Auteur Topic: Hekwerk  (gelezen 16020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Hekwerk
« Gepost op: 1 juli 2013, 20:22:07 »

Langs de treinrails wil ik een hekwerk maken van gaas en draad ongeveer een hekwerk al dit.



Het is een vrij lang stuk (ongeveer 1,25 m) en ik heb er even snel uitgerekend 22 paaltjes voor nodig. Langs dit stuk moet van de baan moet het hekwerk komen.





In Houten heb ik een rolletje gaas gekocht en de paaltjes maak ik van stukjes messing rails wat nog over gebleven is bij de sloop van mijn oude baan. Omdat de paaltjes allemaal gelijk moeten worden maak ik op een stukje sloophout een mal waarmee ik alle handelingen af kan werken.





Met een simpel hulpstukje teken ik af waar het hekwerk moet komen. De paaltjes staan 6 cm uit elkaar.



Beetje zagen, solderen en slijpen. Daarna 66 gaatjes boren uit de hand met een boortje van 0,6 mm. (zonder een boortje te breken. :P )









Ik schilder al de paaltjes mat grijs



Ik kan eigenlijk niet het juiste draad vinden om voor mijn project te gebruiken. Alles wat ik heb is te dik. Uiteindelijk besluit ik om het maar dun gestript elektriciteitsdraad te gebruiken. 



Gaatjes boren, druppie witte houtlijm en hup ?. paaltjes planten. Om alle  paaltjes even ver boven de ?grond? uit te laten steken maak ik een malletje van een stukje karton. Hiermee kan ik ook de paaltjes keurig rechtop zetten. (?t oog wil ook wat)



En toen was de dag al weer om maar ?.. de paaltjes staan.






Wordt vervolgd .....

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Hekwerk
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2013, 20:50:40 »
Vol bewondering weer eens zitten kijken hoe je dit nu weer aan het freubelen bent, maar ik twijfel alleen een beetej aan de stand van de paaltjes.
Volgens mij is het juist de bedoeling dat de schuine kant de andere kan op staat zodat het klimmen vanaf de straatkant daar door wordt belemmerd.

Vond dit plaatje waar ze ook zo staan.



Maar als jij ze zo wil dan kan dat natuurlijk ook, kunnen de treinen er dan wel goed langs nu de bovenkanten richting rail wijzen.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2013, 20:54:37 »

Geniaal!

Ik doe het niet graag, maar ik ben bang dat ik Tom gelijk moet geven.  :o Zoals het hekwerk nu staat houden ze de mensen op de spoorbaan. Meestal moeten deze hekken de mensen juist bij de spoorbaan weghouden.
Maar als je in de trein zit en er voorbij rijdt, dan geniet je van het uitzicht en kijk je niet naar de hekken.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline patje

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 180
  • Geslacht: Man
Re:Hekwerk
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2013, 21:02:31 »
Ziet er mooi uit Pierre. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ook leuk om te zien dat je je oude rails nog kan hergebruiken.

Groet

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Hekwerk
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2013, 21:14:51 »
Waarom geeft Wim mij niet graag gelijk vraag ik me nu af :(
Ik hoef ook geen gelijk, ik heb het gewoon, hahahahahahaha.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2013, 21:51:32 »
Daar hebben jullie wel een ding. :o Ik heb daar eigenlijk niet zo bij stil gestaan maar volgens mij hebben jullie helemaal gelijk. Ik zal morgen eens kijken of ik de paaltjes er nog uit krijg maar ..... ik ben bang dat het nieuwe paaltjes moeten worden. Jammer ... heb ik een dag voor niks gefr?beld :(

Het is eigenlijk gekomen omdat ik het beter vond om het gaas aan de dikke kant van de paal te doen. Als ik de paaltjes omdraai zit ik wel tegen de bevestigingskant aan te kijken en dan zie je denk ik wel wat lijm plekjes of ...... ik moet het gaas echt met stukjes draad vast gaan zetten. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2013, 21:56:07 »
Waarom geeft Wim mij niet graag gelijk vraag ik me nu af :(
Ik hoef ook geen gelijk, ik heb het gewoon, hahahahahahaha.
Waarom Wim je niet graag gelijk geeft? Omdat je er zo van geniet als je gelijk hebt. Daarom!  :P
En Pierre, misschien kun je ze er met een *krombektangetje nog heel uitkrijgen... probeer het in elk geval.

