Auteur Topic: The Big Bull Rail Road, "BBRR"  (gelezen 376267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #25 Gepost op: 27 juli 2014, 21:19:38 »
Ik dacht, Wim, dat daar zijn bureau op komt te staan met wat werktafels. Althans dat begreep ik.
Hans, storingen komen vaak juist op plaatsen waar je ze nou net niet verwacht. Dus ook bij het spoor onder de platen.
Doe het in ieder geval zo dat je er zonder veel sloopwerk makkelijk bij kunt.
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #26 Gepost op: 27 juli 2014, 21:31:06 »
Dat had ik ook begrepen Roel.

De hele bovenkant (of een gedeelte) zou toch opklapbaar worden Hans?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #27 Gepost op: 27 juli 2014, 21:58:20 »
Op die vloer komt inderdaad mijn bureau deel, en een freubel gedeelte als ik wat wil maken voor de baan, huisjes plakken en dat soort gein :)

onder de verhoogde vloer ligt dus alleen maar een lus als treinbaan, geen wissel niks eigenlijk is dat deel 1 blok van de baan met 2 terug melders erin.

Er komt dus geen rails op die vloer te liggen alleen een bureau stoel op wielen :) ( en de rest van de zooi die er daarna vanzelf bij komt te staan :) )

dus wat doe ik, de vloerplaten bestaan nu uit 6,5 platen van 60 x 220 cm, leg ik het laminaat zo neer dat die lengtes dus gelijk met die platen liggen of leg ik ze er haaks op.
Ik zelf zit te denken om ze in de lengte vast te maken, als je het haaks doet krijg je allemaal korte stukjes laminaat van 60 cm en omdat het zal verspringen waarschijnlijk wel kortere stukjes aan de rand bij het doorzagen, daar heb ik in de lengte geen last van lijkt mij.

platen 60 breed laminaat 19 cm breed, even berekenen zodat ik niet met een erg smal strookje uitkom.

laat eens wat horen, denk ik goed of beter anders doen.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #28 Gepost op: 27 juli 2014, 22:06:22 »
Ik zou het laminaat in de richting van de vloerplaten leggen. Dat is mooier dan al die korte stukjes van 60 cm, als je het laminaat dwars er over heen legt. Zorg er dan wel voor dat een naad van de vloerplaten overeenkomt met een naad van het laminaat. En dan vast nieten.  Als je eens er onder moet zijn kun je de vloerplaat met het laminaat in een keer er uit lichten.
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #29 Gepost op: 27 juli 2014, 22:28:48 »
Ach... Bovenop zeg maar dat toneeltje komt dus een bureau?
Dan is dat idee van Roel inderdaad de volgende stap. Het laminaat nieten of lijmen? Je zou ook kunnen overwegen om op de kopse kanten aluminium L-profielen te zetten en die (verzonken) vast te schroeven. Dan heb je meteen een sterke afwerklijst en je laminaat zit meteen mooi vast.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #30 Gepost op: 27 juli 2014, 22:39:59 »
Dat dacht ik inderdaad ook al Roel, in de lengte en kijken hoe ik uitkom met de naad van het laminaat, ik wilde ze dus ook vast nieten.

En goed idee Wim l profielen aan de kopse kanten ervan.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #31 Gepost op: 27 juli 2014, 23:36:32 »


Er komt dus geen rails op die vloer te liggen alleen een bureau stoel op wielen :) ( en de rest van de zooi die er daarna vanzelf bij komt te staan :) )



Ik had toch wel verwacht dat je die stoel op rails zou monteren Hans ;D ;D
Maar zonder dollen,ik vind het jammer voor je dat je rug tegenwerkt,juist nu je eindelijk zover bent dat "het" moet gaan gebeuren.
Het ziet er goed uit tot nu toe!Ik blijf het graag volgen.
Groet,
Theo

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2014, 14:27:35 »
Aan je gereedschap zal het in elk geval niet liggen.  :)
Inderdaad  Hans, je hebt wel een mooie serie gereedschap tot je beschikking, poeh poeh. Dan is het altijd heel prettig werken. Ik ben wel een beetje jaloers daarop  :(.
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2014, 16:42:13 »
Aan je gereedschap zal het in elk geval niet liggen.  :)
Inderdaad  Hans, je hebt wel een mooie serie gereedschap tot je beschikking, poeh poeh. Dan is het altijd heel prettig werken. Ik ben wel een beetje jaloers daarop  :(.

Goed gereedschap is het halve werk! En het werk ziet er inderdaad heel goed uit Hans!

