Auteur Topic: De bouw van Hookyville  (gelezen 442647 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #550 Gepost op: 17 april 2013, 11:58:38 »
De lampen voor de binnenplaats laat ik nog even zitten. De beurs is nu toch wel echt leeg. Eerst maar verder met het bouwen van de stad.

De stadsplaat heeft een kartonnen laag gekregen en een verfbeurtje. De twee uitneembare stukken heb ik even op hun plaats gelegd, want die moeten natuurlijk nog wel passend zijn. Aan de onderkant (niet te zien op foto's) zitten verflatjes, zodat ik de delen rustig kan laten zakken en ze op gelijke hoogte met de plaat moeten komen.

Bij het naderen van de stad - te herkennen aan Grand Hotel Hookyville - daal je naar beneden naar een grote kruising. Als je daar rechts gaat, rijd je een laan in met in het midden een groenstrook met bomen. Wie hier rechtdoor gaat, rijdt af op (de module met) de stijgende weg. Die moet je er dus nog achter denken.

Vanmiddag krijgt de dalende weg aan het begin nog een kleurtje. Het hotel ligt verhoogd en krijgt aan de voor- en zijkant wat parkeerplaatsen. Voetgangers kunnen aan ??n kant van de weg omhoog of omlaag lopen. Van vooraf gezien is dat links. Rechts komt geen voetpad.

Onder het hoge deel van de weg loopt een guur tunneltje, decor voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen,  :lol:

Aan de onderzijde en linkerzijde van het middenblok is ??nrichtingsverkeer. Je kunt hier dan wel invoegen waar de dalende weg vlak wordt, maar andersom kun je er niet in. Zo heb je een enorm brede laan en dan heb je weer een smal stukje weg.

Foto's dan maar.
Luchtfoto:


Preiserview als je op het hoogste punt voor de stad staat:


Zicht op het blok. Links zie je dus dat stukje ??nrichtingsverkeer:


Uitzicht op de zijkant, al is dat straks ook je uitzicht als je op een van de sporen rond Hookyville staat. Links het gure tunneltje en iets daarboven het hotel. Rechts bij de keukenrol zie je nog de daken van het pandenblokje van drie.


Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #551 Gepost op: 17 april 2013, 12:33:15 »
Zo Martin ....... dat is weer even heel andere koek. Lekker opgeschoten zo met die kartonplaat. Nu kan je je echt een voorstelling maken van het geheel. Je gaat hard de laatste tijd.
Aan de onderzijde en linkerzijde van het middenblok is ??nrichtingsverkeer. Je kunt hier dan wel invoegen waar de dalende weg vlak wordt, maar andersom kun je er niet in. Zo heb je een enorm brede laan en dan heb je weer een smal stukje weg.
Heb je daar dan ruimte genoeg voor een (eenrichting) straatje Martin? Of komt er daar geen stoepje langs de huizen te lopen? Het lijkt me zo'n smal stukje.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #552 Gepost op: 17 april 2013, 12:39:06 »
Er komt wel een stoep, maar alleen bij het hoekpand zal de stoep erg smal worden. Zeg maar breed genoeg voor ??n persoon. Moet je maar even over de straat lopen.

Mijn auto's zijn ook erg smal Pierre. Komt goed en ik kan nog een beetje smokkelen bij het laatste stukje dalend. Zeg maar bij die rechterschroef. Ik maak zo wel ff een foto met een auto erbij.

Qua snelheid: ik probeer gewoon dagelijks wat te doen in deze betrekkelijk rustige periode. Over een week of wat moeten er weer veel interviews gedaan worden en dan zakt het tempo wel weer. Maar dit kan ik doen en is leuk. Leuker dan alle storingsgevoelige plekken op de baan aanpakken. Dat komt straks vanzelf ook wel weer.

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #553 Gepost op: 17 april 2013, 12:50:22 »
Qua snelheid: ik probeer gewoon dagelijks wat te doen in deze betrekkelijk rustige periode. Over een week of wat moeten er weer veel interviews gedaan worden en dan zakt het tempo wel weer.

