Auteur Topic: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e)  (gelezen 219929 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline arend65

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 665
  • Thanked: 23 times
  • Geslacht: Man
Re: Diorama 1:48
« Reactie #50 Gepost op: 18 maart 2014, 12:11:24 »
Ben zeer benieuwd Wim, blijf je volgen!
Groet Arend


Wisselstroom    Raptor  OC32     C-rail    Tijdperk III-IV    Oost Duits    Stoom / Diesel

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #51 Gepost op: 18 maart 2014, 12:59:58 »
Ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd. Net bij de Action even een paar pakjes klei gescoord... als een soort Plan B.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #52 Gepost op: 18 maart 2014, 16:17:52 »
Update:


De gevel zit in de verf. Ik weet nou niet of het aan de verf ligt of aan het materiaal, maar ik heb er nog niet het gevoel bij van: dit is het! Misschien heb ik mezelf toch ietsje overschat en moet ik iets anders gaan proberen.  :o
Tussendoor ook nog even bezig geweest met wat anders:


Dit ventje dacht toen-ie van de gietboom kwam een stoere baan te krijgen bij de RAF. Maar dat stukje plakband wordt een schort.


Hij weet het natuurlijk nog niet, maar deze jongeman wordt slager in een pittoresk Frans dorpje.


Morgen kan-ie vlees snijden.  ;)

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #53 Gepost op: 18 maart 2014, 18:17:20 »
Super Wim dat poppetje ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #54 Gepost op: 18 maart 2014, 22:53:50 »
En de gevel?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #55 Gepost op: 19 maart 2014, 09:36:02 »
En de gevel?

De gevel op zich is prima maar de steentjes mogen van mijn wel wat bruiner. Maar misschien worden ze beter van kleur als je het muurtje gaat voegen. Of ga je de steentjes niet voegen?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #56 Gepost op: 19 maart 2014, 10:29:57 »
Ik denk dat ik dat voegen nog maar eens ga proberen. En anders ga ik over op:
Plan B: hout - daar heb ik nog wel wat van liggen
Plan C: baksteentjes - die moet ik bestellen
Plan D: polystireen - de oude, vertrouwde manier
Maar eerst ga ik die slager afmaken.  ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #57 Gepost op: 19 maart 2014, 12:42:52 »

Met het inwassen met plamuur verdwijnt alle verf.


Opnieuw geverfd maar dan met Revell... eens zien wat dat wordt.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: Diorama 1:48
« Reactie #58 Gepost op: 19 maart 2014, 12:55:20 »
Ik vind persoonlijk de onderste mooier Wim, trouwens vraagje vind je die beschadigingen niet erg zoals bij dat ronde raam bovenin gebeurt dit niet eerder als met dat andere spul?
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #59 Gepost op: 19 maart 2014, 16:24:40 »
Als deze Ravell ook oplost (wat ik wel verwacht) moet je het eens andersom proberen Wim. De gevel schilderen in licht grijs of wit en dan een drybrush met bruin/rood.

Wat je ook kan proberen is de muur schilderen met acryl en dan voegen met je plamuur. Ik denk dat de verdunning van je plamuur de boel fopt.

Of natuurlijk plamuur op waterbasis nemen.

De kleur van de steentjes is een stuk beter zo.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: Diorama 1:48
« Reactie #60 Gepost op: 19 maart 2014, 17:37:13 »
Ik wil je graag wijzen op deze link ik weet niet hoe het met de verhoudingen zit que grote maar misschien kun je er wat mee.
klik
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #61 Gepost op: 19 maart 2014, 17:47:10 »
Ik weet niet of de kleuren helemaal overkomen, maar de onderste foto is geschilderd in een soort van cementkleur, daar overheen zou dan een drybrush van rode baksteen komen.
Ik heb het idee dat die Revell-verf wel houdt.
Die beschadigingen komen waarschijnlijk van het snijden, maar om de enigszins vervallen sfeer te benadrukken vind ik dat geen ramp.
In dat ronde gat boven de doorgang komt trouwens een ventilator.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #62 Gepost op: 19 maart 2014, 21:06:26 »
Wim ... ik ben met de speurtocht in mijn eigen winkeltje op zolder nog iets leuks tegen gekomen. ???
'Tis niet echt Frans ... of eigenlijk helemaal niet Frans ...maar ... euhuu ... wel (bijna) de goede maat en nog niet in elkaar gezet en niet zo groot. 8) Wat denk je??


Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #63 Gepost op: 19 maart 2014, 21:14:20 »
Wat denk je?
Volgens schenk je er een soort van genoegen in om vragen te stellen waarvan je het antwoord eigenlijk al weet.
Het is een snoepje. Ik heb dezelfde ooit gehad in het rood.
Het is niet écht Frans, maar er kwamen best wel Engelsen het Kanaal over.
Wat ik denk? Ik denk het wèl.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #64 Gepost op: 19 maart 2014, 21:17:19 »
Ik denk het ook  ;D ...  Hij komt er aan ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #65 Gepost op: 21 maart 2014, 00:18:08 »
Allereerst maar eens die gevel:


Ben toch bang dat piepschuim niet helemaal mijn ding is. Leuk om je huis mee te isoleren en bergen mee te maken, maar van het resultaat ben ik niet kapot. De verf is nog wat nat maar vreet niet door de muur heen. Verder vind ik het een beetje een rotzooitje. En dan kun je natuurlijk wel zeggen dat het een oude loods is die ondanks de tand des tijds nog overeind is blijven staan, maar ik vind een strakkere basis toch een beter begin om iets dan later te verouderen.

En dan hebben we natuurlijk ook nog die slager:


Kan best zo'n militair met een schortje voor.
Op dit moment is mijn investering in dit project € 10,- (incl. verzending) en ik begin me langzaam af te vragen of 1:48 wel een goede keuze is geweest. De keuze in deze schaal is uitermate beperkt. De enige bruikbare figuren horen in of om een tank of bij een vliegtuig. Ouderen, kinderen, beesten en vrouwen komen in het hele verhaal niet voor. Als je dus een diorama wilt maken in deze schaal, dan kom je bijna niet verder dan kerels in een overall of militairen met een schort.
Als ik dan kijk naar schaal 1:35 (nagenoeg spoor 1) dan vindt ik onder andere dit:


Kwalitatief hoogwaardig spul.


En een grote keuze.


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Diorama 1:48
« Reactie #66 Gepost op: 21 maart 2014, 00:33:17 »
Bij die eerste doos figuren krijg ik een  Luis de Funès gevoel en een lekker plattelands sfeertje. Die tweede doos met dames is dan weer meer chique Paris. Het ziet er allebei wel beter bruikbaar uit als al dat militaire spul.

Als je dat piepschuim eerst in een kunststof primer zet dan komt de verf er denk ik beter uit te zien. Het resultaat vind ik overigens niet eens heel slecht.

Groeten, Gert-Jan   


Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Diorama 1:48
« Reactie #67 Gepost op: 21 maart 2014, 00:43:24 »
Heb net nog een site gevonden waar ze zowel in 0n30 als in 1:35 een modelspoorbaan hebben gebouwd.

coldcreek

maar misschien ken je hem al.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #68 Gepost op: 21 maart 2014, 11:47:25 »
Dank voor je info en je feedback, GéJé.
Ik denk dat -met of zonder primer- het materiaal voor mij gewoon te zacht en te kwetsbaar is. Ik had het natuurlijk ook met verdunde houtlijm kunnen insmeren, waardoor je een krokant laagje krijgt... maar ik denk dat piepschuim en Wim gewoon geen vriendjes zijn. En dat hoeft ook niet; ik hoef ook niet in alles te stralen.  :)
Ik denk dat ik hetzelfde nu ga uitproberen met klei.
En nogmaals: uiteindelijk is dit een experiment. Als dit geen oorverdovend succes wordt, dan ben ik in elk geval weer een paar ervaringen rijker. Toch?