*Een krombektangetje is een punttangetje met een kromme bek. En omdat-ie krom is kun je die palen er verticaal uittrekken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2013, 22:05:42 »
Ik ga morgen wel eens verder kijken/bedenken hoe nu verder. Ik ga nu eens even een goeie film opzetten. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2013, 22:12:19 »
Ik ga morgen wel eens verder kijken/bedenken hoe nu verder. Ik ga nu eens even een goeie film opzetten. ;)
Ach, er zijn genoeg goede films met treinen en bussen.  :)
Ik wil je film-avond niet verkloten, maar ondertussen wordt alleen w?l je lijm harder en harder.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #9 Gepost op: 1 juli 2013, 22:14:41 »
De houtlijm is al lang droog Wim. :(

Ik laat morgen avond wel weten hoe het is afgelopen. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #10 Gepost op: 1 juli 2013, 22:19:20 »
Ok?. Veel plezier met Die Hard 7  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Hekwerk
« Reactie #11 Gepost op: 1 juli 2013, 22:36:22 »
Hallo Pierre,
Wederom een heel mooi project! Wat een werk zeg, al die paaltjes maken!
Voordat je 66 nieuwe paaltjes gaat maken. Houtlijm kan je oplossen met aceton. Tijdje laten weken, en dan krijg je de paaltjes er wel uit.
Wat betreft jou opmerking dat je de paaltje zo hebt bevestigd, omdat dan het hekwerk aan de achterkant bevestigd kan worden, zodat je de lijmresten niet ziet. Volgens mij zit op jou voorbeeldfoto het gaas juist aan de kant die je nu in het zicht hebt gemonteerd.  ::)

Groeten, G?J

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2013, 09:19:58 »
Volgens mij zit op jou voorbeeldfoto het gaas juist aan de kant die je nu in het zicht hebt gemonteerd.  ::)
Ik denk dat het sowieso het mooist is als je het gaas aan de andere kant vastmaakt aan de palen, zodat de palen aan de zichtkant komen.
Volgens mij heeft Pierre zijn plan van aanpak al lang in z?n hoofd. En is dat potje nagellak verwijderaar allang geconfiskeerd.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #13 Gepost op: 2 juli 2013, 09:34:07 »
Volgens mij zit op jou voorbeeldfoto het gaas juist aan de kant die je nu in het zicht hebt gemonteerd.  ::)
Ik denk dat het sowieso het mooist is als je het gaas aan de andere kant vastmaakt aan de palen, zodat de palen aan de zichtkant komen.
Volgens mij heeft Pierre zijn plan van aanpak al lang in z’n hoofd. En is dat potje nagellak verwijderaar allang geconfiskeerd.  :D

Vannacht hebben de paaltjes in de week gestaan. Plukje watten met water aan de voet van de paaltjes was de oplossing. Vanmorgen kon ik ze er zo met de hand uittrekken.

De palen komen idd aan de zichtkant. Dat is verreweg het mooiste. Het enige nadeel is dat ik deze "oude" paaltjes hiervoor niet wil gebruiken omdat deze dan te lomp lijken. Smalle kant zit dan achter! Mooiste oplossing ..... nieuwe paaltjes maken en dan spiegelbeeld. 't is ff werk maar dan heb je ook wat :P

 
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Hekwerk
« Reactie #14 Gepost op: 2 juli 2013, 09:48:34 »
Ach Pierre, met dit mooie weer ben je dan toch ff lekker bezig. :)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #15 Gepost op: 2 juli 2013, 09:55:00 »
Ach Pierre, met dit mooie weer ben je dan toch ff lekker bezig. :)

Ik ga met dit weer ook niet op zolder zitten Tom. Ik zit lekker buiten op mijn balkonnetje in het zonnetje.

Misschien vanavond nog even knutselen. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #16 Gepost op: 2 juli 2013, 10:00:11 »
Pierre gaat niet voor half werk.
Vannacht hebben de paaltjes in de week gestaan. Plukje watten met water aan de voet van de paaltjes was de oplossing. Vanmorgen kon ik ze er zo met de hand uittrekken.
Dat is dan wel weer een meevaller... dus je bent t?ch geen film gaan kijken?  :)