Tja .... rustige periode is slecht voor de centjes maar leuk voor de modelbaan.

Maar dit kan ik doen en is leuk. Leuker dan alle storingsgevoelige plekken op de baan aanpakken. Dat komt straks vanzelf ook wel weer.

Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik ben zelf bezig met alle wissels voorzien van wisselbedieningen onder de baan. Ook zo'n kl... naar werkje. maar als het allemaal weer werkt ......... ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #554 Gepost op: 17 april 2013, 13:13:05 »
Pierre, even twee foto's geschoten om te laten zien dat het wel kan. Stoepje halce centimeter breed, staat gelijk aan 80 cm in het echt. Kan zelfs nog wel iets breder.





Moet hier nog wel even schuren en netjes afwerken. Heb nog wel wat muurvuller staan. Denk dat ik daar de gaten maar dicht mee maak. En het valt nu ook wel heel erg op omdat het wegdek nog grijs is en de andere delen al wel wit zijn geverfd.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #555 Gepost op: 17 april 2013, 14:08:11 »
Ik zie het Martin. Gaat helemaal goed komen. Plaats genoeg. Op de andere foto's lijkt het net of je maar tot het puntstuk hebt maar de afgang is al eerder beneden. Als je straks idd een beetje plamuurt kan je makkelijk een stukje pikken en opschuiven met het straatje.

Ben benieuwd hoe het er straks uit komt te zien.  ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #556 Gepost op: 17 april 2013, 14:35:15 »
Ik heb het net een klein beetje geplamuurd en daarna geverfd. Geeft weer een andere aanblik, zeker als ik straks het wegdek nog ga bewerken met zwarte verf, opschuren, verdunde zwarte verf etcetera (zoals ik ook bij de stijgende weg heb gedaan). Ik denk dat het dan wel beter zal ogen. In elk geval is de ruimte er wel, maar dat had ik van tevoren ook wel getest.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #557 Gepost op: 22 april 2013, 18:15:40 »
Weer een klein stukje verder met Hookyville. Heb wat wegdelen geverfd rond het blok en de weg vanaf de daling ook doorgetrokken tot bijna achteraan deze plaat, waar de module met de stijgende weg dan weer op aansluit. Verder een zijstraat geverfd en een smal huisje in het blok aan de linkerzijde toegevoegd. Voor de beeldvorming is er ook nog een hoekpand (tijdelijk?) geplaatst. Hiervoor loopt een straat en daarop sluit dan het hoekhuis van de module weer aan.

De weg die voor het blok langsloopt wordt dus de laan. Dat betekent dat er nog een stuk geasfalteerd moet worden, maar dat doe ik pas als ik ook de laatste huizen een plek heb toegewezen. Je kunt uiteindelijk niet alles in ??n keer doen.

Plaatjes dan maar:








Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

GGoos

  • Gast
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #558 Gepost op: 23 april 2013, 10:00:00 »
Die weg omhoog is denk ik gemaakt van een plaatje triplex van 3mm o.i.d.? Links op foto 1.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #559 Gepost op: 23 april 2013, 10:04:25 »
Top ...... ga zo door Martin. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #560 Gepost op: 23 april 2013, 10:31:58 »
Thanks Pierre.

De weg omhoog is gemaakt van 2,5 mm dik grijsboard/karton.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #561 Gepost op: 25 april 2013, 18:06:17 »
Vanmiddag in de weer geweest met het aanleggen van stoepen rond het stadsblok met panden. Om even aan mijn beeldvorming te werken, heb ik de complete stadsplaat boven de baan op poten gezet en aangesloten met de module met de stijgende weg. Ook nog wat andere panden erbij gezet. Less is more gaat in dit deel van de baan even niet op.



