Auteur Topic: The Big Bull Rail Road, "BBRR"  (gelezen 375660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #50 Gepost op: 9 augustus 2014, 13:26:39 »
Dank allemaal voor de pluimpjes en veren enzo.

Ik doe me best maar heb nogal wat tegenslag vanwege de suikerziekte, als ik horizontaal ga liggen, dat doe ik als ik ga slapen, spelen de voeten op, die gaan dan prikken en het lijkt wel of ze in de brand staan, resultaat, niet slapen.
Wat weer resulteert in het , net zoals vandaag, pas om 11:30 uur uit je bed komen. En dan zijn er beneden nog de HH klusjes zoals stofzuigen,dweilen en de vaatwasser leeghalen, en even mijn emails bekijken of de firma Bullcat nog wel draaid.

Maar als de vloer droog is gaan we de trappen weer op richting zolder waar 7m2 ligt te wachten op de eerste laag parketlak, alleen later als ik wilde, ik wilde vroeg eruit en dan misschien 2 lagen kunnen doen, en morgen weer 2 is 4 lagen dat zal wel genoeg zijn voor een bureau- en werkplek.

Om gelijk Pierre zijn vraag te beantwoorden over de trap.

Waar komt je trap omhoog? Loopt je rails daar overheen.

Pierre waar deze onderstaande tekst staat zit het trapgat.
"Baan op 50 cm van de vloer en onder mijn bureau >>"

daar ligt dadelijk tegen de muur een lat 15 cm breed met dat deel baan erop, volgens mijn getest met duimstok en stukje hout moet ik daar nog langs kunnen.

word vervolgt....,
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #51 Gepost op: 9 augustus 2014, 14:34:14 »
Zo bureau staat in de eerste laklaag.



en helemaal


Ik trouwens blij, ik zag net dat het na 1 uur al stofdroog is en na 4 uur al overschilderbaar is, mooi dan komt waarschijnlijk laag 2 er vandaag ook nog op vanavond.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #52 Gepost op: 9 augustus 2014, 15:36:46 »
Ik dacht ineens ik kan met dat programma wat ik heb een een overzicht laten zien door middel van een webcam opname van de ruimte waar mijn treinbaantje dadelijk mag komen :D

ik moet toch nog 2 uur wachten voor ik de volgende lak laag op mag brengen, en ik ben een erg geduldig mens  >:( >:(


KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #53 Gepost op: 9 augustus 2014, 16:11:35 »
Die werkhoek zit knap in elkaar Hans.
En begrijp ik nu dat die vloer, waar je hele werkhoek op staat, uitneembaar is voor als er een LGB-krokodil ontspoord is?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #54 Gepost op: 9 augustus 2014, 16:51:12 »
Ja Wim die vloer is in delen te verwijderen, maar een krokodil zal nooit op de baan rijden hoor, daar zitten van die pantografen op, en ik wil geen bovenleiding op de baan :)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #55 Gepost op: 9 augustus 2014, 17:26:45 »
Die vloer is tot aan je werktafels uitneembaar of moeten de werktafels dan van de vloer af?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #56 Gepost op: 9 augustus 2014, 17:54:24 »
waar de poten van de werktafels dadelijk staan is de vloer niet uitneembaar, die houten balken die je nu ziet staan onderd dat blad zijn tijdelijke steuntjes, de 2 toekomstige poten zitten namelijk nog onder mijn bureau in de huiskamer. Maar dat duurd niet lang meer en dan staan die boven onder de bladen. dadelijk nog een 2de laag op het bureau, dan morgen laag 3 en 4, en dan kan ik weer stof gaan maken met de zaag of zoiets.

Ik begin wat moedeloos te worden van het telkens weer verplaatsen van alles om wat te doen, je kent het vast wel, even daar neer leggen iets, hout of ander spul, en dan even later of een dag later ligt het op die plek weer in de weg. Dat is dus de reden onder andere dat die werkplek als eerste af moest. Dan kan ik de zooi eens definitief kwijt. En mag ik boven gaan werken zowel zakelijk als hobby matig :)

Nu zou ik mogen aflakken maar nee nu is het weer etenstijd ;)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #57 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:49:02 »
Zo het was weer een redelijke productieve dag al zeg ik het zelf :D

eerste de cam aan het plafond bevestigd, en daar moest dus een stopcontact voor aangelegd worden, dom dom vergeten op te geven op de bouw tekening, gelukkig lopen tegenwoordig alle draadjes via de plafond dozen dus was er snel een blauw en bruine draad afgetakt. tzt zal deze webcam bereikbaar zijn via een normaal IP adres ( wel makkelijk als je die zelf in beheer hebt ;) )


daarna eens begonnen met een batterij lampen boven een deel van het bureaublad, dat wilde eerst niet zo erg vlotten omdat ik 1 van de schroefjes wat te vast draaide waardoor de kabel knap zei en ik dus van mij 2de rij lampen de kabel moest gebruiken, morgen eens kijken of die kabels los te krijgen zijn bij massive, Maar het hangt de verdeling moet alleen wat worden aangepast, maar dat zie ik pas als ik ook zie waar ik zelf ga zitten met alles, het bureaublad mag 7 dagen niet te zwaar belast worden.


