Auteur Topic: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje  (gelezen 160904 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #275 Gepost op: 5 september 2014, 19:34:04 »
Wij lullen je er wel doorheen.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #276 Gepost op: 5 september 2014, 22:00:11 »
Zo is dat!
Groet,
Theo

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #277 Gepost op: 18 september 2014, 15:17:33 »
Ik heb hier een trolley met al de spulltjes erin die ik nu vaak gebruik, solderen tangetjes en dat soor spul.

Nu is dat ding dadelijk overbodig maar toch wil ik hem niet kwijt dus ik heb een garage gen\maakt voor hem, dan word dat onderste deel van de schaduwbaan maar iets smaller/korter.

Onderstaand foto van mijn trolley garage ;D



en zo eruit past precies :)


KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #278 Gepost op: 18 september 2014, 15:34:41 »
Hans, ik weet niet wat je onder dadelijk verstaat, maar zolang je nog aan je baan aan het fröbelen bent, is dat gewoon een handig ding en niet alleen voor je soldeerbout, maar ook voor lijm, verf, kwasten en mesjes.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #279 Gepost op: 18 september 2014, 15:55:08 »
Ik bedoelde ook niet dat die helemaal overbodig zou worden, maar hij staat nu al soms in de weg met/voor het werk wat ik nu even aan het doen ben, ik wil namelijk zoveel mogelijk al de baan stukken klaar hebben, en op dit deel van de baan had ik deze garage gepland en ik dacht mak er gelijk wat foto's van :)

Voor de rest is het nu even zagen en schroeven geblazen hier, nu nog dit deel afmaken voor de spiraal en het deel bij het trapgat een latten rooster neerlegen ervoor, de rest van de baan is nu dubbel uitgevoerd, boven en schaduwstation gebeuren.

Maar wilde even wat laten zien wat ik doe zoal de halve dag hier boven :D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Opa aan het brain stormen voor zijn baantje
« Reactie #280 Gepost op: 10 november 2014, 12:12:44 »
Hans, zit er niet bij Noch een bruikbare brug.

BRUGGETJE
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0