De weg waar die brandweerauto (dus niet de brandweerwagen met ladder) naartoe gaat, is de laan met bomen in het midden. Aan het eind daalt deze weg naar het niveau waar de sporen liggen. Hier komen mogelijk nog wel een paar panden, maar trapsgewijs dalend (daar ben ik nog niet over uit).

Op onderstaande foto zie je de stad van voren. Voordat je gaat reageren: de stadsplaat schuift meer naar het midden toe en de stijgende weg module steekt net zoveel uit als de stad aan de linkerkant. Je hebt dan geen probleem met de treinen die linksom onder de stad doorgaan. Als de situatie van de foto blijft, knallen de treinen natuurlijk tegen het hout van de stadsplaat aan en dat willen we niet.



Ik zal morgenochtend nog even een paar foto's vanaf de andere kant maken, zodat het beeld weer compleet is. Daarna gaat de stadsplaat er weer af en terug naar de werktafel voor verdere aanpassingen.

Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #562 Gepost op: 26 april 2013, 11:56:20 »
Nog even een shotje van de stad vanuit een andere hoek:
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #563 Gepost op: 26 april 2013, 15:26:37 »
Ik was zelf ook wel benieuwd naar de bomenlaan.  Dus vanochtend eerst de straat geverfd, lekker breed. Toen die droog was, heb ik de bomen op een piepschuimstrookje in de straat gezet. Verder wat rekwisieten geplaatst. Het middenperk met de bomen zal overigens minder breed worden dan het piepschuimstrookje. Daardoor zal de straat ook iets minder breed worden, al kan ik nog overwegen wat parkeerhavens aan de zijkanten te maken. Uiteraard komen hier ook weer de nodige lantaarns en verkeersborden (om spookrijders te voorkomen). Maar dit is wel een beetje het idee.

Okay, genoeg gezeverd, kom maar door met wat foto's.

Eerst een foto zonder verkeer. Als je goed kijkt, zie je rechts achter het pand een marktkraampje staan. Daar komt dus de markt en gaat men ook los tijdens de Bierfesten. Buiten die activiteiten kun je daar parkeren en rond een boom weer terugrijden naar waar je vandaan kwam.


Met verkeer op ooghoogte:


En tot slot een shot vanuit een laag vliegende helikopter:


Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

GGoos

  • Gast
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #564 Gepost op: 26 april 2013, 17:30:03 »
Ziet er goed uit.  :)

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #565 Gepost op: 28 april 2013, 13:30:37 »
In Hookyville is de firma Stupf GmbH weer in actie gekomen. Hierdoor begint de stad weer wat meer vorm te krijgen. Ook staan er - tijdelijk - wat bloembakken, bankjes, bomen en een telefooncel opgesteld. Zoals gezegd, de middenstrook wordt natuurlijk niet op piepschuim geplaatst. Hier komt vooral wat groen onder de bomen. En wat aarde. Moet even kijken waar ik dat van ga maken. Uiteraard is de plaatselijke hoffotograaf ook weer even uitgelopen om wat beeldjes te produceren.

Doorkijkje vanaf het hoogste punt van de dalende weg. Bij dat zwarte karton achetraan komt straks dus de stijgende weg module.


Doorkijkje in de richting van de laan met bomen. D?t soort foto's zijn straks niet meer te maken, want de kleine straat langs het hotel en de Spar loopt tegen de zijmuur van de zolder op.


En toen moest de fotograaf nog even rennen. 'Ho, wacht op mij', riep hij tegen de eigenaar van de helikopter. 'Ik wil mee om nog een paar foto's te maken'.  En zo geschiedde. Hier een plaatje van de hoek waar de telefooncel zeer waarschijnlijk ook komt te staan.


Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #566 Gepost op: 28 april 2013, 13:40:23 »
Dat gaat MiWuLa in het klein worden.
Man, man, man, wat een gepriegel in schaal 1:160.
Maar het wordt wel heel erg leuk allemaal.
Sfeertje is goed getroffen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

GGoos

  • Gast
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #567 Gepost op: 29 april 2013, 12:44:49 »
Helemaal mee eens. Ik vind dat de detaillering nog goed te zien is desondanks de schaal!