Over de laminaatvloer. 
Laminaat moet vrij liggen om te kunnen uitzetten en krimpen. Ik zou het dus niet gaan nieten. Het idee van Wim met de aluminium profielen lijkt mij dan beter en dan onder de profielen wat ruimte houden voor het laminaat om uit te kunnen zetten. Op de foto's lijkt het ook dat de laminaatvloer strak tegen de houten constructie van het podium ligt. Beter kan je het laminaat  hier een centimeter vrij van leggen om uitzetten van de vloer op te kunnen vangen. Vaak denken mensen dat het wel mee zal vallen met dat uitzetten maar ik heb al heel wat vloeren gezien die bol zijn gaan staan omdat ze niet vrij van de muren waren gelegd.

Het ziet er verder prachtig uit Hans maar ik wou je hiervoor toch even waarschuwen. Het zou jammer zijn als de vloer later weer over gedaan moet worden.

Groeten, Gert-Jan
 

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #34 Gepost op: 28 juli 2014, 16:59:04 »
Hallo Gert-Jan, aan de andere kanten van de vloer zit de vereiste 0,5 cm ruimte, ik moet daar alleen nog even de afstandhoudertjes tussen uit halen, als ik bij kan komen dus :D nu eerst dat laminaat op de grond, doorzagen op plaat breedte en kijken of het een beetje blijft liggen zonder lijm ???? ik denk toch dat er in het midden iets moet komen een nietje of een schroef

En die aluminium strips langs de rand komen er inderdaad wel eerst even de denk tank in voor hoe en wat en waarmee :)

En Roel het is inderdaad net zoals anderen zeggen goed gereedschap is het halve werk en zo'n lineaal bij een cirkelzaag is de uit komst.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #35 Gepost op: 29 juli 2014, 17:52:30 »
Zo 1 dag rust gehouden, nou rust wel de vloer nog even dicht gemaakt uiteraard, het jeukt dus toch nog even wat doen hoor.



En dan vandaag alleen het laminaat even !! doen dus, wel dat even werd EVEN wat langer, zitten, staan, zagen, zitten, etc etc etc.
Maar dan ligt het er ook wel netjes in dacht ik zelf.



ben vergeten de foto te maken toen het helemaal erin lag.

En dan zit je daar even uit te puffen, peukie, cola, vrouwtje kwam nog peren ijsje brengen, dus ik was weer helemaal boven Jan en dacht ach wat, rug werkte toch al niet mee laat ik dat eerste bureau ook nog even doen, 250 x 100 cm dus balk tegen de muur en de bureau poten van een oud bureau eronder, staat wel netjes voor een banketbakker  ;D ;D



en vanaf de andere kant :)



Zit ik net te kijken naar de laatste foto, vraag ik mezelf af staan die poten niet net verkeerd omkorte zijde voor en niet achter van de pootjes ?

KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #36 Gepost op: 29 juli 2014, 18:05:36 »
Met de lange kant voor staat het wel steviger als je er op leunt.
Visueel is anders om wat mooier maar het is jou bureau,dus je mag hem zetten zoals je zelf wil! ;)
Groet,
Theo

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #37 Gepost op: 29 juli 2014, 18:21:11 »
Bij elkaar ziet het er allemaal fraai uit. Maar, even één klein pietluttig dingetje... of eigenlijk twee:


Die schroevendraaiers aan de muur: was het niet handiger om eerst de naden dicht te smeren en te schilderen? Of kreeg je ineens de gedachte: "Hoe je het ook wendt of keert: dáár komen zes schroevendraaiers?"
Die 5/8 installatiepijpen: was het niet fraaier geweest om die netjes achter de gipsplaten weg te werken? Of komt daar nog een koof omheen?

Die vloer zit er natuurlijk al in en komt mijn ingeving wat laat: als je een dikke glasplaat of stuk plexiglas in dat vloertje zou maken, dan heb je een aardig beeld van wat er onder je gebeurt. Een paar cameraatjes kan natuurlijk ook.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #38 Gepost op: 29 juli 2014, 18:28:54 »
De schroevendraaiers Wim, was inderdaad tjaka ik moet het even kwijt, de zooi rolde elke keer uit het houdertje, nu weer ik waar ze horen zolang het daar hangt.

Dan die groepenkast, die komt in mijn centrale kast te zitten naast de terugmelders en andere decoders, vandaar die 50mm pvc pijp die je soms op foto's ziet, op de 1na laatste aan de rechtkant zie je die buis, daar komen H0 draadjes doorheen moet nog even kijken voor een aparte voor de LGB baan.

