Auteur Topic: De bouw van Hookyville  (gelezen 441978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #800 Gepost op: 25 december 2016, 10:53:05 »
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #801 Gepost op: 4 april 2017, 15:24:23 »
Voor mijn verjaardag had ik al wat aangekocht via een andere modelspoorder: de Bietschtalbrücke, een dubbele brug en een kraan voor de overslagplaats van goederen.



Voor mijn verjaardag zelf kreeg ik onderstaande cadeaus: een boek over digitaal modelspoor (al lijkt me dat in eerste instantie meer gericht op 3-railsystemen), een containerwagen van Norfolk, de muziekkapel van Noch, koeien van Preiser en kleindiervee van Preiser.





Nu weer even afwachten wanneer ik weer eens wat aan de baan kan doen. Gelukkig is het hobby en niet werk, want met dat laatste moet ik mijn geld verdienen en daar is het al lange tijd lekker druk.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #802 Gepost op: 4 april 2017, 20:49:51 »
Mooie cadeaux!
Daar kom je verder mee.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #803 Gepost op: 5 april 2017, 00:24:30 »
Da's mooi spul wat je daar op je verjaardag gekregen hebt Martin. Veel plezier er mee man! We zien ze tzt wel verschijnen op je baan. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #804 Gepost op: 13 mei 2017, 14:18:27 »
Van een collega N-spoorder overgenomen een MAK met vijf af-fabriek geweatherde klapdekselwagens. Komende anderhalve maand nog even flink werken en daarna kan ik weer wat tijd aan de baan gaan besteden. Eerst maar eens stofvrij maken en wat treinen laten rijden.






Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #805 Gepost op: 13 mei 2017, 14:21:53 »
Jij zit weer goed Martin ... leuk spul. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #806 Gepost op: 27 mei 2017, 17:55:01 »
Vandaag naar Station N-spoor in Hilversum geweest. Prima beurs met alleen maar N-spoor. Diorama's, banen, techniek, verkoop, van alles was aanwezig.

Uiteraard bleef er weer het nodige aan mijn vingers kleven.



- een doos met spoordijk beplanting
- een pen om witte strepen op mijn wegen te trekken
- een setje van Busch met een politiewagen en een brandweerwagen
- van MiNis een transportbusje Nürnberg 2011
- van MiNis een vrachtwagenbusje Nürnberg 2010
- van Wiking een Volkswagen Passat B6 van de brandweer (voor mijn brandweercomplex heb ik nu wel genoeg verschillende brandweerwagens
- en tot slot een loc die al lang op mijn verlanglijstje stond: een dieselloc van de Rail4chem. Met decoder al ingebouwd.

Komende maand nog even flink doorbuffelen en daarna zie ik wat vrije tijd opdoemen. Dan zal ik eerst de rails flink moeten poetsen, want gisteren wilde ik even een loc wat laten doen, maar daar zat geen beweging in. Zelfs niet op het losse programmeerspoortje. Dat laatste gaf pas enige sjoege toen ik met het Roco-blokje die ral had gepoetst.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #807 Gepost op: 27 mei 2017, 18:51:06 »
Zo Martin ... dat zijn weer een heleboel mooie spulletjes. Maar goed dat er een periode komt dat je vrij bent om alles weg te werken. Ik vind dat spoordijkgroen er zeer goed uitzien. Veel pelzier er mee man.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #808 Gepost op: 8 juli 2017, 10:48:40 »
Zo, Photobucket heeft mijn foto's dus ook gegijzeld. Het was te verwachten nadat dat bij velen al was gebeurd. Ik ga eens kijken of ik nog wat terug kan zetten. Nou ja, dat kan natuurlijk wel, maar de factor tijd en zin speelt ook een rol.

Edit: op één na alle foto's op deze pagina al vervangen.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #809 Gepost op: 8 juli 2017, 12:01:45 »
Nou ja, dat kan natuurlijk wel, maar de factor tijd en zin speelt ook een rol.
Daar heb je zeker een punt; er zijn leukere bezigheden te verzinnen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #810 Gepost op: 21 juli 2017, 16:27:23 »
In mijn oorspronkelijke plannen zou er ook een soort kookeiland komen, met daarop het dorpje Esdorf. Hier komen diverse vakwerkhuisjes, waaronder ook het bekende pleintje met vier huisjes en een fontein. Gisteren kon ik bij een medespoorder van het N-spoorforum zes vakwerkhuisjes inslaan. Een actie die aangeeft dat het kookeiland er echt wel gaat komen, al kan dat nog jaren duren. Eén ding is zeker: rails en booster zijn al aanwezig, maar ik wil eerst het deel met Hookyville helemaal optimaal werkend hebben.