De palen komen idd aan de zichtkant. Dat is verreweg het mooiste. Het enige nadeel is dat ik deze "oude" paaltjes hiervoor niet wil gebruiken omdat deze dan te lomp lijken. Smalle kant zit dan achter! Mooiste oplossing ..... nieuwe paaltjes maken en dan spiegelbeeld. 't is ff werk maar dan heb je ook wat :P 
Je bent waarschijnlijk al halverwege je paaltjes en komt dit wat laat: maar is dik messing draad dan geen optie? Die zijn in verschillende diktes verkrijgbaar en het buigen gaat een stuk makkelijker dan railstaven inzagen, knikken en solderen. Lastiger is wel de gaatjes erin boren.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #17 Gepost op: 2 juli 2013, 10:14:40 »
Pierre gaat niet voor half werk.
Vannacht hebben de paaltjes in de week gestaan. Plukje watten met water aan de voet van de paaltjes was de oplossing. Vanmorgen kon ik ze er zo met de hand uittrekken.
Dat is dan wel weer een meevaller... dus je bent t?ch geen film gaan kijken?  :)

Jawel hoor Wim .... maar het idee van die watten kwam in de eerste helft. In de pauze snel even de watten neergelegd en daarna de film uitgekeken. :P

De palen komen idd aan de zichtkant. Dat is verreweg het mooiste. Het enige nadeel is dat ik deze "oude" paaltjes hiervoor niet wil gebruiken omdat deze dan te lomp lijken. Smalle kant zit dan achter! Mooiste oplossing ..... nieuwe paaltjes maken en dan spiegelbeeld. 't is ff werk maar dan heb je ook wat :P  
Je bent waarschijnlijk al halverwege je paaltjes en komt dit wat laat: maar is dik messing draad dan geen optie? Die zijn in verschillende diktes verkrijgbaar en het buigen gaat een stuk makkelijker dan railstaven inzagen, knikken en solderen. Lastiger is wel de gaatjes erin boren.

Ik vind het profiel van de railstaven wel wat hebben Wim. En ik heb er zat van. Ik gebruik geen messing rails meer maar ik heb nog best veel liggen. Prima spul voor leuke projectjes.  Bovendien hoeft het bij mij niet snel. Naar mijn zin is belangrijker. ;) Als ik voor snel ging kocht ik wel complete hekwerkjes .... toch?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2013, 11:41:06 »
Als ik voor snel ging kocht ik wel complete hekwerkjes .... toch?
Tsja Pierre, dat is ook weer zo wat. Het gaat niet om de snelheid, het gaat erom dat je twee keer hetzelfde aan het doen bent. Dat lijkt mij vervelend. Als ik twee keer dezelfde weg moet rijden word ik al kriegelig.
Maar ja, als je nog bergen rails hebt liggen, dan is het zonde om die niet te gebruiken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

stafmarklin

  • Gast
Re:Hekwerk
« Reactie #19 Gepost op: 2 juli 2013, 12:59:04 »
In ieder geval weer een mooi project Pierre,  petje af. Je moet er maar opkomen.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #20 Gepost op: 2 juli 2013, 13:14:02 »

            :o  Overwerk??  :o

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re:Hekwerk
« Reactie #21 Gepost op: 2 juli 2013, 14:24:21 »
Als ik voor snel ging kocht ik wel complete hekwerkjes .... toch?
Tsja Pierre, dat is ook weer zo wat. Het gaat niet om de snelheid, het gaat erom dat je twee keer hetzelfde aan het doen bent. Dat lijkt mij vervelend. Als ik twee keer dezelfde weg moet rijden word ik al kriegelig.
Maar ja, als je nog bergen rails hebt liggen, dan is het zonde om die niet te gebruiken.
Volgens mij moet Pierre nu 22 keer hetzelfde maken of zie ik dat nu verkeerd.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #22 Gepost op: 2 juli 2013, 14:33:35 »
Volgens mij moet Pierre nu 22 keer hetzelfde maken of zie ik dat nu verkeerd.
Nou Tom, d?t zie je verkeerd! (Whahaha!) Deze 22 palen lijken misschien wel hetzelfde, maar bij deze zitten de knikken aan de andere kant.  :P
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re:Hekwerk
« Reactie #23 Gepost op: 2 juli 2013, 16:44:00 »
Ja..ja .... lachen jullie maar. Ik kon het niet laten en ben vanmiddag even een uurtje naar zolder gegaan. En kijk de nieuwe (de goeie kant op) paaltjes staan al weer in de verf. Ik heb de oude mal wel gewoon kunnen gebruiken en het ging als een speer.

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Hekwerk
« Reactie #24 Gepost op: 2 juli 2013, 16:55:58 »
Ja Pierre, natuurlijk ging je als een speer. Je weet nu hoe het moet.
Uh... is er ergens ook een bestelformulier waar we die paaltjes kunnen bestellen?  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)