En de muur schilderen, wel nee jo gewoon zo laten niks mis mee ;D ;D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #39 Gepost op: 29 juli 2014, 19:38:04 »
Qua muren schilderen: het zou lullig zijn als je (ooit) een heel stuk verder met je baan bent en je komt erachter dat die gipsplaten ineens gaan storen.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #40 Gepost op: 29 juli 2014, 20:51:54 »
Ja Hans, ik zou ook eerst alle schroefgaten en gipsplatennaden hebben dicht geplamuurd en daarna even een lekker fris sausje er over. Je kunt nu tenminste overal lekker bij! Ik denk dat je daar later geen spijt van zult hebben. Heb je trouwens al nagedacht over een bepaalde achtergrond voor je baan? Misschien kun je dat dan ook gelijk meenemen.
Je hebt in ieder geval een ruime werktafel waar je heel veel dingen op kunt gaan doen.
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #41 Gepost op: 29 juli 2014, 21:05:32 »
Misschien is een attic warming party een idee... en dan met z'n allen schroefgaatjes gaan vullen en naadjes en dan met een hemelsblauwe kleur de muren schilderen?
Wat schrijf ik nou weer op.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #42 Gepost op: 29 juli 2014, 22:09:23 »
Zie je wel het is weer Wim zijn schuld kom maar op noeste arbeiders :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #43 Gepost op: 31 juli 2014, 22:45:30 »
Door ik wel leuk bovenop mijn LGB baan kan zitten, wil ik uiteraard wel weten wat er onder op de baan gebeurt, vanavond maar 2 draadloze beweegbare webcams neer gezet, nu nog weinig te zien, ja je kan ,et de linker webcam de rechter zien staan, met het infrarode lampje aan maar dat is ook alles.

even 2 fotokes geschoten van de webcams.


en de ingang van de baan.


Kan ik tenminste zien waar het fout is gegaan :)

Morgen eens tig stopcontacten in de goot aansluiten voor mijn  pc's en monitors enzo.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #44 Gepost op: 1 augustus 2014, 00:28:17 »
Slim plan Hans, die camera's!
Lijkt wel een beetje op een overdekte parkeergarage, maar het ligt er mooi bij.  ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #45 Gepost op: 8 augustus 2014, 19:26:01 »
Ik wilde toch enige vooruitgang melden, er rijd een trein, okay virtueel, zoals ik denk dat het gaat gebeuren hier, ik kwam een programma tegen waar je anyrail bestanden kon importeren en er ook echt een trein op kan zetten welke dus ook rondjes gaat rijden, dit maakt het toch wel wat inzichtelijker voor mij.

Ik heb er maar een filmpje van gemaakt, maar het schijnt dat de teksten niet helemaal duidelijk zijn, dus eerst maar een foto war de teksten duidelijker op staan dan is te lezen wat omhoog en wat oomlaag gaat met de sporen.



En hieronder het filmpje ervan, wel geinig zo die trein :)



O en om alles in de gaten te gaan houden dadelijk , op de schaduwstations van die andere baan, staan de webcams al op scherp :)


En morgen gaan we het bureau/werkblad eens in de parket lak zetten, en dat duur ook wel weer enige dagen want ik wil er toch wel een laag of 3 op hebben, en met de droogtijd is dat even wachten dus.

Oja Wim, morgen zou mijn engineer mijn thuisnetwerk bewerken zodat ik die trein webcams online kan zetten, tenminste 1 dan voor jullie :)

KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #46 Gepost op: 8 augustus 2014, 19:53:39 »
Omdat je zo vreselijk hard aan je baan werkt en je gek op Amerikaans bent zal ik de boel even opvrolijken met een ode aan de Southern Streamline....
Helaas is het beeld wat minder, maar het geeft toch aardig het ultieme Amerikaanse treingevoel.

Groet,
Theo

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #47 Gepost op: 8 augustus 2014, 23:07:02 »

Ziet er leuk uit dat filmpje... daar kan ik uren naar kijken. Mooi gedaan Hans!
En mocht ik dat al niet een keer hebben geschreven: respect hoe je dat gehele zolderproject hebt aangepakt.
Inderdaad, soms kan ik best aardig zijn.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #48 Gepost op: 9 augustus 2014, 09:14:24 »
Dat ziet er allemaal verdraaid goed uit Hans. Het begint er aardig op te lijken. Top idee met die webcams. Nu kunnen we je straks goed in de gaten houden dat je niet tussendoor iedere keer gaat zitten. ;)

Waar komt je trap omhoog? Loopt je rails daar overheen.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #49 Gepost op: 9 augustus 2014, 10:29:10 »
Leuk Hans, om je baan zo in animatie te zien.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.