Hmmmm, het gaat wel iets beter maar als je in de put zit ben je er ook niet 1 2 3 weer uit he. Komen ze er in het begin van het jaar ook nog eens achter dat ik Angina pectoris heb dus Beta blokkers en na 2 weken weer geen beta blokkers die kregen ruzie met andere zooi die ik slik, maar gelukkig heb ik daar schijnbaar al jaren last van het is een regelmatige onregelmatigheid van mij hart hij slaat 3 x goed en 1 keer minder, mooi dan gaat die dus langer mee he :)

Ondertussen overleed mijn vader in mei dus ook weer toestanden enzo, zei me moeder begin september ik ga bij je oudste zus wonen in Assen, okay dus dan moet het huur huis leeg, nu waren de treinen van mijn vader die verzamelde complete stammen van treinen zoals ze ook normaal rijden en soms reed er ook wel eens 1 op zijn 5 etages tellende ovaal op zolder, mooi hij had ook alle doosjes nog wist me zus te vertellen, ja erg leuk allemaal doosjes maar welke trein/loc hoort daar in dan, afijn 20 verhuisdozen verder vol met doosjes met treinen en wagons alles mee naar huis genomen, hieronder de foto's van alles op elke etage stonden 5 opstel sporen vol met treinen en nog een kast met op elke plank 3 lagen met treinen, de foto's van dit alles staan dadelijk onderaan de posting hier.

sinds half augustus begeef ik me ook in een opvouwbare scoot mobiel omdat lang lopen het niet meer gaat worden, dus een opvouwbare gekocht kan die in de auto mee en kan ik eindelijk weer eens mee de hond uitlaten. zo dat was deze oude 65 jarige sinds kort :)

Hieronder de treintjes die ik heb ge erft.








Woensdag en donderdag weer daarheen kijken of de rails nog te redden zijn enof de wissels waarvan er ook bergen in zitten.

Oja ik ga een deel van de baan afbreken enwel het middenstuk zodat er alleen een rondgang langs de muren op de zolder overblijft dan krijg ik wat meer ruimte om wat te doen 80 cm tussen de tafels is echt iets te krap denk ik.

ZO dat was Opa weer ff, hopelijk gaat het weer van kiet binnenkort als ik door de rommel heen ben gewerkt :)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #966 Gepost op: 3 oktober 2016, 23:38:22 »
Poeh hee, dat is niet misselijk allemaal. Getverdemme!
En nu, hoe is het nu met je gezondheid, je vrouw, je katten, je leven als je het een cijfer zou geven tussen de 0 en de 10?
Hoe beroerd het ook allemaal is; ik ben wel weer blij wat van je horen. Ik denk dat ik je ook wel heb gemist.  ::)
En dat schrijf ik niet om leuk en aardig te doen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #967 Gepost op: 3 oktober 2016, 23:43:54 »
als ik het een cijfer zou moeten geven nu zeg ik een 7,5  tis niet veel maar beter als het eerst was we moeten alleen een stapje terug doen he.

Met de vrouw en de katten en de hond gaat alles goed, we hebben nog maar 7 katten, lijkt veel maar is niks als je weet dat het er ooit 22 waren :S:S

Dus Wim in ieder geval bedankt dat je me toch wat gemist hebt was niet echt mijn bedoeling om zielig te zijn of te doen was meer opsomming hoe de stand is nu hier :)

We gaan er gewoon snel weer tegenaan hier.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #968 Gepost op: 4 oktober 2016, 00:51:45 »
als ik het een cijfer zou moeten geven nu zeg ik een 7,5  tis niet veel maar beter als het eerst was we moeten alleen een stapje terug doen he.
Ik wil niet lullig doen, maar een 7,5 is volgens mij lang niet slecht als je nagaat dat je een beroerde tijd achter d rug hebt.
Trouwens, gecondeleerd met je vader.

Citaat
Met de vrouw en de katten en de hond gaat alles goed, we hebben nog maar 7 katten, lijkt veel maar is niks als je weet dat het er ooit 22 waren.
Dat weet ik. Wij hebben nog maar een kat, maar ik ben stapelgek met dat beest. Een huis is pas een thuis als er een kat in rondloopt.

Citaat
Dus Wim in ieder geval bedankt dat je me toch wat gemist hebt was niet echt mijn bedoeling om zielig te zijn of te doen was meer opsomming hoe de stand is nu hier :)
Ik heb nooit de indruk gehad dat je zielig loopt te doen. Als jij in de shit zit, dan zit je ook echt in de shit. En inderdaad; je was altijd op een (hoe zal ik het zeggen) ‘onderhoudende’ manier aanwezig op het forum en dat heb ik wel gemist als krenten in de pap.

Citaat
We gaan er gewoon snel weer tegenaan hier.
Mooi dat je die energie weer hebt.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #969 Gepost op: 4 oktober 2016, 11:17:52 »
Ik ben ook blij weer wat van je te horen Hans. Het is ook allemaal niet niks als ik zo je verhaaltje lees. Ik was stiekem tussendoor wel eens op je webcams wezen kijken maar daar zat ook geen leven meer in dus ik dacht dat je het treinengebeuren op had gegeven.

Dat is trouwens niet mis wat je daar van je vader geerft  hebt .. man ... man ..wat een verzameling. En ook veel U.S.A. materiaal.

Hopelijk gaat het vanaf nu weer steeds beter met je gezondheid en we hopen nog veel van je te horen man (en natuurlijk te zien). ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Raages

  • Gast
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #970 Gepost op: 4 oktober 2016, 12:17:38 »
Succes met de "samensmelting" en je gezondheid.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #971 Gepost op: 4 oktober 2016, 13:54:14 »
Zo, Hans.
Je bent weer  boven water, man wat een verhaal.
Ik ben ook weer blij wat van je te horen.
Ja het ouder worden gaat niet altijd gemakkelijk en zeker als er al wat gedoe in het lichaam zit.

Dan nog het overlijden van je vader en de verhuizing van je moeder.
Hoop dat nu alles een beetje achter de rug is en de rust wat terug is.

Wat een collectie treinen, daar gaat menig liefhebber het hart sneller van kloppen.

Fijn dat je weer de toekomst wat zonniger in ziet en je weer de hobby op wil gaan pakken ook al gaat het siga, siga (kalme dienst) zo als de Grieken zeggen.

Ik ben benieuwd hoe straks de de rest van de baan er uit gaat zien en of je nog verder gaat met iTrain.

Hou het haaks en doe het rustig aan, dan kunnen we straks weer genieten van je unieke verhalen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #972 Gepost op: 4 oktober 2016, 19:31:09 »
Hoi Hans, welkom terug.
Inderdaad niet niks wat je allemaal achter de rug hebt.
Gecondoleerd met je vader, je kan ze nooit missen.
Succes met de verhuizing van moeders.
En hopelijk gaat het nu weer de berg op qua gezondheid.
Heel veel succes met alles.
Fotografen met passie.