En dit is ook nog een mogelijkheid: 4.000 bakstenen voor € 22,- (incl. verzending)
Als je ze koud zou opstapelen dan mis je natuurlijk een mooie voeg, maar je kunt ze natuurlijk ook met de achterkant tegen een achtergrond aanlijmen, tussen de rijen stenen een strookje dun plastic dat je er weer tussenuit haalt als de lijm droog is. Vervolgens het zaakje inwassen met grijze voegspecie.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #69 Gepost op: 21 maart 2014, 11:55:08 »
Ik vind de gevel helemaal niet zo verkeerd. Het is alleen even wennen wat je met het materiaal kunt doen. Er worden de prachtigste dingen mee gemaakt. En je zal wat meer met acrylverf moeten werken. Dat is ook anders.

De slager is ook wel geslaagd toch? In de grotere schalen zijn de poppetjes best bij te werken en dan heb je de figuurtjes die bij je diorama passen. Bovendien heb je in zo'n diorama niet heel veel figuren nodig.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #70 Gepost op: 21 maart 2014, 12:21:13 »
Ben ook even aan het neuzen geweest Wim. Preiser heeft toch wel het één en ander in de maat 1:50. Preiser levert zelf op het ogenblik erg traag maar als je een winkel kunt vinden waar ze nog op de plank liggen maak je een goede kans.

Kijk even HIER voor wat figuren. Onderin staan wat onbeschilderde monteurs voor een zacht prijsje. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #71 Gepost op: 21 maart 2014, 12:34:09 »
Citaat van: Pierre
Ik vind de gevel helemaal niet zo verkeerd. Het is alleen even wennen wat je met het materiaal kunt doen. Er worden de prachtigste dingen mee gemaakt. En je zal wat meer met acrylverf moeten werken. Dat is ook anders.
Daar heb je wel een punt Pierre. Het is me ook nét wat te makkelijk om het nu al op te geven en op te schakelen naar een grotere schaal. Bovendien is 1:35 materiaal nogal een de prijs en een deel van mijn hobby is de kunst om het zo voordelig mogelijk binnen te slepen.
Daarbij ben ik tussendoor ook al bezig geweest met de winkelpui van een slagerij op 1:48 en dat lijkt wel te lukken. Overschakelen is (voorlopig) geen optie.

Citaat van: Pierre
De slager is ook wel geslaagd toch? In de grotere schalen zijn de poppetjes best bij te werken en dan heb je de figuurtjes die bij je diorama passen. Bovendien heb je in zo'n diorama niet heel veel figuren nodig.
Zo'n diorama hoeft inderdaad niet overbevolkt te worden met allerlei bemoeials. Die slager behoeft alleen nog wel wat bijwerking omdat de eerste lagen verf verkeerd opdroogde.  :o

Citaat van: Pierre
Preiser levert zelf op het ogenblik erg traag maar als je een winkel kunt vinden waar ze nog op de plank liggen maak je een goede kans.
Preiser levert bijna helemaal niet. Die webwinkel waar wij beiden wat hebben besteld, daar staat zo'n beetje alles niet op voorraad en dat geldt ook voor de meeste gewone modelspoorwinkels.
Vandaag eerst maar even een nieuw deurslot in de badkamerdeur maken... dat moet ook nog gebeuren.  :(
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Diorama 1:48
« Reactie #72 Gepost op: 21 maart 2014, 21:28:07 »
Ook bij DE KWAST zijn best leuke figuren in 1:50 te krijgen Wim. Voor een aardige prijs. Wel even zelf kleuren ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #73 Gepost op: 22 maart 2014, 12:48:41 »
Dankjewel Pierre, daar zit bruikbaar spul bij.
Allereerst wat inspiratie voor mijn Franse slager. Want ik kan nu wel een ventje rondlopen met een schort, maar hij moet natuurlijk wèl werk hebben.


Een Franse Boucherie. Deze is groen maar verreweg de meeste slagers hebben hun winkelpui rood geschilderd.


Ach, ik kan natuurlijk ook m'n eigen slagerij als inspiratie gebruiken.


De eerste opzet gemaakt uit polystyreen. Die houten zijkanten komen uit de bak van het gesloopte verhoogde spoor en de letters zijn van Slater's. Er komen nog sierlijstjes op het hout en op de bovenverdieping van de gevel twee ramen met gezellige Franse luiken.
De gevel krijgt een huidje van sierpleisterwerk.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Diorama 1:48
« Reactie #74 Gepost op: 22 maart 2014, 22:43:50 »
Kleine update:


Morgen de rest.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)