Auteur Topic: Winter Village 2013  (gelezen 17139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winter Village 2013
« Reactie #75 Gepost op: 24 november 2013, 21:45:08 »
Je mist de boompies die Rick gejat heeft niet eens.
Nou Sem, ik zou wél even in de gaten dat er straks toch niet wat mist... je weet het nooit met die kerels.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: Winter Village 2013
« Reactie #76 Gepost op: 26 november 2013, 08:46:51 »
Rick mag gewoon in mijn bomen doos hoor hiihihii.
En ik weet nu hoe ik de berkjes etc leuk kan maken dus ik zal binnenkort nog even een paar voor hem in elkaar zetten.
Deze hoeven toch niet zo heel groot.

Ik heb inmiddels de eerste bewonderaars thuis gehad en de nodige ohhhh en ahhh gehad.
Gisteren de kleine van mijn broertje (3 jaar) ohhhh mama kijk nou das mooi, dat wil ikke ook wel lol.

Woensdag of donderdag ook maar bij mijn moeder beginnen want ook daar staat sinds vorig jaar een dorp op het dressoir hahaha.
Alleen was dat heel simpel sneeuwdeken, wat boompjes etc en dat was het.
Mijn basis van vorig jaar gaat dus nu naar mijn moeder toe zodat die ook wat mooiers krijgt dan vorig jaar.
Fotografen met passie.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winter Village 2013
« Reactie #77 Gepost op: 26 november 2013, 10:40:09 »
Nou, ik vind het écht mooi gedaan. Ik krijg eigenlijk nu pas door wat een Kerstdorp is.  :)
Binnenkort zal ik die kerststal en die kunstboom weer eens van zolder halen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winter Village 2013
« Reactie #78 Gepost op: 26 november 2013, 13:00:15 »
Binnenkort zal ik die kerststal en die kunstboom weer eens van zolder halen.

Ik zet pas een boom neer de week voor kerst en dan voor de oud en nieuw alles weer lekker opruimen. ;D

Mijn vrouw is wel bezig om een kerststal te haken. Wij hebben op de vensterbank een windlicht staan en dat is een soort van thema etalage. Mijn vrouw vind het leuk om te haken en het is eigenlijk begonnen voor de kleinkinderen maar een beetje uit de hand gelopen. Daarom hebben we ook nog een groter windlicht. De kerststal komt er aan maar het is nu nog herfst in het (kleine) windlicht.

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winter Village 2013
« Reactie #79 Gepost op: 26 november 2013, 14:15:35 »
Is eigenlijk ook een soort winterdorp.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Winter Village 2013
« Reactie #80 Gepost op: 26 november 2013, 16:45:09 »
Is eigenlijk ook een soort winterdorp.  :)

Herfstdorp :P
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Winter Village 2013
« Reactie #81 Gepost op: 26 november 2013, 18:08:20 »
Herfstdorp? Ik zie weer een nieuw topic ontstaan.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)