Hier in elk geval twee fotootjes.





Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #811 Gepost op: 21 juli 2017, 17:18:40 »
Mooie buit weer Martin. Veel plezier er mee. En dat kookeiland .... ach ... dat komt vanzelf wel als je er tijd voor hebt! ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #812 Gepost op: 22 augustus 2017, 16:46:01 »
Gebroederlijk staan ze naast elkaar: De MAK NIAG en een ACTS. DE NIAG had ik al een tijdje, maar bij aankoop werd me al verteld dat een van de drie lichtjes het niet deed. Vandaar dat de lok, die hier wat kalkwagens trekt, in onderhoud is gegaan. Met dank aan N-Spoorservice werkt de verlichting nu zowel vooruit als achteruit rijdend en zijn de wielen ook nog eens vervangen. Goede service!

Naast de NIAG staat een ACTS. Deze is vandaag binnengekomen en zal binnenkort zijn eerste vrachtjes gaan trekken. Voorlopig ben ik wel een beetje klaar met mijn verzameling locomotieven. Op mijn verlanglijstje staat nog wel zo'n kleurige Cargo met blauwe zijkant en grote letters cargo. Dat kan ik nu wel zeggen, maar voor je het weet heb ik weer een andere locomotief gescoord. De toekomst zal het leren.



Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #813 Gepost op: 22 augustus 2017, 19:05:07 »
Jij zit weer goed Martin maar voor je het weet duikt er weer ander materiaal op wat mooi is. Eneuh .... prachtige kalkwagens. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #814 Gepost op: 22 augustus 2017, 21:24:54 »
Tja dat hou ik me ook altijd voor, ... nu heb ik genoeg... , maar ja..
Soms is de verleiding te groot en blijft er toch weer iets aan mijn vingers plakken.  ;)

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #815 Gepost op: 6 september 2017, 16:01:16 »
Waarde kenners, ik zit met een vraag. Op de baan heeft al een paar jaar geen trein gereden. Nu heb ik een klein stukje behandeld met wasbenzine, maar ik merk dat als de trein terug moet rijden, dat hij dan nog wel eens wil afslaan. Het is N-spoor, dus ieder stofje of wat dan ook kan van invloed zijn. En dan kom ik dus bij de vraag: zou het niet beter zijn om eerst met de stofzuiger over alle rails te gaan en pas daarna met wasbenzine en in een volgend stadium eventueel met ATF?
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.345
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #816 Gepost op: 6 september 2017, 17:11:29 »
Stofzuiger, en daarna ATF. En rijden maar!
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #817 Gepost op: 18 november 2017, 15:22:01 »
Eerder deze week meldde Wim mij dat hij nog een oude N-doos in een bestelling had gevonden. Hij vroeg mij of ik belangstelling had. Nu is mijn stad qua gebouwen redelijk vol, maar voor zo'n oud huisje van Pola is nog wel ruimte te maken. Het pandje Zoete Druif - zoals het bij mij niet gaat heten - lijkt niet al te omvangrijk, dus daar is vast nog wel wat mee te doen.



Het zal nog wel even duren eer ik de tijd heb om het pandje in elkaar te zetten, maar het is al vaker gezegd: het is een hobby en daarmee ga je verder als je tijd hebt. In elk geval, dank Wim!

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #818 Gepost op: 18 november 2017, 16:03:21 »
Graag gedaan.
En we zien het resultaat wel een keer verschijnen!
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #819 Gepost op: 24 december 2017, 13:46:49 »
Na een half jaar druk met werk was het afgelopen week tijd om vakantie te vieren. Onlangs waren we ook 12,5 jaar getrouwd en kregen we twee overnachtingen in Brugge aangeboden. Daar hebben we uiteraard dankbaar gebruik van gemaakt. We hebben zelf nog een overnachting in Thermae2000 in Valkenburg daaraan vastgeplakt.