Hierna maar eens wat voorbeeld latjes gemaakt zodat ik dadelijk aan 1 stuk mijn overige latten die nu nog netjes schuin, en in de weg, tegen de muur aanstaan, op de juiste maat kan zagen.
Opa gaat voor module bouw, de modules worden 250 x 60 cm, laat dat nu ook net de maten van die multiplex platen zijn.


Deze platen worden het, en als de latjes netjes los op de plaat liggen ziet het er zoals op onderstaande foto's uit.

de grijze vierkante buis is allemaal wel bekend deze komt als verzamelgoot tegen elk deel van de baan aan de voorkant dus.


Die pvc buis die daar zo netjes op de grond ligt word geen afvoer wc of spoelbak, maar de leiding goot zwakstroom van de banen, de centrale kast met de centrales en decoders komt tegen de mand aan waar ook mijn groepenkast zit voor de stroom. in deze groepenkast zitten nu nog 2 loze 230 volt groepen juist voor de treinbaan :)

Wordt vervolgt,.....
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #58 Gepost op: 11 augustus 2014, 22:15:18 »
Je maakt mooie vorderingen Hans. Je had even wat strubbelingen met je rug maar nu ga je als een speer. ;)
Is je rug weer helemaal over?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #59 Gepost op: 11 augustus 2014, 22:22:55 »
Dank Pierre, ja de rug is weer over, het kwam ook meer van het laminaat leggen zitten staan afzagen zitten staan afzagen, en zo door :D, eigenlijk is dat ook beter een werkje voor 2 man, 1 leggen en 1 zagen.

Nu ben ik wat aan het klooien op de vloer omdat ik van die plankjes af wil die onder de platen komen, meer opruimen zodat ik de vloer eens wat leger heb in die hoek, kan ik daar alvast met een deel van de LGB baan beginnen die daar gaat stijgen langs de muur.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #60 Gepost op: 11 augustus 2014, 23:41:03 »
Dat is zeker weer een productieve dag geweest Hans!
Je ziet het werkelijk bij iedere update groeien.
Groet,
Theo

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #61 Gepost op: 12 augustus 2014, 13:15:48 »
Het is werkelijk een riante werkplek geworden Hans. Volgens mij zijn we hier allemaal stilletjes een beetje jaloers op.
Wat mij wel opvalt is dat je een hele batterij dozen onder je werkblad hebt maar niet één er boven. Is dat straks niet makkelijk voor b.v. een soldeerbout of een voeding of zo als je aan het knutselen bent? Nu moet je steeds op je knieën.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #62 Gepost op: 12 augustus 2014, 15:16:20 »
Pierre, wij dachten dus hetzelfde , er komen nog stopcontacten op het werkblad te liggen, ik wacht hier alleen mee tot ik de juiste plek gevonden heb waar ik dan ook wil gaan klooien en solderen :D, komt goed, ik heb nog 5 inbouw contacten hier.

Dan vandaag de grote verplaatst alles weer eens voor de zovelste keer, de schuine latten zijn nu netjes op maat gezaagd en liggen op steunen onder het plafond uit de weg, de eerste hoek waar mijn stijgende LGB rail moet komen is bijna vrij.

Ook druk bezig met het tegen de muur aan schroeven van plankendragerrail ( 3 x woord waarde ) zodat ik spullen weg kan leggen.

Het nadeel van ook een LGB baan op de grond is dus dat je niets onder je treintafels kwijt kunt aan opslag, en ik heb nog wel een doos of 30 met H0 rail en treinen, iemand een idee ?

ik zal vanavond weer wat foto's hier neer plempen de camera ligt beneden :(

wordt vervolgt,.....
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #63 Gepost op: 12 augustus 2014, 16:49:18 »
Het nadeel van ook een LGB baan op de grond is dus dat je niets onder je treintafels kwijt kunt aan opslag, en ik heb nog wel een doos of 30 met H0 rail en treinen, iemand een idee ?

Hans ... bij de bouwmarkt hebben ze voor een paar euro van die "hondjes". Da's zo'n plank met wieltjes. Daar kunnen wel twee verhuisdozen op en die rol je dan zo onder je tafel of treinbaan. En moet je er bij dan rol je ze weer onder de tafel vandaan. Wil je het nog netter doen dan koop of maak je een lade kastje en zet daar wieltjes (of een werkeloos hondje) onder. Is dat een idee? ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #64 Gepost op: 12 augustus 2014, 17:17:07 »
Of bij de Action en Ikea bakken in verschillende soorten en maten. Als je zelf aan de slag gaat met zwenkwieltjes, dan zou ik ze bij de bouwmarkt of Ikea halen... die van de Action zijn goedkoop maar is rommel.
Sinds ik van Pierre een VHS-videodoos kreeg toegestuurd, prop ik daar al mijn kleine spul in.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #65 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:12:39 »
Yep, ik weet het van die hondjes, er liggen er nu 4 onder mijn stapel, zeg maar STAPEL, H0 baan platen van 250x60 cm, en diverse losse plankje en een bak met elektrisch gereedschap staat ook op een hondje, dat word dus denk ik even Karwei plunderen :)  ( en ik moet nog steeds naar die "Action" toe he :D :D

Maar ondertussen zit Opa niet stil uiteraard, we gaan te keer als een dolle , een hondsdolle :D , onderstaand een paar foto's en een filmpje van de eerste bocht onder de vloer uit, ik zet wel een beschrijving neer wat en hoe op de foto staat en of te zien is.