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #568 Gepost op: 3 mei 2013, 15:30:39 »
Vandaag zijn er wat nieuwe lantaarnpalen in de stad geplaatst. Dat ging hier en daar wel gepaard met losschietende voetpaden, maar alles is weer gerepareerd. Zo moeten er nog meer lantaarnpalen komen en die moeten dan ook nog worden aangesloten. Dat kan nog wel een tijdje gaan duren.





Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #569 Gepost op: 9 mei 2013, 16:18:35 »
Na het plaatsen van een nieuwe serie lantaarns ben ik daar even doorheen. Heb er nog wel een flink aantal nodig, maar dat is voor later zorg dan maar. Heb en passant even de gaatjes geboord voor de bomenrij in de laan. Bomen en huisjes haal ik er straks weer af, want dan ga ik boekbinders aan de onderkant bevestigen en de lantaarns gereedmaken om 'aan' te kunnen.

Omdat ik niet alle draadjes voor de lantaarns naar een centraal punt kan trekken, wil ik ze in groepjes op een soldeerstrip aansluiten en die groepjes dan weer samen laten komen op ??n soldeerstrip die (voorlopig) op de grote lichttrafo wordt aangesloten. Later moet er wel een aan/uit schakelaar tussen, want straatverlichting wordt nu eenmaal wat centraler geregeld. Ik ben zeer benieuwd hoe het geheel er met verlichte wegen uit gaat zien.

Overigens komen er op de twee hoeken van de bomenrij dubbele lantaarns te staan en tussendoor ook nog wel ??n of twee lantaarns. Bankjes erbij om te zitten, groene tjak aan de onderkant van de bomen en hekjes om het geheel af te zetten. Maar dat kan allemaal later aan de orde komen.

Dan nog even drie foto's: een luchtfoto, een doorkijkje vanuit de straat die langs de Spar en het verhoogde hotel gaat en eentje vanaf het hoge punt waar de weg de stad induikt.







Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #570 Gepost op: 9 mei 2013, 17:32:35 »
Dat wordt een leuk laantje, maar wat is een groene tjak ??
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #571 Gepost op: 9 mei 2013, 17:34:27 »
Gewoon groen spul. Beetje gras, onkruid.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #572 Gepost op: 15 mei 2013, 14:35:24 »
Vandaag de voetpaden langs het bomengebeuren aangelegd. Er moeten nog wel dwarsverbindingen worden gemaakt en niet alleen op de beide koppen, maar het lijkt me ook wel leuk om ergens halverwege een doorsteekje te maken. Het voetpad oogt nu nog enorm wit, maar dat wordt uiteraard nog geverfd en geweatherd.





Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Offline Roel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.109
  • Thanked: 28 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats Kerk-Avezaath (de bloeiende Betuwe)
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #573 Gepost op: 15 mei 2013, 20:44:43 »
Hoi Martin,

Het ziet er heel goed uit. Fantastisch! Als het straatbeeld straks ook nog eens wordt bevolkt met mensen (want dat zal zeker nog de bedoeling zijn) dan gaat het echt leven.

Roel
Met groet, Roel
Vooral Märklín, maar ook Roco; digitaal met volledige massadetectie. Rijd met CS1 en Koploper via laptop. Geen specifieke tijdperk.

Offline Hookies

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 848
  • Thanked: 12 times
  • Geslacht: Man
    • Zakelijke teksten van Martin 'Hookies' Hoekstra
Re:De bouw van Hookyville
« Reactie #574 Gepost op: 16 mei 2013, 00:02:23 »
Mensen zullen er zeker nog komen Roel. Maar eerst maken we de straten af, halen we de huizen weg, draaien we de plaat om en maken we ringleidingen voor de verlichting op straat en in de stadspanden.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Loconet | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.