Op de laatste dag waren we halverwege de dag wel klaar met bubbelen, zwemmen en relaxen. Naar huis, zou je denken. Nee, zei mijn vrouw. Ze wilde nog even naar de kerstmarkt in Aken. Dan zou zij over de kerstmarkt heengaan en ik kon wat uitgeven bij Hünerbein. Die modelspoorwinkel zit immers pal tegenover de kerstmarkt. En daar hebben ze enorme mooie spullen staan.

Dit keer geen rollend materiaal, want dat heb ik zat. Ik heb verlichting meegenomen voor op de perrons bij mijn station. Dat zijn er natuurlijk niet genoeg, maar je moet ergens beginnen en gezien mijn werktempo van de laatste jaren ben ik hier nog wel lang mee bezig. Tevens een kiosk voor op het perron met in de doos ook nog wat reizigers. Verder nog drie doosjes met figuren, onder wie ook een paar werklui. Die kunnen mooi aan de slag met een vage plek op het dak van het station. Dan is het net of dat opgeknapt wordt.



Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #820 Gepost op: 24 december 2017, 15:03:13 »
Leuke aanwinsten Martin. Nog gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.
Je bent weer goed verwent, wij waren gister 23-12 49 jaar getrouwd en dat koste me alleen maar geld, maar ja ook gezellig om samen een hapje te gaan eten.
Succes verder met de bouw van je baan, wellicht komt er even tijd voor de komende dagen.
Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2018.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.752
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #821 Gepost op: 24 december 2017, 16:33:56 »
Gefeliciteerd, Marin. En een goede 'rolverdeling' zo in Aken.
En een goed idee om de Preissertjes iets te laten afmaken (zoals dat dak). Dubbele winst: een leuk tafereel en zelf minder werk (nou...?).
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #822 Gepost op: 24 december 2017, 17:37:20 »
Gefeliciteerd Martin.  ;) Ennuh ... je hebt weer prachtig spul gescoord man.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #823 Gepost op: 5 januari 2018, 17:02:16 »
Hoewel er al weer opdrachten voor de deur staan (volgende week wordt het druk met werk) heb ik toch wat opruiming gehouden op zolder, de treinenkamer. Ik heb de baan ontdaan van alle losse spullen (doosjes, wagons, locomotieven, prullaria) en heb de stofzuiger over het bovendeel gehaald. Ik wil dat eerst maar eens herstellen, daarna komt het schaduwstation wel een keertje. Om die werelden te combineren moet ik toch een wissel weer werkend zien te krijgen of te vervangen en daar waag ik me nu nog maar even niet aan.

Het voorste deel van de bovenbaan heb ik eerst nog even met wasbenzine gepoetst en daarna de NIAG-loc met een nieuwe code op de baan gezet en wat aan één kant laten rijden. Af en toe even bijpoetsen met het blokje van Roco en dat viel niet tegen. Als ik dat blokje gebruikte waar ik nog niet met wasbenzine was geweest, zag je de loc toch weer een stukje verder rijden. Om kort te gaan, voor het eerst sinds jaren was er weer treinbeweging.

Het deel van het station is aan de andere kant van de tafel. Ik ben daar wel geweest met de stofzuiger, maar nog niet met wasbenzine of het Roco-blokje. Ik kan wel onder de tafel doorkruipen en dat deel aan gaan pakken, maar om dan steeds weer terug te moeten kruipen naar de Twin voor de commando's, dat is nogal een inspannend werkje. Zeker als je merkt dat je ergens even wat meer moet poetsen. Eigenlijk zou ik een tweede man/vrouw nodig hebben, maar dat wordt mijn vrouw zeker niet. Die heeft niets met treintjes. Maar goed, komt tijd, komt raad. Laat ik voorlopig bijna iedere dag de loc maar even aan de voorkant heen en weer rijden.

ATF is ook in huis, maar dat heb ik nog niet ingezet. Dat wil ik doen als de trein in elk geval op de bovenbaan rond kan rijden. Ik heb geen foto's bij deze post, maar het kan ook niet altijd feest zijn.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: De bouw van Hookyville
« Reactie #824 Gepost op: 5 januari 2018, 17:16:24 »
Mooi om te horen dat je weer wat tijd voor je treinbaan hebt weten te vinden Martin. Het is inderdaad een hele tijd geleden dat je aan je baan gewerkt hebt. Maar ja ... werk moet eerst hè. Succes man. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/