Zo als eerste de hoek, waar mijn hout opslag schuin tegen de muur stond opgeruimd, uiteraard alle latten netjes op de gewenste maat gezaagd, en hoog tegen de muur weggeborgen. ook gelijk wat planken tegen de muur voor de losse spullen enzo, en een plank is nooit weg.


Ondertussen werd ik bijna omver gelopen door het baanwerkers volk wat nu eindelijk ook eens wat kon gaan doen, opzij ouwe we moeten meten, want meten is weten toch ;)


Daar we eindelijk eens wat ruimte hebben ook maar de eerste R3 bocht gelegd en dat stuk recht op maat gezaagd anders paste het niet, gelukkig is het schaal 1:22,5 dus grote stappen snel klaar :D


Er werd mij vriendelijk doch dringend verzocht door de spoorwerkers om de dozen met rails te sorteren omdat het anders geen werken was met dat gezoek telkens.

En als je dan goed je best doet krijg je onderstaande, ik heb ze maar niet verteld dat er nog een berg rails in de tuin ligt.


De baan werkers waren ondertussen ook aardig opgeschoten met de bocht op hoogte te leggen. De baan begint te stijgen zodra die onder de vloer vandaan komt, tenminste 1 spoor dus die andere blijft op de grond.


de eerste wissels liggen er ook al,


alleen het linker paar ligt nog te dichtbij, maar daar staat nog het 1 en ander in de weg, de hondjes zijn op, ik moet naar de "karwei kennel" verse halen dan kan onderstaand er ook op.


Onderstaand een test rit van de baanwerkers-baas.


zo hopelijk vonden jullie het verhaaltje leuk :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #66 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:17:05 »
Zeg hans ,jij gaat wel erg snel, ik ben maar 3 weken weg geweest. je gaat als een trein ???
Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #67 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:53:24 »
Je gaat lekker Hans,

Alleen moet je dat mannetje niet zo snel laten pompen. Arme mannetje is straks bek af. :D
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #68 Gepost op: 12 augustus 2014, 19:12:47 »
...zo hopelijk vonden jullie het verhaaltje leuk :D
Ik vond het een héél erg leuk verhaaltje!  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #69 Gepost op: 13 augustus 2014, 00:43:51 »
Dank je Wim, ik stel dat op prijs :) morgen weer verder met de handel :D


KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #70 Gepost op: 14 augustus 2014, 00:05:56 »
Nu ik echt aan het leggen ben stuit ik op problemen met stijgende rails en dalende , ik moest van 33 cm dalen naar 12 cm en dat volgens de planning binnen 3 meter :( 3x3% = 9 cm 33 - 9 cm , dat gaat hem niet worden he, tis geen achtbaan.

Dus de tekening maar aangepast zodat ik 4 meter extra daling heb en op 21 cm uitkom en dat werkt wel, morgenavond eens even testen of het ook werkt zoals ik wil, virtueel gaat het prima maar in het echt he, kennen jullie dat ? Dat je net niet uitkomt zoals het op een tekening staat ?

Nu heb ik ook een kale tekening waar alleen de hoogtes opstaan van de rails. misschien helpt dat met de juiste stijging uit te zetten op de muur als het moet :) met potlood dan he  :P
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #71 Gepost op: 14 augustus 2014, 18:33:39 »
Zo vanmiddag laat toch nog wat even kunnen doen, eerst allemaal steuntjes zagen die telkens 1,5 cm hoger waren, zodat ik per meter maar 3 cm stijging heb. gaat goed zover, alleen lastig soms kom je net een paar extra handen tekort.
Toch vandaag op de 30 cm kunnen komen na de 2 de bocht van de baan, betekend dat er dus gewoon al 10 meter rails ligt wat normaal zichtbaar is, die lus alleen via webcams he :)

foto van de rechterkant


en 1 van de linker kant.


wordt vervolgt,......
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #72 Gepost op: 14 augustus 2014, 19:21:19 »
Woohw ....jij maakt meters Hans. Gaat goed man. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #73 Gepost op: 14 augustus 2014, 20:08:03 »
Je gaat super Hans, eerste volledige proefrondje komt vast al heel snel.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #74 Gepost op: 14 augustus 2014, 20:11:22 »
Nou Rick ik hoop van wel, hoef alleen nog maar 20 meter spoor op hoogte te leggen en een gat in een houten dwarsmuur zagen en onder het bureau door, en inderdaad daar ligt weer van alles in de weg :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.